iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreak en unlock, even wat vraagjes! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/67522-jailbreak-unlock-even-vraagjes.html)

ChielvanIeperen 08-08-10 15:41

Jailbreak en unlock, even wat vraagjes!
 
Hallo iedereen ik ben nieuw hier, Ik kon dit niet duidelijk op internet vinden dus besloot ik de vraag hier te stellen.

Ik heb recent een iPhone 3GS aangeschaft met een bijbehorend T-Mobile abonnement ( i-150 ) Ik heb de app van deze website en check hem regelmatig. Hierin heb ik gelezen dat er een website bestaat (jailbreakme.com) en nu is de verlijding heel groot geworden om mijn toestel te jailbreaken.

Nu is mijn vraag: Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik deze methode gebruik om te jailbreaken>? Ik heb gehoord dat je ontvangst verdwijnt en je dan moet unlocken maar wat gebeurd er dan? en heb ik dan nog steeds de voordelen van mijn abonnement?

Hoop dat iemand me kan helpe :P

antgin 08-08-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChielvanIeperen (Bericht 521774)
Hallo iedereen ik ben nieuw hier, Ik kon dit niet duidelijk op internet vinden dus besloot ik de vraag hier te stellen.

Ik heb recent een iPhone 3GS aangeschaft met een bijbehorend T-Mobile abonnement ( i-150 ) Ik heb de app van deze website en check hem regelmatig. Hierin heb ik gelezen dat er een website bestaat (jailbreakme.com) en nu is de verlijding heel groot geworden om mijn toestel te jailbreaken.

Nu is mijn vraag: Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik deze methode gebruik om te jailbreaken>? Ik heb gehoord dat je ontvangst verdwijnt en je dan moet unlocken maar wat gebeurd er dan? en heb ik dan nog steeds de voordelen van mijn abonnement?

Hoop dat iemand me kan helpe :P







Hallo chiel na de jailbreak gebeurt er niks met je abonnement van t-mobile en als je er tevreden me bent(abonnement)hoef je niet te unlocken.
Een unlock heb je alleen nodig als je er een andere simkaart van een andere provider in wilt doen.

ChielvanIeperen 08-08-10 15:58

Is dat zeker? Ik stel je hulp erg op prijs maar ik moet dit echt zeker weten, ik heb Op dit forum iets gelezen over iemand die na een jailbreak gewoon " geen service " meer had.

De Generaal 08-08-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChielvanIeperen (Bericht 521800)
Is dat zeker? Ik stel je hulp erg op prijs maar ik moet dit echt zeker weten, ik heb Op dit forum iets gelezen over iemand die na een jailbreak gewoon " geen service " meer had.

Dit is inderdaad zeker. Neem anders even een kijkje in onze wiki, waarin de begrippen jailbreak en unlock worden uitgelegd.

Unlocken moet je alleen doen, wanneer je met een andere simkaart wil gaan werken. Als jij gewoon met T-Mobile wilt blijven werken, moet je alleen jailbreaken ;).

ChielvanIeperen 08-08-10 16:13

Hartelijk bedankt :) ik ga mijn toestel nu jailbreaken, ik laat jullie wel weten hoe het afloopt ;)

De Generaal 08-08-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChielvanIeperen (Bericht 521824)
Hartelijk bedankt :) ik ga mijn toestel nu jailbreaken, ik laat jullie wel weten hoe het afloopt ;)

Voor meer hulp bij het jailbreaken of wanneer er iets mis gaat, raadpleeg dan dit topic. Laat eventueel in dit topic even weten als het gelukt is ;).

Voor nu gaat er op dit topic een slotje.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.