iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: hi ik ben nieuw met de iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/65493-hi-ben-nieuw-de-iphone.html)

ioffer 25-07-10 20:45

hi ik ben nieuw met de iphone
 
Hi, ik heb dus eindelijk een iphone kunnen kopen. 2e Hands gekrast als de gek, maar ok , voor 210 euro kon ik hem niet laten liggen.

Echter zit ik nu met een probleem, ik krijg een scherm waarbij ik alleen emergency calls kan maken en met itunes moet activeren.

Echter heb ik geen origineel sim and is de foon niet simlock vrij. Dus ik d8 ik probeer hem te jailbreaken. Ik heb zo een prog gedownload, die alle gegevens laat zien en dit is wat ik vind :



http://img842.imageshack.us/img842/7483/90906777.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Nu heb ik een vraagje, wat moet ik hiermee?

En stel dat de jailbreak weg niet lukt,

Is er dan een manier om te weten welke sim wel hierin zou werken?

Ik hoop dat ik geen regels heb gebroken.

Mijn dank is groot

Ruben.cc 25-07-10 21:14

Heb je de originele verpakking (doosje) er nog bij. Daar staat achterop de sticker ook het logo van de provider. Is althans wel zo bij de T-Mobile phones en ik meende ook bij andere providers.

ioffer 25-07-10 21:24

Nee ik heb geen enkele doos, enkel de iphone. Een andere manier om te zien welke sim erin kan is er dus niet...

En dat je het niet eens over jailbreak hebt, betekent dat ik dat al helemaal kan vergeten?

Bedankt

DarkMessiah 25-07-10 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ioffer (Bericht 498784)
Nee ik heb geen enkele doos, enkel de iphone. Een andere manier om te zien welke sim erin kan is er dus niet...

En dat je het niet eens over jailbreak hebt, betekent dat ik dat al helemaal kan vergeten?

Bedankt

Weet je welk besturings systeem erop staat?