//

welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik

welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi iphone gebruikers ik ben de weg een beetje kwijt. ik ben nieuw in het jailbreak gebeuren. ik heb een iphone 3gs 32 gb mc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 13:17
dreeg dreeg is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik

hoi iphone gebruikers

ik ben de weg een beetje kwijt.
ik ben nieuw in het jailbreak gebeuren.
ik heb een iphone 3gs 32 gb mc model met ios 4.0.1
ik heb de telefoon een paar maanden geleden gekocht bij de ritel en legaal door t mobile simlock vrij laten maken.

ik moest na het activeren updaten naar 3.1.3 dus denk dat er 3.1.2 op stond toen ik hem kocht(toen niet opgelet).

ik heb toen fw 3.1.3 met spirit gejailbreakt maar geen shsh bewaard zover ik weet.

nu wil ik hem op jailbreaken.
dus moest ik weten of ik een oude of een nieuwe bootrom heb daar loop ik al vast
ik kom verschillende dingen tegen om te kijken of ik een nieuwe of oude bootrom heb
het volgend: Heb je een serienummer waarbij het 4e en het 5e cijfers tussen 20 en 40 ligt én is je iPhone in 2009 aangekocht, dan heb je wellicht de oude bootrom. Is je iPhone nieuwer, dus zijn het 4e en 5e cijfer in je serienummer samen hoger dan 40, dan heb je de nieuwe bootrom.

het 4e en 5e cijfer is bij mij 42 dus zou zeggen een nieuwe bootrom.

maar als ik via idetector kij zegt hij dat ik een oude bootrom heb.

dus mijn vraag heb ik nu een oude of nieuwe bootrom?
en welke jailbreak methode moet ik gebruiken om hem te jailbreaken?