iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: problemen na jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/67185-problemen-na-jailbreak.html)

RudydG 06-08-10 07:18

problemen na jailbreak
 
Mijn iphone 4 heeft sinds de aankoop bij de lancering in parijs perfekt gewerkt.
TOT ik hem gejailbreaked heb.
Sinds dan crasht het ding als ik de wagen in stap, al 3x totaal vast.
Ik gebruik Navigon, Tomtom, en de parrot 3200 met de nieuwste firmware.
Verschijnsel is dat de phone volledig blokkeert bij het synchroniseren, of dat ie gewoon tomtom verscheiden keren weer afsluit, en 1 x was zelfs de iphone enkel tot leven te brengen door de 2 knoppen gedurenende 10sec samen ingedrukt te houden. Daarna kwam er de melding dat springboar gecrashed was, en nogmaals boot. Daarna waren men 3 mailboxen leeg (die direkt weer opgevuld werden via 3G)
Ik ben hier momenteel echt niet blij mee.
De reden van mijn JB is het gebruik van Mywi, buiten Cydia, Rock en MYwi staat er enkel nog die pdf patch op.
Iemand gelijkaardige dingen?

mail.eve 06-08-10 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudydG (Bericht 518679)
Mijn iphone 4 heeft sinds de aankoop bij de lancering in parijs perfekt gewerkt.
TOT ik hem gejailbreaked heb.
Sinds dan crasht het ding als ik de wagen in stap, al 3x totaal vast.
Ik gebruik Navigon, Tomtom, en de parrot 3200 met de nieuwste firmware.
Verschijnsel is dat de phone volledig blokkeert bij het synchroniseren, of dat ie gewoon tomtom verscheiden keren weer afsluit, en 1 x was zelfs de iphone enkel tot leven te brengen door de 2 knoppen gedurenende 10sec samen ingedrukt te houden. Daarna kwam er de melding dat springboar gecrashed was, en nogmaals boot. Daarna waren men 3 mailboxen leeg (die direkt weer opgevuld werden via 3G)
Ik ben hier momenteel echt niet blij mee.
De reden van mijn JB is het gebruik van Mywi, buiten Cydia, Rock en MYwi staat er enkel nog die pdf patch op.
Iemand gelijkaardige dingen?

Zeer herkenbaar maar niet op mijn iphone maar op mijn ipad. Ik had ook de pdf patch gebruikt op de ipad, en exact dezelfde problemen, hangen, afsluiten noem het maar op. Deze problemen begonnen na de installatie van de pdf patch. Deze heb ik dus weer verwijderd en mijn problemen zijn weer weg.
Wellicht het overwegen voor jou waard!

RudydG 06-08-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 518685)
Zeer herkenbaar maar niet op mijn iphone maar op mijn ipad. Ik had ook de pdf patch gebruikt op de ipad, en exact dezelfde problemen, hangen, afsluiten noem het maar op. Deze problemen begonnen na de installatie van de pdf patch. Deze heb ik dus weer verwijderd en mijn problemen zijn weer weg.
Wellicht het overwegen voor jou waard!

Hoi, bedankt voor de info, maar,

Helaas, had ik het al voor de pdf patch. Dat is zeker niet het issue.

WDS001 06-08-10 08:23

Herstel je iPhone en jailbreak hem indien nodig opnieuw.

sinas 08-08-10 17:48

iPhone 4 dood na jailbreak
 
Da's allemaal nog niets.
Ik heb m'n iPhone 4 twee dagen gebruikt na de makkelijke jailbreak en unlock, maar toen stopte 'ie met 3G, terwijl er beslist wel ontvangst was bij andere iphones. En vervolgens laadt 'ie niet meer op.

Laat nog wel lege batterij met of zonder stekkertje zien en soms het witte apple logo maar verder helemaal dood.

Rommel.

sinas 21-08-10 07:55

reanimatie
 
Na stevige hard reset (aangesloten op macbook met itunes, 10 sec beide knoppen en dirct 10 sec home button) is 'ie na veel softwaredownloads en installatie (automatich) weer gereset geraakt. Maar nu dus gelocked aan AT&T....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.