//

3G onbruikbaar na update?

3G onbruikbaar na update? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Na een paar dagen zoeken plaats ik toch maar even een berichtje omdat ik er nog steeds niet uit kom. Al 2 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-10, 14:27
misterx misterx is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard 3G onbruikbaar na update?

Hallo allemaal,

Na een paar dagen zoeken plaats ik toch maar even een berichtje omdat ik er nog steeds niet uit kom.

Al 2 jaar ben ik erg blij met mijn iPhone 3G (US) alleen 3 dagen geleden ging het mis. Sinds een paar weken had ik OS4 maar dat was zo traag dat ik zelfs 2 min moest wachten tot ik mijn sms kon openen. (geen succes dus). Toen heb ik zonder na te denken de firmware3.1.3 officieel van Apple gedownload en deze hiermee in itunes hersteld. Toen kwam ik er achter dat ik iets heel stoms heb gedaan! Nu heeft mijn iPhone uit Amerika een lock. Hij zegt dat ik moet conecten met iTunes maar natuurlijk werk mijn vodafone kaartje niet meer.

Nu heb ik gister Spirit geprobeerd maar dit werkt niet. Ook een custom firmware 3.1.3 werkt niet.

Is het nu zo dat ik mijn iPhone weg kan gooien? Is er iemand die een oplossing heeft? Momenteel loop ik met een Nokia N95 en geen idee hoe lang ik dat nog ga volhouden voor dat ik hem tegen de muur gooi

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-10, 16:22
Pienoet Pienoet is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misterx Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Na een paar dagen zoeken plaats ik toch maar even een berichtje omdat ik er nog steeds niet uit kom.

Al 2 jaar ben ik erg blij met mijn iPhone 3G (US) alleen 3 dagen geleden ging het mis. Sinds een paar weken had ik OS4 maar dat was zo traag dat ik zelfs 2 min moest wachten tot ik mijn sms kon openen. (geen succes dus). Toen heb ik zonder na te denken de firmware3.1.3 officieel van Apple gedownload en deze hiermee in itunes hersteld. Toen kwam ik er achter dat ik iets heel stoms heb gedaan! Nu heeft mijn iPhone uit Amerika een lock. Hij zegt dat ik moet conecten met iTunes maar natuurlijk werk mijn vodafone kaartje niet meer.

Nu heb ik gister Spirit geprobeerd maar dit werkt niet. Ook een custom firmware 3.1.3 werkt niet.

Is het nu zo dat ik mijn iPhone weg kan gooien? Is er iemand die een oplossing heeft? Momenteel loop ik met een Nokia N95 en geen idee hoe lang ik dat nog ga volhouden voor dat ik hem tegen de muur gooi

Alvast heel erg bedankt!

Probeer eens te herstellen met een custom Fw 3.1.3 met activatie.
Hier op het forum te vinden.

Succes!
  #3  
Oud 19-08-10, 23:48
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

heey,

ik denk dat je een rebel simcard moet kopen deze kun je kopen voor ongeveer 15 euro op een veiling site (weet niet of ik namen mag noemen.) hiermee kom je voorbij het scherm in itunes die vraagt om activatie daarna kan je een jailbreak (jailbreakme.com) uitvoeren en de unlock (repo666.ultrasnow.com) toevoegen in cydia en daarna nog een fix waar ik niet precies van weet waar hij staat:$. Daarna kan je eigen sim er weer in en zou het weer moeten werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone na update 3.1 onvoorspelbaar/soms onbruikbaar eliphone Odido (T-Mobile) 4 16-09-09 12:52
Na update is iphone onbruikbaar s-plaza Archief 7 14-09-09 18:55
iphone update mislukt - onbruikbaar? john88 iPhone algemeen 4 19-03-09 16:44
Onbruikbaar na update 3kes Archief 1 12-03-09 19:37
1.1.3 turbosim onbruikbaar fleeman Unlock [archief] 18 03-02-08 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.