Jailbreak iPhone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het hele forum te hebben doorzocht kon ik geen artikel vinden over de jailbreak iPhone 4. Helaas is de iphone 4 nog niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iPhone 4
Na het hele forum te hebben doorzocht kon ik geen artikel vinden over de jailbreak iPhone 4.
Helaas is de iphone 4 nog niet te jailbreaken. Vertel hier het laatste nieuws over de jailbreak van de iPhone 4 want er gaan een hoop geruchten dat het één deze dagen gaat gebeuren, wanneer denken jullie? Zelf heb ik de iphone 4 4.0 black 32GB en kan niet wachten om hem uit de gevangenis te halen, hoe zit het met jullie?
Geweldig mijn iPhone 4 is ontsnapt Laatst gewijzigd door d.vdvliet; 26-07-10 om 13:22. Reden: forgot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
13 augustus ga ik op vakantie, ik hoop toch wel dat die hiervoor is uitgekomen, alle gedownloade apps staan al op mijn computer te wachten om gespeeld te mogen worden
|
|
||||
|
||||
MuscleNerd via Twitter:
(there are issues with important apps like Facetime that need to be figured out...no sense releasing a half-broken JB) Dus het kan nog even duren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer eens Comex zijn twitter: "I am not planning on waiting for Sunday if it's ready before then; nor am I releasing on Sunday if it's not ready by then."
|
|
||||
|
||||
Nou hopen dat het voor Zondag eindelijk zover is. Vind het jammer dat ze niet de huidige status aangeven via twitter.
|
|
|||
|
|||
zodra dit er is komt de unlock ook snel waarschijnlijk kan in ieder geval niet wachten vind het een heerlijke telefoon tot nu toe (al kan ik niet bellen vanwege simlock)
|
|
|||
|
|||
De jailbreak is inclusief unlock.
|
|
||||
|
||||
Eerst zal de Jailbreak komen en daarna de Unlock of ze gaan gelijk die unlock ook uitbrengen maar die zal je toch eerst via cydia moeten installeren .
Maar goed geen nieuws vandaag JAMMER! |
|
|||
|
|||
Heb gelezen dat de jailbreak voor op op zondag uit gaat komen, welke zondag ze ermee bedoelen stond er niet duidelijk. Misschien nog 3 dagen wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals hij eerder zei: Jailbreak wordt gereleased zodra hij klaar is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen, logisch dat die wacht anders krijgt hij al het geklaag als het niet werkt. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone, iphone 4, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|