//

iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken

iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nog nieuw op dit forum en ik begrijp er niet zo veel van ik heb vandaag me iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 23:20
nadal nadal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken

ik ben nog nieuw op dit forum en ik begrijp er niet zo veel van ik heb vandaag me iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken ik heb er geen verstand van


bijvoorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 11:48
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Simpel antwoord : Kan niet. Tenzij jij je SHSH hebt opgeslagen van 3.1.3 of 3.1.2. En probeer eerst de verzameltopics en de Keuzehulp te proberen, dan krijgen we niet meer zulke topics en dan weet je het antwoord meteen. Zo houden wij het forum schoon en netjes.
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 22-07-10, 11:50
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik heb nu 3.1.3 en de SHSH opgeslagen.. kan ik nu naar 4.0 gaan en jailbreaken?
  #4  
Oud 22-07-10, 11:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geupdated maar kan hem niet unlocken voetbalsterke__ Unlock 1 11-03-11 01:19
iPhone 3GS: iPhone 3gs per ongeluk geupdate naar ios 4.1 fezzmeister Unlock 4 29-11-10 13:29
iPhone geupdate naar 2.0.1, maar geen internet nerotje iPhone algemeen 6 29-09-08 00:13
Iphone Geupdate naar 2.0 Maar Mislukt Tabaa Archief 2 12-08-08 19:34
help!!!! ik heb nu 1.0.2 met een firmware van 4.0 ik wil hem downgrade naar 3.0 Junior Unlock [archief] 1 02-12-07 09:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.