//

iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken

iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nog nieuw op dit forum en ik begrijp er niet zo veel van ik heb vandaag me iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 23:20
nadal nadal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken

ik ben nog nieuw op dit forum en ik begrijp er niet zo veel van ik heb vandaag me iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken ik heb er geen verstand van


bijvoorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 11:48
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Simpel antwoord : Kan niet. Tenzij jij je SHSH hebt opgeslagen van 3.1.3 of 3.1.2. En probeer eerst de verzameltopics en de Keuzehulp te proberen, dan krijgen we niet meer zulke topics en dan weet je het antwoord meteen. Zo houden wij het forum schoon en netjes.
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 22-07-10, 11:50
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik heb nu 3.1.3 en de SHSH opgeslagen.. kan ik nu naar 4.0 gaan en jailbreaken?
  #4  
Oud 22-07-10, 11:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804