iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/65544-jailbreak-iphone-4-a.html)

d.vdvliet 26-07-10 12:21

Jailbreak iPhone 4
 
Na het hele forum te hebben doorzocht kon ik geen artikel vinden over de jailbreak iPhone 4.

Helaas is de iphone 4 nog niet te jailbreaken.

Vertel hier het laatste nieuws over de jailbreak van de iPhone 4 want er gaan een hoop geruchten dat het één deze dagen gaat gebeuren, wanneer denken jullie?

Zelf heb ik de iphone 4 4.0 black 32GB en kan niet wachten om hem uit de gevangenis te halen:d, hoe zit het met jullie?

DarkMessiah 26-07-10 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d.vdvliet (Bericht 499149)
Na het hele forum te hebben doorzocht kon ik geen artikel vinden over de jailbreak iPhone 4.

Helaas is de iphone 4 nog niet te jailbreaken.

Vertel hier het laatste nieuws over de jailbreak van de iPhone 4 want er gaan een hoop geruchten dat het één deze dagen gaat gebeuren, wanneer denken jullie?

Zelf heb ik de iphone 4 4.0 black 32GB en kan niet wachten om hem uit de gevangenis te halen:d, hoe zit het met jullie?

3GS 16GB Zwart MC model. Dus ja ik wacht ook op dezelfde JB als jij! Ik denk dat het nog minimaal een week duurt ^^

d.vdvliet 26-07-10 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkMessiah (Bericht 499250)
3GS 16GB Zwart MC model. Dus ja ik wacht ook op dezelfde JB als jij! Ik denk dat het nog minimaal een week duurt ^^

13 augustus ga ik op vakantie, ik hoop toch wel dat die hiervoor is uitgekomen, alle gedownloade apps staan al op mijn computer te wachten om gespeeld te mogen worden:d

dtroxx 26-07-10 16:03

MuscleNerd via Twitter:
(there are issues with important apps like Facetime that need to be figured out...no sense releasing a half-broken JB)

Dus het kan nog even duren.

d.vdvliet 26-07-10 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 499361)
MuscleNerd via Twitter:
(there are issues with important apps like Facetime that need to be figured out...no sense releasing a half-broken JB)

Dus het kan nog even duren.

Hmm jammer, dan maar even wachten nog:d.
Binnen 3 weken moet lukken:)

spysical 27-07-10 10:41

Probeer eens Comex zijn twitter: "I am not planning on waiting for Sunday if it's ready before then; nor am I releasing on Sunday if it's not ready by then."

dtroxx 27-07-10 11:00

Nou hopen dat het voor Zondag eindelijk zover is. Vind het jammer dat ze niet de huidige status aangeven via twitter.

Melvin18 27-07-10 11:11

zodra dit er is komt de unlock ook snel waarschijnlijk :) kan in ieder geval niet wachten vind het een heerlijke telefoon tot nu toe :) (al kan ik niet bellen :p vanwege simlock)

MaartenS 27-07-10 11:46

De jailbreak is inclusief unlock.

dtroxx 27-07-10 16:58

Eerst zal de Jailbreak komen en daarna de Unlock of ze gaan gelijk die unlock ook uitbrengen maar die zal je toch eerst via cydia moeten installeren :).

Maar goed geen nieuws vandaag JAMMER!

d.vdvliet 29-07-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 500806)
Eerst zal de Jailbreak komen en daarna de Unlock of ze gaan gelijk die unlock ook uitbrengen maar die zal je toch eerst via cydia moeten installeren :).

Maar goed geen nieuws vandaag JAMMER!

Heb gelezen dat de jailbreak voor op op zondag uit gaat komen, welke zondag ze ermee bedoelen stond er niet duidelijk. Misschien nog 3 dagen wachten.

DarkMessiah 29-07-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d.vdvliet (Bericht 504413)
Heb gelezen dat de jailbreak voor op op zondag uit gaat komen, welke zondag ze ermee bedoelen stond er niet duidelijk. Misschien nog 3 dagen wachten.

Nee juist niet:P Het ging erom dat iemand aangekondigd had dat Comex zondag zou releasen. Waarop Comex geantwoord heeft dat het MISSCHIEN zo is als hij klaar is, en dat het ook eerder of later kan zijn.

Zoals hij eerder zei: Jailbreak wordt gereleased zodra hij klaar is.

d.vdvliet 29-07-10 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkMessiah (Bericht 504486)
Nee juist niet:P Het ging erom dat iemand aangekondigd had dat Comex zondag zou releasen. Waarop Comex geantwoord heeft dat het MISSCHIEN zo is als hij klaar is, en dat het ook eerder of later kan zijn.

Zoals hij eerder zei: Jailbreak wordt gereleased zodra hij klaar is.


Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen:P, logisch dat die wacht anders krijgt hij al het geklaag als het niet werkt.

DarkMessiah 29-07-10 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d.vdvliet (Bericht 504498)
Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen:P, logisch dat die wacht anders krijgt hij al het geklaag als het niet werkt.

Inderdaad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.