//

Van Ios 4 naar 3.12

Van Ios 4 naar 3.12 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey IPC'ers, Ik heb me Iphone 3G geupdate naar de nieuwe firmare Ios 4 waar iedereen zoveel gezeik mee heeft. Nu ik wil ik naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 19:52
Blaze4life Blaze4life is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Standaard Van Ios 4 naar 3.12

Hey IPC'ers,

Ik heb me Iphone 3G geupdate naar de nieuwe firmare Ios 4 waar iedereen zoveel gezeik mee heeft. Nu ik wil ik naar 3.1.2 teruggaan. Is het mogelijk dat als ik de Iphone restore(dus opnieuw instel) en dat ik firmware 3.1.2 download en dat ik die kan gebruiken?

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 20:11
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Dat zal alleen lukken als je voorheen een jailbrake hebt gehad en hierbij je hash file hebt opgeslagen. Als je deze niet hebt dan wordt downgraden heel erg moeilijk.
  #3  
Oud 11-08-10, 12:38
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Als je wilt downgraden naar 3.1..2, dan had je daarvoor de SHSH blobs van die firmware moeten hebben opgeslagen. Heb je dat niet gedaan, dan kun je niet terug naar 3.1.2. Meer over downgraden en SHSH vind je via de zoekfunctie

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgrade van IOS 4.3.2 naar 3.1.3 purm1 iPhone algemeen 4 21-04-11 14:13
iPhone: van ios 4.1 naar 4.2 nu 4.3 uit is marsmuziek Jailbreak 5 17-03-11 15:35
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 18:54
iPhone: van blackrain 3.1.2 naar ios 4.0 gertjancommandeur Jailbreak 1 24-06-10 21:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.