iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: Jailbreak van de iPad (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/66490-jailbreak-de-ipad.html)

wvy 02-08-10 06:41

Jailbreak van de iPad
 
Eventjes horen hoe het gaat met jullie jailbreakme.com jailbreak op de iPad.
Gezien het bericht "Helaas zijn er momenteel soms nog problemen bij de combinatie van de iPad op firmware 3.2.1 met jailbreakme.com"

Hoe gaat het bij jullie?

:)

East 02-08-10 07:27

Heb het nu twee keer geprobeerd... maar hij blijft hangen op de achtergrond...

RKOPP22 02-08-10 08:22

Same here. Nu 3 maal geprobeerd.

strietboy 02-08-10 08:31

Bij mij ging het zo:
Ik hield de paarse achtergrond, vervolgens paar keer f5 gedrukt.
Steeds slide to jailbreak gedrukt. Na aantal keer kwam er een popup met downloading. Nadat dit klaar was gebeurde er niets en bleef die hangen
(kon safari ook niet opnieuw openen). iPad toen zelf herstart en had cydia staan:O:O
Zie wel nu als ik iPad herstart (doe je eigenlijk nooit maargoed) een heel dun groenig lijntje door het scherm terwijl je Apple logo ziet.

Verder werkt die top!

macleentje 02-08-10 09:13

En wat ga/kun je er dan nu anders mee doen dan voor je jailbreak? En kun je er nu wel externe hardware aan hangen? Deze apple-newbie is erg benieuwd naar de voordelen...

wvy 02-08-10 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 510495)
En wat ga/kun je er dan nu anders mee doen dan voor je jailbreak? En kun je er nu wel externe hardware aan hangen? Deze apple-newbie is erg benieuwd naar de voordelen...

Graag on-topic blijven. Er zijn andere discussie's die deze vraag kunnen beantwoorden. Hiervoor kan je de zoekfunctie gebruiken.

Hier graag enkel antwoorden over het al dan niet lukken van de jailbreak met de nieuwe Spirit anders gaat het hier te onoverzichtelijk worden.

drsnuggles 02-08-10 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strietboy (Bericht 510451)
Bij mij ging het zo:
Ik hield de paarse achtergrond, vervolgens paar keer f5 gedrukt.
Steeds slide to jailbreak gedrukt. Na aantal keer kwam er een popup met downloading. Nadat dit klaar was gebeurde er niets en bleef die hangen
(kon safari ook niet opnieuw openen). iPad toen zelf herstart en had cydia staan:O:O
Zie wel nu als ik iPad herstart (doe je eigenlijk nooit maargoed) een heel dun groenig lijntje door het scherm terwijl je Apple logo ziet.

Verder werkt die top!

Heb je 3.2 of 3.2.1 op de iPad staan?

strietboy 02-08-10 09:20

Sorry was ik vergeten te vermelden.
3.2.1 heb ik eropstaan

doSet 02-08-10 09:20

Nada noppes niks
 
Helaas...alles al geprobeerd. Safari geschiedenis en cache wissen, rebooten, 200x opnieuw laden van de pagina...nada noppes niks :( Maar even wachten tot de drukte over is...over een jaartje hoop ik ;)

drsnuggles 02-08-10 09:25

Mijn 3.2.1 doet niks. Blijft hangen op het paarse scherm. Ik heb de tips van rebooten en browser cache leeggooien al uitgevoerd. Vanmiddag nog maar eens proberen.
Het is in ieder geval al beter dan vannacht: toen rebootte mn ipad.

@strietboy: heb je een "nederlandse" ipad of een geimporteerde (geen idee of dit verschil maakt overigens).

strietboy 02-08-10 09:26

ik heb een nederlandse

macleentje 02-08-10 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 510499)
Graag on-topic blijven. Er zijn andere discussie's die deze vraag kunnen beantwoorden. Hiervoor kan je de zoekfunctie gebruiken.

Hier graag enkel antwoorden over het al dan niet lukken van de jailbreak met de nieuwe Spirit anders gaat het hier te onoverzichtelijk worden.

Valt wel mee hoor, hoe die andere topics mijn vraag beantwoorden, bovendien leek het me juist hier een goede plek omdat hier de jailbreakers komen lezen/posten maar sorry hoor, zal het nooit meer doen. Je had het van mij alleen wel iets aardiger mogen brengen, last van een maandagmorgendipje??

shapezzz 02-08-10 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drsnuggles (Bericht 510508)
Mijn 3.2.1 doet niks. Blijft hangen op het paarse scherm. Ik heb de tips van rebooten en browser cache leeggooien al uitgevoerd. Vanmiddag nog maar eens proberen.
Het is in ieder geval al beter dan vannacht: toen rebootte mn ipad.

@strietboy: heb je een "nederlandse" ipad of een geimporteerde (geen idee of dit verschil maakt overigens).

Hier ook met 3.2.1.

Mijn iPad 3G komt uit de UK

fbmg 02-08-10 09:44

Gebruik deze link;
jailbreakme.modmyi.com

Heb Ipad op 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked ... verliep zonder problemen en werkt nog steeds.:d

iPhone op 4.0.1 was al gedaan ... MyWi werkt als een trein :)

strietboy 02-08-10 09:45

Krijg jij ook bij het herstarten een verticaal streepje in beeld naast het Apple logo?
(lijst of er iets op de achtergrond wordt opgestart ofzo)

fbmg 02-08-10 09:48

Ja maar dat was snel weg.
Na JB wel de netwerkinstellingen herstellen heb ik ergens gelezen. En vergeet je iPad handtekening niet via TinyUmbrella

strietboy 02-08-10 09:51

Bij mij was het ook snel weg, maar als je nu herstart zie je het weer kort in beeld als het goed is. Viel me op had ik nog nooit zo gezien bij een JB.

jdegoede 02-08-10 09:56

Ipad jailbreak
 
Perfect gelukt

doSet 02-08-10 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fbmg (Bericht 510542)
Gebruik deze link;
jailbreakme.modmyi.com

Heb Ipad op 3.2.1 (7B405) net gejailbreaked ... verliep zonder problemen en werkt nog steeds.:d

iPhone op 4.0.1 was al gedaan ... MyWi werkt als een trein :)

Thnx! Je hebt gelijk. Het heeft gewerkt. Eerst nog wel even de cache leeg moeten halen en opnieuw op moeten starten. Daarna na een tweetal reloads toch de jailbreak toe kunnen passen! Had het groene streepje rechts verticaal naast het logo. Was na opnieuw opstarten echter ook alweer weg!

strietboy 02-08-10 10:03

Dat streepje is bij mij ook weg hoor. Zie je alleen nu iedere keer staan mocht je je iPad rebooten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.