//

(iphone 4) iOS 4.0.2 naar 4.0.1 ?

(iphone 4) iOS 4.0.2 naar 4.0.1 ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke het herstellen is gelukt, nu is hij mijn reserve kopie er weer op aan het zetten, maar ik denk dat hij dan dus weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 15-08-10, 17:56
Fazer1ooo Fazer1ooo is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Oke het herstellen is gelukt, nu is hij mijn reserve kopie er weer op aan het zetten, maar ik denk dat hij dan dus weer bezig is om de 4.0.2 er weer op te zetten. had dus voor de optie nieuwe iphone configureren moeten kiezen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 15-08-10, 21:52
knol007 knol007 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

oeps 2 keer een post

ik heb ook net mijn iphone van 3.1.3 naar 4.02 gezet en nu volgens dit topic weer naar 4.01 gezet.

alleen heb ik nu 1 probleem. ik kan niet meer op mijn t-mobile netwerk komen om te internetten. hij geeft steeds aan, kan de pagina niet openen. ook heb ik geen draadloze verbinding. kan iemand mij hiermee mee helpen???

Laatst gewijzigd door shapezzz; 16-08-10 om 11:11. Reden: Opschonen
  #83  
Oud 15-08-10, 22:25
Fazer1ooo Fazer1ooo is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knol007 Bekijk bericht
ik heb ook net mijn iphone van 3.1.3 naar 4.02 gezet en nu volgens dit topic weer naar 4.01 gezet.

alleen heb ik nu 1 probleem. ik kan niet meer op mijn t-mobile netwerk komen om te internetten. hij geeft steeds aan, kan de pagina niet openen. ook heb ik geen draadloze verbinding. kan iemand mij hiermee mee helpen???
Ik heb Vodafone en moest weer even de internetinstellingen in de telefoon zetten. Even op internet de instellingen bekijken van tmobile, en dan bij je iPhone naar instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk. En dan invullen.
  #84  
Oud 16-08-10, 10:20
dapluiz dapluiz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Mogguh allemaal, dit weekend geprobeerd de 3Gs van mijn broer te updaten naar 4.0. Nu ging dit heel moeizaam (kwam er pas later achter dat dit met redsn0w ging) besloten om dan maar officieel te updaten via itunes aangezien de telefoon toch simlockvrij gekocht was, dan maar niet jailbreaken voorlopig. Nu bleek dus dat deze iphone (gekocht bij cdmedia) gewoon via ultrasn0w simlockvrij was gemaakt en het niet "echt" is, gevolg, een iphone die geactiveerd wil worden ...
Maar kan ik ondanks dat de iphone niet geactiveerd is toch nog met tinyumbrella de SHSH opslaan en dan eventueel een custom firmware erop gooien die al gehacktiveerd is ? Of zou ik toch gewoon via itunes in recovery mode nog 4.0.1 erop kunnen zetten aangezien ik lees dat die nog gesigned is ?
Zag zaterdag na 2,5 *****n door de bomen het bos niet meer, lees ook hier dat soms andere usb poort ook wil helpen...
  #85  
Oud 16-08-10, 14:20
knol007 knol007 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fazer1ooo Bekijk bericht
Ik heb Vodafone en moest weer even de internetinstellingen in de telefoon zetten. Even op internet de instellingen bekijken van tmobile, en dan bij je iPhone naar instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk. En dan invullen.
uhm.. ik kan geen mobiel datanetwerk invullen kan ik ergens anders dan dit instellen?
  #86  
Oud 16-08-10, 14:27
Fazer1ooo Fazer1ooo is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

MMmm ik heb even zitten kijken in een iphone met netwerk T-mobile, maar daar kan je het idd niet invullen...
Ik denk even contacten met de t-mobile winkel die weten dat denk ik wel.
  #87  
Oud 16-08-10, 15:52
nokkie nokkie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard en nu?

Ik heb ook de briljante actie gedaan om 4.0.2 te downloaden. Alleen ik wil terug maar mijn iphone 3gs is net een paar dagen oud en is nog nooit gejailbreaked geweest en heeft dus nergens iets van cydia staan ofzo. Er staan alleen wat programma's en boeken op (legaal uit de itunesstore, jawel ze bestaan nog )
Dus al die termen met SHSH ofzo en tyniparaplu, ik weet er niks van en ik vraag me af of dit wel moet als de iphone nog clean is.
Wil iemand mij ajb een beetje helpen? Ik heb nog een bijkomend nadeel.........blond!!

