//

SHSH tinyumbrella

SHSH tinyumbrella discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hi guys, Het spijt me zeer als deze vraag al bestaat. (kon het ECHT niet vinden) Oke, gaat ie. Ik heb mijn telefoon gejailbreakt en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 11:55
purse-o-nality's schermafbeelding
purse-o-nality purse-o-nality is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 39
Standaard SHSH tinyumbrella

hi guys,

Het spijt me zeer als deze vraag al bestaat. (kon het ECHT niet vinden)

Oke, gaat ie. Ik heb mijn telefoon gejailbreakt en uiteraard op cydia 'make my life easier' geklikt en staat nu nog steeds 'this device has a pending tss request', MAAR ik heb voordat ik het gejailbreakt heb met umbrella mijn shsh voor zowel 4.0 als 4.0.1 opgeslagen op mijn pc. Umbrella gaf aan 'dat mijn shsh is opgeslagen bij Cydia'

Is het nou wel of niet opgeslagen?....

tweede vraag; toen ik met umbrella shsh had opgeslagen klikte ik op 'locate file' Die heb ik verplaatst naar een map waar ik alle shsh heb opgeslagen per software versie. Gaat dit problemen geven zodra ik later wil downgraden of had ik het gewoon niet moeten verplaatsen?

3e vraag: Downgraden, moet dat altijd met cydia? waarom heb je dan de mogelijkheid om je shsh op te slaan met umbrella? Sorry guys, snap het downgraden niet helemaal en kan ook niet echt een goede uitleg vinden
__________________
(*.I.look.good.in.leather.~)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-10, 21:38
tr-rpaa tr-rpaa is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Voor mij hetzelfde probleem......eerst TinyUmbrella gebruikt en toen ik op "make my life easier" klikte gebeurde er niets.
Er blijft staan "this device has a pending TSS request.
Ik krijg ook een error als Cydia gaat downloaden, namelijk Cached faillure.

Iemand enig idee wat te doen, ben nog een noob als het op jailbreaken aankomt !

Thanks!
  #3  
Oud 03-08-10, 14:03
nlz nlz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik hoop dat het allemaal te maken heeft met overbelaste servers. Slechts een heel klein deel van de iphones was voor jailbreakme.com bestond gejailbreaked. Nu zelfs je oma nog een Iphone kan jailbreaken zal t wel een ander verhaal zijn. De Cydia server loopt al niet zo lekker, dus ik denk/hoop dat we gewoon even geduld moeten hebben (ook met die pending tss requist waar ik ook last van heb).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SHSH opslaan met TinyUmbrella niet gelukt? Ip0d Jailbreak 25 31-03-11 15:38
Tinyumbrella? skaffa Archief 5 04-02-11 16:19
SHSH Cydia/tinyumbrella 4matc Jailbreak apps en thema's 3 23-09-10 16:42
iPod touch: TinyUmbrella axxo Jailbreak 7 19-08-10 00:10
Alle iDevices: TinyUmbrella aangepast voor iOS 4.0.2 en 3.2.2 SHSH blobs ColdFusion89 Jailbreak 3 16-08-10 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.