Aandacht aan iOs 4.0.2 Jailbrakable discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hierbij wil ik melden dat de iOs 4.0.2 update geslaagd is en dat dit een MB model van de iPod Touch 2e Generatie Dit OS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aandacht aan iOs 4.0.2 Jailbrakable
hierbij wil ik melden dat de iOs 4.0.2 update geslaagd is
en dat dit een MB model van de iPod Touch 2e Generatie Dit OS is jailbreakable met Redsn0w 0.9.5b-5 jE MOET GEWOON iOs 4.0 selecteren Met vriendelijke groet iMac Laatst gewijzigd door iMac; 12-08-10 om 00:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Let wel op dat dit enkel is voor iPhone3G en ipt2G(non-MC).
Alle andere toestellen niet. |
|
|||
|
|||
Beta jailbreak IOS 4.0.2 met redsnow
Jailbreak iOS 4.0.2 with Redsn0w [How to Guide] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is versie 4.0.2 te jailbreaken met de bovengenoemde beta jailbreak?
Is deze jailbreak alleen voor ontwikkelaars bestemd of ook voor gewone gebruikers? En (very important) is het waar dat Cydia er niet mee werkt? Dat lees ik nl. van alle kanten, dat het downloaden vanaf Cydia niet meer lukt als je versie 4.0.2 hebt. Ik sta op het punt te downgraden naar 4.0 omdat deze volgens mij wel volledig te jailbreaken is zonder moeilijkheden. Alleen kan ik nergens een downgrade vinden! Any advice? |
|
|||
|
|||
Ja Cydia werkt precies zoals het moet
op een itouch 2G non MC |
|
||||
|
||||
iPhone 3G met succes gejailbreakt alles werkt goed en geen baseband update voor degene die het willen weten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|