//

Jailbreak ervaringen?

Jailbreak ervaringen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Lange tijd afwezig geweest bij het niet hebben van een Apple product. Maar nu trotse bezitster van een iPad. En tjee ik be er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 10:48
Zusjesenco Zusjesenco is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Question Jailbreak ervaringen?

Hallo.
Lange tijd afwezig geweest bij het niet hebben van een Apple product.
Maar nu trotse bezitster van een iPad. En tjee ik be er helemaal happy mee (wie niet lol).
Nu heb ik wel gelezen hoe je moet jailbreaken. En uit ervaring van me iPhone was dit een hele fijne toevoeging.
Nu mijn vraag dus. Wat is nu voor de iPad de meerwaarde van jailbreak?
Ik las wel iets over flash sites die dan wel zouden werken das al een plus. Maar wat meer? Snoot!

( mocht er al een topic als deze zijn welke ik. Niet heb kunnen vinden, dan graag een Linkje er naar toe graag! )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 12:49
basmens basmens is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik denk om dezelfde reden dat het een goede toevoeging is op je iphone. De mogelijkheid om extra software erop te zetten die niet door apple goedgekeurd is. Vrijheid (in zekere mate)
  #3  
Oud 22-08-10, 20:09
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Er zijn een paar apps die de iPad ervaring aangenamer maken. ( Persoonlijke keuze uiteraard )

SBSettings : dmv een "popup"/slide menuutje instellingen aanpassen ( GPRS/3G aanzetten, Wi-Fi, Brightnes, etc )
Volume Boost : Volume iets harder laten gaan dan toegelaten is ( ook al doet het niet veel ) Vergeet deze maar ... manueel aanpassen is veel doeltreffender !
Categories : ios 4 functie, maar zolang kan je met deze app categorieën maken, en niet alle bladzijden vullen ( hier is een betalende SBSettings addon voor om het te integreren in Springboard (de grafische menu omgeving van IOS(Iphone OS)))
En nog zovele andere dingen die je naar smaak kan aanpassen.


Van Frash moet je sowieso nog niet teveel verwachten. Je zit nog altijd met een beperkt geheugen. Frash is op dit moment zo weinig geoptimaliseert dat enkel simpele dingen werken. Verwacht geen streaming video of games die werken.

Een van de andere voordelen is, als je ssh installeert, je bvb dmv (win)scp bestanden makkelijk kan overzetten, zonder te hoeven koppelen met iTunes. Heb je al wel een kleine ervaring nodig om de locatie te vinden van sommige applicaties. Maar daar kan je ook achter komen in combinatie met Cydia.

Backups zijn uiteraard nog aangeraden via iTunes, maar kan ook met een app.

Laatst gewijzigd door OmegaII; 22-08-10 om 23:10.
  #4  
Oud 22-08-10, 20:20
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Waar kan je dan het volume opschroeven binnen sb settings?
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #5  
Oud 22-08-10, 20:26
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Zover ik weet is daar nog geen slider/addon voor.

Maar zie net dat er een betere is " Volume Boost 3.1.2 Theme ", die van ModiMy zou maar met .1 verhogen ... wat ook verklaart waarom ik er amper iets van merk ^^

Hem aan-/afzetten doe je via Winterboard ( die als dependancy mee wordt geinstalleert zover ik weet ).

edit: eerste ervaring hoor ik ook niet veel verschil met " Volume Boost 3.1.2 Theme " ... achja we zoeken verder om het Volume te boosten op iPad

Laatst gewijzigd door OmegaII; 22-08-10 om 20:31.
  #6  
Oud 22-08-10, 21:28
Zusjesenco Zusjesenco is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Hoi. Bedankt zover voor de reacties. Ik ga hem nog niet gelijk jaailbreaken. Maar wellicht over een poos. Ik wil me eerst verdiepen in de kale versie zegmaar. Uit ervaring van de iPhone weet ij wel dat je er meer uit kan halen. Maar daar wacht ik nog ff mee. Meer ervaringen van andere gebruikers zijn welkom nog hoor.
  #7  
Oud 22-08-10, 21:43
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmegaII Bekijk bericht
Zover ik weet is daar nog geen slider/addon voor.

Maar zie net dat er een betere is " Volume Boost 3.1.2 Theme ", die van ModiMy zou maar met .1 verhogen ... wat ook verklaart waarom ik er amper iets van merk ^^

Hem aan-/afzetten doe je via Winterboard ( die als dependancy mee wordt geinstalleert zover ik weet ).

edit: eerste ervaring hoor ik ook niet veel verschil met " Volume Boost 3.1.2 Theme " ... achja we zoeken verder om het Volume te boosten op iPad
Gebruik je de oordopjes met volume knop?
  #8  
Oud 22-08-10, 21:52
OmegaII OmegaII is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 17
Standaard

Ja , maar staat al in dit topic ^^

edit: En door hem manueel aan te passen werkt het top !, oplossing voor iPad staat in het topic

Laatst gewijzigd door OmegaII; 22-08-10 om 23:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaringen braba.com ruberinho iPhone accessoires en onderdelen 2 05-06-11 17:13
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 11-05-11 23:22
iPhone 1e gen.: [1.0] FW 2.2.1 Ervaringen, jailbreak en unlock TWinden Unlock 118 12-05-09 22:15
Ervaringen Tjainie Archief 3 25-08-08 13:23
iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen TJB Unlock [archief] 279 19-01-08 11:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.