iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Multitasking iOS4 JailBreakMe (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/66671-multitasking-ios4-jailbreakme.html)

DarkMessiah 03-08-10 09:08

Multitasking iOS4 JailBreakMe
 
Hallo iedereen,

Nadat ik vanaf mijn 3.1.3 met SpiritJB en ProSwitcher naar 4.0.1 met JailBreakMe ben gemigrate, heb ik geen echte multitasking meer.

De ingebouwde Multitasking van Apple houdt je MSN niet open op de achtergrond, maar slaat gewoon de sessie op.

Ik heb gelezen dat ProSwitcher niet werkt met iOS4. Heeft er al iemand een alternatief gevonden hiervoor? Tips zijn welkom!

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rob Hofmann

remundo7000 03-08-10 09:21

Dat is bij mij ook. Je kan wel weer multitasken door Backgrounder te installeren (alleen jailbreak), via Cydia.
Of weer herstellen en de jailbreak er af halen. Ik twijfel zelf nog over wat te doen. Ik vind SBSettings wel heel makkelijk.

DarkMessiah 03-08-10 10:15

Nee, je begrijpt me verkeerd. iOS4 Standaard "multitasking" werkt prima, maar is geen ECHTE multitasking. ProSwitcher+Backgrounder werkte prima op 3.1.3, maar wordt niet gesupport op 4.0.1. De vraag is: "Is er een alternatief voor ProSwitcher"

remundo7000 03-08-10 21:35

Oh, ik dacht dat proswitcher alleen een handige manier was om snel tussen apps te switchen die op de achtergrond draaien. En omdat ios 4 dat zelf kan, dacht ik dat proswitcher niet meer nodig was.
Trouwens, werkt backgrounder ook niet met ios 4? Dat is minder.

belgiumiphone 03-08-10 21:58

Quickdo 1.6.2 werkt wel op iOS4. Dat is ook een multitaskingtool. Persoonlijk gebruik ik het liefst Kirikae, maar dat is nog niet compatibel met iOS4.

DarkMessiah 04-08-10 08:19

Ik weet niet of Backgrounder wel of niet werkt. Ik ga het even proberen.

EDIT: Backgrounder zelf lijkt wel prima te werken. Hopelijk komt er nog een ProSwitcher update though (de developer lijkt er niet zoveel zin meer in te hebben).

PearLRoX 04-08-10 17:49

Die standaard multitask is miss wel makkelijk en tof..maar moest het nu eens kunnen samen werken met backgroundet was het perfect! Is dit bij jullie ook dat alle app's blijven openstaan?? Dit wreet m'n batt.leeg!

Trikz 04-08-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX (Bericht 515953)
Die standaard multitask is miss wel makkelijk en tof..maar moest het nu eens kunnen samen werken met backgroundet was het perfect! Is dit bij jullie ook dat alle app's blijven openstaan?? Dit wreet m'n batt.leeg!


als je nu twee keer op de homebutton druk dan zie je al je apps die open staan houd er eentje ingedrukt totdat je de min zie staan en haal ze allemaal weg klaar is kees hij loopt weer als een trein :)

komkomkomer 04-08-10 21:26

Mensen zoek in cydia of rock naar "Remove recents" en installeer deze. Deze zorgt ervoor dat alle apps welke niet te zien zijn onderin.

Installeer verder gewoon backgrounder. Je hoeft daarbij geen extra iets te installeren omdat je dan gewoon de methode van Ios 4 kan gebruiken voor backgrounding als je een app dat op de achtergrond staat wilt starten.

Milli 04-08-10 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trikz (Bericht 516209)
als je nu twee keer op de homebutton druk dan zie je al je apps die open staan houd er eentje ingedrukt totdat je de min zie staan en haal ze allemaal weg klaar is kees hij loopt weer als een trein :)

Thx... bij liep hij ook behoorlijk leeg maar niet gek als er zowat 10 apps open staan. Nu weet ik tenminste hoe ik die steeds kan killen.:d
Is er ook nog een button om het even uit te zetten? :(
Ik wil het alleen gebruiken als ik wil skypen en bij gebruik van de TomTom.
Verder eigenlijk niet. Dus als die knop ook ergens zit? thx...

komkomkomer 04-08-10 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Milli (Bericht 516446)
Thx... bij liep hij ook behoorlijk leeg maar niet gek als er zowat 10 apps open staan. Nu weet ik tenminste hoe ik die steeds kan killen.:d
Is er ook nog een button om het even uit te zetten? :(
Ik wil het alleen gebruiken als ik wil skypen en bij gebruik van de TomTom.
Verder eigenlijk niet. Dus als die knop ook ergens zit? thx...

Al die apps die daar staan zijn niet in gebruik hoor. Dus doet weinig met je batterij. Het zijn de laatst gebruikte apps. Hebben niet allemaal support om om de achtergrond actief te zijn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.