//

Update Blackra1in 3.1.2 ---> Jailbreakme 3.1.2

Update Blackra1in 3.1.2 ---> Jailbreakme 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Korte vraag: Ik heb mijn 3gs die draait op 3.1.2 met een Blackra1n jailbreak. Deze is tethered, en ik zou graag een unthetered jailbreak hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 15:25
yellowjaap yellowjaap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard Update Blackra1in 3.1.2 ---> Jailbreakme 3.1.2

Korte vraag:

Ik heb mijn 3gs die draait op 3.1.2 met een Blackra1n jailbreak. Deze is tethered, en ik zou graag een unthetered jailbreak hebben nu dit mogelijk is met Spirit of Jailbreakme.

Op welke manier kan ik het beste updaten? Is het mogelijk m'n programma's/instellingen/Cydia-programma's te behouden, of moet ik hem eerst restoren voordat ik Jailbreakme eroverheen gooi? Ik heb Jailbreakme al geprobeert, maar dan blijft hij hangen bij het iTunes-kabel scherm.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-10, 18:01
yellowjaap yellowjaap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Aangezien niemand zo vriendelijk was een reactie te plaatsen, plaats ik hier maar mijn bevindingen voor andere gebruikers die wellicht met hetzelfde probleem rondlopen.

Ik ging er vanuit dat de gehele telefoon moest gerestored worden en heb dat ook gedaan. Met een app-backup op iTunes en PkgBackup voor de Cydia programma's heb ik mijn toestel gerestored naar 3.1.3. 3.1.2 was onmogelijk omdat daarvoor geen SHSH gegevens waren op de server van Cydia. (doe dit wel via de restore-functie naar een eigen gekozen firmware, anders zit je op 4.02!

Daarna ging het vrij simpel. Na de restore gejailbreakt met Jailbreakme.com, PkgBackup gedownload via Cydia, backup laten terugzetten en alles stond netjes terug. Daarna gesynct met iTunes voor de normale apps/muziek etc. en vrijwel alles was weer zoals het was!

Het enige wat wel lang duurde was alles weer in de categoriesSB mapjes terugzetten. Verder vlekkeloze update, en dus nu eindelijk unthetered!
Reageren

Labels
3.1.2, blackra1n, jailbreak, jailbreakme, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
jailbreakme.com Hoppieee iPad algemeen 16 28-09-10 14:56
jailbreakme?? pascalbrouwers Jailbreak 7 20-08-10 14:22
jailbreakme 2.0 maximvdh Jailbreak 2 07-08-10 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.