//

hi ik ben nieuw met de iphone

hi ik ben nieuw met de iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb dus eindelijk een iphone kunnen kopen. 2e Hands gekrast als de gek, maar ok , voor 210 euro kon ik hem niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 20:45
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard hi ik ben nieuw met de iphone

Hi, ik heb dus eindelijk een iphone kunnen kopen. 2e Hands gekrast als de gek, maar ok , voor 210 euro kon ik hem niet laten liggen.

Echter zit ik nu met een probleem, ik krijg een scherm waarbij ik alleen emergency calls kan maken en met itunes moet activeren.

Echter heb ik geen origineel sim and is de foon niet simlock vrij. Dus ik d8 ik probeer hem te jailbreaken. Ik heb zo een prog gedownload, die alle gegevens laat zien en dit is wat ik vind :





Uploaded with ImageShack.us

Nu heb ik een vraagje, wat moet ik hiermee?

En stel dat de jailbreak weg niet lukt,

Is er dan een manier om te weten welke sim wel hierin zou werken?

Ik hoop dat ik geen regels heb gebroken.

Mijn dank is groot
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 21:14
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Heb je de originele verpakking (doosje) er nog bij. Daar staat achterop de sticker ook het logo van de provider. Is althans wel zo bij de T-Mobile phones en ik meende ook bij andere providers.
__________________

  #3  
Oud 25-07-10, 21:24
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Nee ik heb geen enkele doos, enkel de iphone. Een andere manier om te zien welke sim erin kan is er dus niet...

En dat je het niet eens over jailbreak hebt, betekent dat ik dat al helemaal kan vergeten?

Bedankt
  #4  
Oud 25-07-10, 21:44
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ioffer Bekijk bericht
Nee ik heb geen enkele doos, enkel de iphone. Een andere manier om te zien welke sim erin kan is er dus niet...

En dat je het niet eens over jailbreak hebt, betekent dat ik dat al helemaal kan vergeten?

Bedankt
Weet je welk besturings systeem erop staat?

voeg me anders op MSN toe, dan kan ik je snel helpen en vervolgens de oplossing hier (voor iedereen) posten

msn@hofmann-it.net
  #5  
Oud 25-07-10, 22:02
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkMessiah Bekijk bericht
Weet je welk besturings systeem erop staat?

voeg me anders op MSN toe, dan kan ik je snel helpen en vervolgens de oplossing hier (voor iedereen) posten

msn@hofmann-it.net

Hey dankje, ik wil je toevoegen, maar niet om moeiljk te doen. je hebt een moeilijke msn constructie haha.

Wat is je emailadress? Kopieer ik em zo dirrect? Ik hoor et van je.
  #6  
Oud 25-07-10, 22:26
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ioffer Bekijk bericht
Nee ik heb geen enkele doos, enkel de iphone. Een andere manier om te zien welke sim erin kan is er dus niet...

En dat je het niet eens over jailbreak hebt, betekent dat ik dat al helemaal kan vergeten?

Bedankt
Volgens mij is het ook te achterhalen aan de hand van het serienummer, maar hoe en waar precies weet ik zo niet uit mijn hoofd. Loopt al ergens anders op het forum een topic over.
  #7  
Oud 25-07-10, 22:48
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ioffer Bekijk bericht
Hey dankje, ik wil je toevoegen, maar niet om moeiljk te doen. je hebt een moeilijke msn constructie haha.

Wat is je emailadress? Kopieer ik em zo dirrect? Ik hoor et van je.
msn@hofmann-it.net <-- dat is mijn MSN en E-Mail addres copy-paste het maar in je "Add buddy" schermpje van Windows Live Messenger

EDIT: iOffer moet helaas wachten tot de 4.0.x jailbreak uitkomt zodat hij zijn telefoon kan unlocken. Hij heeft geen SHSH blobs en kan niet terug naar 3.1.3.

Op Comex wachten dan maar

Laatst gewijzigd door DarkMessiah; 26-07-10 om 10:25.
  #8  
Oud 30-07-10, 21:26
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Nou het is me wel gelukt om naar 3.13 te gaan. Maar heb geen flauw idee hoe ik verder moet.
  #9  
Oud 30-07-10, 23:19
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ioffer Bekijk bericht
Nou het is me wel gelukt om naar 3.13 te gaan. Maar heb geen flauw idee hoe ik verder moet.
als je nu niet gejailbreakt ben op 3.1.3 kan je met een custom 4.0.1 hem jailbreaken
  #10  
Oud 31-07-10, 11:41
Reaper31 Reaper31 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Reaper31
Standaard

Activeren kan met een speciale simkaart (Zie Phonebook-sim activation), als je woonachtig bent in amsterdam kan je mijne wel gebruiken.
__________________
 iPhone 4 32GB Zwart 
 Hackintosch (3,2 GHz Dual Core 8GB Ram) 
  #11  
Oud 31-07-10, 12:46
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor je reply. Ik had al zo een sim besteld. Alleen ben ik nu in tijd nood gekomen. Amstelveen is 10 minuutjes rijden, maar het is wel raar om bij iemand onbekends te gaan . Toch bedankt voor het aanbod.

Ik ga zometeen naar de markt, kijken of iemand daar de sim heeft. Ik zit uberhaupt te twijfelen of ik deze iphone moet behouden, want de verkoper had het te goedkoop verkocht: 210, maar mischien had hij niet door dat de phone te activeren zou zijn. Hij had wel zo een viese glimlach op zijn gezicht.

Anders koop ik gewoon een nieuwe iphone 3gs 16GB voor 300 euro ofxo met T-mobile lock ofxo.

Bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3G Jailbreak HELP (ik ben nieuw hier) maluku0485 Jailbreak 1 01-11-10 20:18
iPhone: ik kom er niet meer uit (ben nieuw) Rammer.INC Jailbreak 0 24-07-10 19:37
iPhone met Ben abbo APhone3gs Overige providers Nederland 1 20-06-10 21:32
Hallo ik ben gloedje nieuw! Beserk Archief 1 02-04-10 21:09
iphone met oude BEN simkaart walk3r Overige providers Nederland 9 22-08-08 08:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.