//

Jailbreak iphone 4 4.0.2?

Jailbreak iphone 4 4.0.2? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL De 4.1 beta is al gejailbreakt! 1 probleem is wel als we dalijk 4.1 jailbreaken. Vervalt de garantie bij Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-09-10, 04:59
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
De 4.1 beta is al gejailbreakt! 1 probleem is wel als we dalijk 4.1 jailbreaken. Vervalt de garantie bij Apple dat is dus wel *****! Hope dat ze toch iets hebben voor 4.0.2
of je nu jailbreakt op 4.0.2 of 4.1 je garantie vervalt ALTIJD
1 voordeel gewoon je iphone herstellen en hop daar is de garantie terug .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 03-09-10, 05:46
BaszNL BaszNL is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 34
Standaard

nee, dat is het probleem op 4.1 schijnbaar heeft apple nu iets in de firmware zodat ze hoe dan ook terug kunnen zien of je hem gejailbreakt hebt. ookal herstel je hem!
  #63  
Oud 03-09-10, 08:59
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
De 4.1 beta is al gejailbreakt! 1 probleem is wel als we dalijk 4.1 jailbreaken. Vervalt de garantie bij Apple dat is dus wel *****! Hope dat ze toch iets hebben voor 4.0.2
Hoe kom je daarbij?
  #64  
Oud 03-09-10, 09:50
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
nee, dat is het probleem op 4.1 schijnbaar heeft apple nu iets in de firmware zodat ze hoe dan ook terug kunnen zien of je hem gejailbreakt hebt. ookal herstel je hem!
Waar heb je dat vandaag als ik mag vragen ???
  #65  
Oud 03-09-10, 11:29
Bullit NL Bullit NL is offline
• iOS 7.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
De 4.1 beta is al gejailbreakt! 1 probleem is wel als we dalijk 4.1 jailbreaken. Vervalt de garantie bij Apple dat is dus wel *****! Hope dat ze toch iets hebben voor 4.0.2
Bij t-mobile doen ze er niet moeilijk over! Vriend stuurde gejailbreakde op voor reperatie bij T-mobile en hij kreeg hem gewoon gerepareerd terug!
En zelf ook al keer meegemaakt. Gewoon voordat je hem opstuurt de JB verwijderen. En gewoon herstellen naar officiële firmware!
  #66  
Oud 03-09-10, 13:37
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Een jailbreak toepassen is niet illegaal toch?

Apple heeft het uiteraard liever niet, maar stel dat je het doet dan behoudt je gewoon je garantie hoor.
  #67  
Oud 03-09-10, 14:09
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Een jailbreak toepassen is niet illegaal toch?

Apple heeft het uiteraard liever niet, maar stel dat je het doet dan behoudt je gewoon je garantie hoor.
Nee je garantie vervalt gelijk op het moment dat je jailbreakt, herstellen verhelpt dat weer, maar het probleem is dat je vaak met toestellen die terug moet sturen, ze juist terugstuurt omdat er iets kapot is en je niet meer kan herstellen (en dus officieel geen garantie hebt, of je het wel krijgt is een ander verhaal)
  #68  
Oud 03-09-10, 14:21
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Hier wat info over het jailbreaken van iOS 4.1 (die vermoedelijk volgende week woensdag uitkomt).
Jailbreak iOS 4.1
  #69  
Oud 03-09-10, 15:50
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Die informatie is 2 maand oud. Dat de beta te jailbreaken is, wil niet zeggen dat de final dat ook is (het is wel waarschijnlijk). Maar ik denk dat er pas een jailbreak komt bij 4.2 door dat de iPad dan ook gelijk getrokken is.
  #70  
Oud 03-09-10, 18:33
mmike mmike is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard unlock iphone 4 4.02

ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een iphone 4 met firmware 4.02 (ben nog redelijk onervaren met de iphone) en wil deze graag unlocken, nu heb ik begrepen dat je de mogelijkheid hebt om hem te jailbreaken zodat je hem voor een andere netwerkaanbieder kunt gebruiken. Volgens mijn info is het met 4.02 slecht met Ultrasnow mogelijk om te jailbreaken klopt dat? (zonder te downgraden). hoe gaat die precies in zijn werk kan iemand mij dit haarfijn uitleggen?
Blijven dan in het toestel de instellen voor t-mobile bestaan of moet je deze opnieuw instellen?
Indien ik een andere sim plaats van een ander netwerk moet ik dan instelling veranderen om gebruik te kunnen maken van bv internet of sms?

