//

hi ik ben nieuw met de iphone

hi ik ben nieuw met de iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb dus eindelijk een iphone kunnen kopen. 2e Hands gekrast als de gek, maar ok , voor 210 euro kon ik hem niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 20:45
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard hi ik ben nieuw met de iphone

Hi, ik heb dus eindelijk een iphone kunnen kopen. 2e Hands gekrast als de gek, maar ok , voor 210 euro kon ik hem niet laten liggen.

Echter zit ik nu met een probleem, ik krijg een scherm waarbij ik alleen emergency calls kan maken en met itunes moet activeren.

Echter heb ik geen origineel sim and is de foon niet simlock vrij. Dus ik d8 ik probeer hem te jailbreaken. Ik heb zo een prog gedownload, die alle gegevens laat zien en dit is wat ik vind :





Uploaded with ImageShack.us

Nu heb ik een vraagje, wat moet ik hiermee?

En stel dat de jailbreak weg niet lukt,

Is er dan een manier om te weten welke sim wel hierin zou werken?

Ik hoop dat ik geen regels heb gebroken.

Mijn dank is groot
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 21:14
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Heb je de originele verpakking (doosje) er nog bij. Daar staat achterop de sticker ook het logo van de provider. Is althans wel zo bij de T-Mobile phones en ik meende ook bij andere providers.
__________________

  #3  
Oud 25-07-10, 21:24
ioffer ioffer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard