//

Update tijdens pending request

Update tijdens pending request discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben in de afgelopen 2,5jaar dat ik in het bezit ben geweest van diverse iPhones (1st gen, 3G en 3GS) al heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 01:47
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard Update tijdens pending request

Hallo allen,

Ik ben in de afgelopen 2,5jaar dat ik in het bezit ben geweest van diverse iPhones (1st gen, 3G en 3GS) al heel wat wijzer geworden over de iPhone maar dit grapje heb ik nog niet meegemaakt. Even een korte beschrijving van mijn situatie:

Sinds afgelopen jaar september bezitter van een iPhone 3GS maar heb deze door mijn eigen stomme schuld laten zwemmen. Niet overleefd dus opgestuurd naar Solid Vision en 2 weken later een gerefurbished toestel teruggekregen. Deze was voorzien van 3.1.3. Hierop gelijk een jailbreak gedaan en in Cydia aangegeven mijn leven makkelijker te maken want ik wilde nog wel de mogelijkheid hebben om eventueel terug te gaan. Wilde echter iOS 4 wel eens proberen en heb een update gedaan. Nu is het volgens mij zo dat mijn request nog pending was aangezien ik nu via de signature server van Saurik niet terug kan naar 3.1.3 (hosts-bestand in Windows aangepast maar krijg foutcode 3194). Nu ben ik bang dat ik aan iOS 4 vast zit. Is er iemand die mij dit kan bevestigen? Niet dat het een grote ramp is, heb gelukkig een simlockvrij toestel uit België dus kan mijn telefoon wel gewoon blijven gebruiken.

Alvast bedankt voor de info!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Pending TSSrequest boeda12 Jailbreak 3 27-01-11 16:28
Pending TSS request. Hoe lang? egidius Jailbreak apps en thema's 2 26-12-10 16:20
Pending Contract? juulie Ontwikkelen voor iOS 2 14-04-09 15:19
contract pending denboris Ontwikkelen voor iOS 3 24-02-09 09:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.