iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak iphone 4 4.0.2? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/69131-jailbreak-iphone-4-4-0-2-a.html)

DaMeastro 07-09-10 02:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cubesten (Bericht 554725)
want daar weten ze wél hoe het moet natuurlijk/

En hier niet zeker?

DaMeastro 07-09-10 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cubesten (Bericht 554682)

Staat toch duidelijk bij:
Update; blablabla
Dat het uiteindelijk een sprookje blijkt te zijn, en het niet werkt.
Ga het morgen toch maar eens proberen, wie weet..

Beedeewee 07-09-10 10:19

uuhh...ja!

cubesten 07-09-10 11:14

Dat ze het op de zwarte markt wel weten is sarcastisch bedoeld.

En verder staat er in de comments dat de reden waarom het werkt is dat door de server van saurik te gebruiken, het signeren door Apple niet fout gaat.

Een deel van de mensen heeft ongemerkt al eerder een jailbreak uitgevoerd en de shsh opgeslagen maar er zijn er ook zoals ik die een compleet nieuwe wisten te downgraden.

Ps de handleiding is best strikt, de eerste keer deed ik het ook verkeerd.

Pps. Wat wel grappig was is dat daarna mijn sim volgens de tmobile site en ook een keer in iTunes geblokkeerd/ongeldig was. Maar gelukkig deed hij het gewoon.

glaantje 07-09-10 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quintijn (Bericht 553888)
Gisteren mijn Iphone 4 in Antwerpen opgehaald. Aangezien ik zag dat 4.0.1 geinstalleerd was direct een JB uitgevoerd via jailbreakme.com. Ging perfect. Gelijk hierna een volledige Cydia update uitgevoerd waarna een reboot nodig was. Hier komt hij echter niet doorheen en blijft net als bij sommige anderen hierboven hangen op het apple logo tijdens het opstarten.

Ik heb een harde reset uitgevoerd (home + standby knop 10 sec) waarna hij opnieuw opstart maar blijft vervolgens weer op hetzelfde hangen.

Hoe hebben jullie dat ding kunnen updaten/resetten via Itunes? Ik kan hem niet vinden namelijk.

Hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.

Je hebt pech, ik had precies hetzelfde. Herstellen via Recovery of DFU is de enige oplossing. Je zit dan wel op 4.0.2 waar je niet meer vanaf komt tot de volgende jailbreak.

xXbijvanckXx 08-09-10 17:05

ok ik heb iPhone 4 met 4.0.2. werd hij mee geleverd, maar ik dacht dat op 8 september 4.1 werd gereleased waardoor je wel kan jailbreaken?:confused:

Tenpa 08-09-10 18:25

8 september is nog niet voorbij..

BaszNL 08-09-10 18:31

Mensen even voor de duidelijkheid!!!!!!!!!!!!!!!
Als de 4.1 ipsw uitkomt dalijk NIET upgrade!! als je hem nog graag wil jailbreaken/unlocken.
hier staat waarom.
Dev-Team Blog

Tenpa 08-09-10 18:39

Nee ik hoop dat een 4.0.2. jailbreak beschikbaar komt..

Bullit NL 08-09-10 19:18

4.1 is nu uit! Ik wacht totdat ik zeker weet dat er JB is voor 4.1!
Nu nog wachten op een jailbreak hoop dat die er wel komt voor 4.1!

WDS001 08-09-10 19:21

Aangezien er geen jailbreak is en komt voor firmware 4.0.2 kan dit topic dicht.

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.