Hoor graag van iemand met ervaring hiermee. BVD
  #71  
Oud 03-09-10, 19:16
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Ik zou zeggen lees dit forum is goed door... Jouw vraag wordt hier al meerdere malen beantwoord!
  #72  
Oud 04-09-10, 03:41
Mischadbs Mischadbs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 26
Standaard

Als ik dat stuk op quickpwn lees klinkt het allemaal veelbelovend voor een jb op 4.1.
Er zijn de voor de bèta's al meerdere jb's deze zullen waarschijnlijk ook op de final werken.
Over dat garantie gebeuren had ik ook ergens wat gelezen volgens mij, maar de jb voor 4.1 zal ook gewoon op 4.0.2 werken lijkt mij..
  #73  
Oud 04-09-10, 03:45
BaszNL BaszNL is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 34
Standaard

ja klopt en over dat garantie ding op 4.1 dit gaat warschijnlijk wel gebeuren dus ook al herstel jeje iphone na een jb ze kunnen het dalijk altijd na checken hoe dan ook. ik had gelezen omdat apple die rechtzaak had verloren tegen dev team dat ze nu op deze manier iphone gebruikers proberen te stoppen met jailbreaken maar goed ben al lang blij dat ik hopelijk woensdag mn iphone kan gebruiken
  #74  
Oud 05-09-10, 18:12
quintijn quintijn is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Gisteren mijn Iphone 4 in Antwerpen opgehaald. Aangezien ik zag dat 4.0.1 geinstalleerd was direct een JB uitgevoerd via jailbreakme.com. Ging perfect. Gelijk hierna een volledige Cydia update uitgevoerd waarna een reboot nodig was. Hier komt hij echter niet doorheen en blijft net als bij sommige anderen hierboven hangen op het apple logo tijdens het opstarten.

Ik heb een harde reset uitgevoerd (home + standby knop 10 sec) waarna hij opnieuw opstart maar blijft vervolgens weer op hetzelfde hangen.

Hoe hebben jullie dat ding kunnen updaten/resetten via Itunes? Ik kan hem niet vinden namelijk.

Hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.
  #75  
Oud 06-09-10, 06:11
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
ja klopt en over dat garantie ding op 4.1 dit gaat warschijnlijk wel gebeuren dus ook al herstel jeje iphone na een jb ze kunnen het dalijk altijd na checken hoe dan ook. ik had gelezen omdat apple die rechtzaak had verloren tegen dev team dat ze nu op deze manier iphone gebruikers proberen te stoppen met jailbreaken maar goed ben al lang blij dat ik hopelijk woensdag mn iphone kan gebruiken
Woensdag is wel heeel optimistisch haha.
Hoewel ik er wel heel erg op hoop!
  #76  
Oud 06-09-10, 15:38
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Ja, ik hoop er ook op!!! Wil mijn iPhone 4 heeeeel graag gebruiken
Zit al elke dag de site van apple in de gaten te houden Apple - iPhone - New features in the iOS 4 Software Update
  #77  
Oud 06-09-10, 18:35
BaszNL BaszNL is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beedeewee Bekijk bericht
Ja, ik hoop er ook op!!! Wil mijn iPhone 4 heeeeel graag gebruiken
Zit al elke dag de site van apple in de gaten te houden Apple - iPhone - New features in the iOS 4 Software Update
Hahaha hier ook het zal echt een domper zijn als je pas kan jailbreaken op 4.2 dan moet je wachten tot november! maar goed we blijven onze hoop vestigen op 4.1.
  #78  
Oud 07-09-10, 00:28
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Downgrade iPhone 4, 3GS from iOS 4.0.2 to 4.0.1 Without SHSH Blobs Saved [Guide] | Redmond Pie

werkte voor mij op een 3GS nieuw via solid vision!!
  #79  
Oud 07-09-10, 01:39
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaszNL Bekijk bericht
Hahaha hier ook het zal echt een domper zijn als je pas kan jailbreaken op 4.2 dan moet je wachten tot november! maar goed we blijven onze hoop vestigen op 4.1.
Anders ga ik naar de zwarte markt... daar kunnen ze hem wel downgraden voor 30 euro.
  #80  
Oud 07-09-10, 01:44
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

want daar weten ze wél hoe het moet natuurlijk/
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.