//

Krijg hem niet uit 'emergency call'

Krijg hem niet uit 'emergency call' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik weet dat er andere topics zijn over dit onderwerp, maar als ik daar post en ik krijg geen reactie dan maar zo. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 14:39
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard Krijg hem niet uit 'emergency call'

Ja ik weet dat er andere topics zijn over dit onderwerp, maar als ik daar post en ik krijg geen reactie dan maar zo.

Ik heb mijn iPhone die op 3.1.2. stond (gehackt/unlocked) via iTunes geupgrade naar 4.0.1. omdat ik dacht (stom) dat ik die jailbreak me en unlock wel easy zou kunnen doen.

Helaas ben ik nooit tot dat punt gekomen omdat ik over het hoofd zag dat je de iPhone natuurlijk ook moet activeren. Toen ik naar 3.1.2. ging was er een custom firmware die dat voor mij al gefixt had.

Via diverse topics hier en andere sites heb ik diverse 4.0.1. custom firmwares gevonden maar ik blijf te allen tijde de melding 1600 en 1604 krijgen.

- andere kabel v
- andere laptop v
- andere usb kabel v
- andere usb poort v
- itunes via activiteitenweergave process gestopt en opnieuw gestart v
- laptop opnieuw opgestart v
- laatste iTunes gedownload v


Kan alleen nergens zo'n phonebook simcard vinden. heb ook geen credit card om hem online te kopen. MacRepair moest eerst navragen wat het nou was, zo'n Phonebook Simcard haha..

Ik woon in Amsterdam, als iemand mij kan helpen ben ik zeer dankbaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 18:27
raymon raymon is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 18
Standaard

nou ik heb het zelfde alleen ik zit dus nog in de activatie vast dus ik kan er nog niks mee, kan ik via redsnow de activatie ook weg halen zodat ik erin kan of moet ik dan zon custom firmware hebben, ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: is er een manier om uit het emergency call scherm te komen? rubenpeters Jailbreak 1 08-05-10 13:54
krijg hem niet meer aan de praat.... alfasander156 iPhone algemeen 5 06-08-09 01:54
hij loopt vast en ik krijg hem niet op gestard kees lam Archief 8 15-11-08 20:29
Ik krijg hem niet terug gezet! kleut Archief 5 16-07-08 19:34
Krijg hem niet geunlocked help! Kasper.L Archief 4 30-05-08 22:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.