Alvast bedankt voor degene die het met me aandurft
  #88  
Oud 16-08-10, 20:42
knol007 knol007 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fazer1ooo Bekijk bericht
MMmm ik heb even zitten kijken in een iphone met netwerk T-mobile, maar daar kan je het idd niet invullen...
Ik denk even contacten met de t-mobile winkel die weten dat denk ik wel.

het is gelukt

Er schijnt wat fout te gaan bij sommige mensen.
Makkelijkst is even via Wi-Fi te gaan naar www.unlockit.co.nz en een nieuwe APN aanmaken.
Kies TMOBILE NL

APN : internet
inlog : tmobile
pass : tmobile

En het zou weer moeten werken, kan zijn dat je even een reset van de netwerk settings moet doen.

miss dat ik hiermee meer mensen kan helpen. iig bedankt voor de hulp
  #89  
Oud 16-08-10, 21:17
ratje10 ratje10 is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Ook vandaag heel erg stom van 3.1.? naar 4.0.2 geüpgraded. Nu wil ik terug naar het liefst 4.0.1. en wilde het volgende doen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWHtje Bekijk bericht
In het kort,

- Download tinyumbrella
- Zet TTS aan (knop in het programma)
- Download je benodigde firmware van de website (dit geval denk ik 4.0.1)
- Zet je Iphone uit (backup wel eerst ff)
- Ga naar recovery mode door de aan-uit knop ingedrukt te houden samen met de menu toets. Hou deze vast totdat je in itunes de melding krijgt dat je tel in recovery mode is
- Shift klik op restore en blader naar je gedownloadde bestand. Dit kan een zip file zijn, maar hernoem deze naar *.ipa
- Restore kan even duren.
- Na afloop krijg je in itunes een foutcode, ga naar tinyumbrella en klik op "kick out of recovery"
- Je telefoon zal rebooten en zijn instellingen en apps uit je backup halen. Tevens aanbieden om de update 4.0.2 te installeren.. maar dat wil je niet

Nu kun je naar jailbreakme gaan en je telefoon jailbreaken.

Dit heeft voor mij in ieder geval probleemloos gewerkt.
Ik krijg alleen na het selecteren van het betreffende bestand bij de stap '....- Shift klik op restore en blader naar je gedownloadde bestand. Dit kan een zip file zijn, maar hernoem deze naar *.ipa....' de volgende meldingen bij de diverse firmwares:

Bij 4.0.1 > firmwarebestand is niet compatibel
Bij 4.0 of lager> krijg eerst de melding dat iphone wordt teruggezet, maar uiteindelijke een foutmelding 3002 (onbekende fout)

Wat gaat er fout?
  #90  
Oud 16-08-10, 23:58
marco68 marco68 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Dit Werkt! Ben nu terug naar IoS 4.0.1 (kwam van 4.0.2), moet nu nog wel weer even wachten tot we weer een stapje verder kunnen (net als alle anderen op het jailbreakme forum).

iOS 4.0.2 Accidental Upgrade? How To Downgrade And Jailbreak | areacellphone.com

stap voor stap uitvoeren, let op: je iphone na de handelingen ALS EEN NIEUWE IPHONE configureren (dus geen backup terug zetten want dan gaat je filmware er weer aan...).

Suc6.
  #91  
Oud 17-08-10, 18:10
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Heb net ook via Itunes shift herstellen gekozen en de 4.01 file geselecteerd
Hij is nu weer terug naar 4.01
jammer dat jij niet terug kan naar 3.12 oid omdat 4.0 eral inzat bij levering(nieuwe bootrom)

Rob
  #92  
Oud 17-08-10, 18:11
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco68 Bekijk bericht
Dit Werkt! Ben nu terug naar IoS 4.0.1 (kwam van 4.0.2), moet nu nog wel weer even wachten tot we weer een stapje verder kunnen (net als alle anderen op het jailbreakme forum).

iOS 4.0.2 Accidental Upgrade? How To Downgrade And Jailbreak | areacellphone.com

stap voor stap uitvoeren, let op: je iphone na de handelingen ALS EEN NIEUWE IPHONE configureren (dus geen backup terug zetten want dan gaat je filmware er weer aan...).

Suc6.
Gewoon een backup van 4.02 gedaan en bij mij blijft hij 4.01
  #93  
Oud 17-08-10, 18:26
nokkie nokkie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
Heb net ook via Itunes shift herstellen gekozen en de 4.01 file geselecteerd
Hij is nu weer terug naar 4.01
jammer dat jij niet terug kan naar 3.12 oid omdat 4.0 eral inzat bij levering(nieuwe bootrom)

Rob
sorry dat ik het vraag, maar kan dit ook zo als je iphone nog nooit eerder gejailbreaked is? de mijne is nog nieuw maar ik heb wel 4.0.2 en die wil ik niet, ik wil graag weer 4.01.
heb ik dan genoeg aan alleen de firmware 4.01 of moet ik nog meer doen?

dankdank
  #94  
Oud 17-08-10, 18:35
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

volgens mij moet dat kunnen gewoon proberen denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G terugzetten naar iOS 3.1.3 jap74 Archief 3 10-05-11 15:36
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? Typ 81 Jailbreak 8 19-12-10 20:52
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 19:54
iPhone: iPhone 4 Downgrade ios 4.1 naar 4.0.1 BytesNL Jailbreak 5 01-10-10 23:04
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 jurgenb iTunes 13 04-08-10 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.