iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/69452-iphone-3gs-fw-3-1-3-stuck-on-the-connect-to-itunes-or-emergency-call-screen.html)

cederique 22-08-10 16:10

IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen.
 
Beste mensen

ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal iphone 3gs 3.1.3 met het basebestand waar een 12 in voor komt.

ik heb al van alles geprobeert die hier op het forum staat maar ze blijven maar staan op Connect to iTunes of Emergency Call screen.

Iemand die msh ooit het zelfde probleem had?

bloedzuiger12 22-08-10 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cederique (Bericht 540621)
Beste mensen

ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal iphone 3gs 3.1.3 met het basebestand waar een 12 in voor komt.

ik heb al van alles geprobeert die hier op het forum staat maar ze blijven maar staan op Connect to iTunes of Emergency Call screen.

Iemand die msh ooit het zelfde probleem had?

Je moet eerst je Iphones in DFU modus zetten!
Alles omtrent dit probleem is te vinden in de WIKI van dit forum.
Na het DFU modus gebeuren kan je gewoon weer verder met wat je wil doen met de Iphones!
Suc6

jaimiefanatic 23-08-10 01:06

Nee hoor.. ik heb hem in DFU en Recover geprobeerd.. blijft op Emergency Call + Connect to iTunes logos

bloedzuiger12 23-08-10 09:37

Nog een mogelijkheid is met Ireb.
Maar DFU moet toch echt helpen!
Kan me niet voorstellen dat het niet lukt!
Maar ja anders een andere persoon in je omgeving die ermee kan helpen (fysiek)

mattias 23-08-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 (Bericht 541230)
Nog een mogelijkheid is met Ireb.
Maar DFU moet toch echt helpen!
Kan me niet voorstellen dat het niet lukt!
Maar ja anders een andere persoon in je omgeving die ermee kan helpen (fysiek)

emergencyscreen+connect to itunes wil zeggen dat itunes de iphone niet activeert u dfu gedoe heeft hier niets mee te maken wat hij moet doen is een phonebook sim kaart kopen bvb hier:iPhone Activation Sim Card
steek deze in je iphone je iphone word geactiveert daarna ga je naar jailbreakme.com slide to jailbreak
dan open je cydia en voeg de repo ultrasn0w.com en zoek je ultrasn0w en instaleeer deze daarna voeg je de repo Cydia.pushfix.info en zoek je naar hactivation patch installeer deze reboot deze haal de phonebook sim eruit en steek jou sim erin ik had in begin problemen met mijn netwerk door netwerk herstellen te doen werkt het weer normaal bij mij

succes

jaimiefanatic 23-08-10 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mattias (Bericht 541451)
emergencyscreen+connect to itunes wil zeggen dat itunes de iphone niet activeert u dfu gedoe heeft hier niets mee te maken wat hij moet doen is een phonebook sim kaart kopen bvb hier:iPhone Activation Sim Card
steek deze in je iphone je iphone word geactiveert daarna ga je naar jailbreakme.com slide to jailbreak
dan open je cydia en voeg de repo ultrasn0w.com en zoek je ultrasn0w en instaleeer deze daarna voeg je de repo Cydia.pushfix.info en zoek je naar hactivation patch installeer deze reboot deze haal de phonebook sim eruit en steek jou sim erin ik had in begin problemen met mijn netwerk door netwerk herstellen te doen werkt het weer normaal bij mij

succes

BEdankt! Ik ga het proberen!

cederique 24-08-10 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic (Bericht 541557)
BEdankt! Ik ga het proberen!

bedankt, ga ik ook proberen . Heb hier nu namelijk 4 x iphone 3gs allemaal 3.1.3 en 3.1.2 al maanden nieks aan te doen...

mattias 24-08-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cederique (Bericht 542985)
bedankt, ga ik ook proberen . Heb hier nu namelijk 4 x iphone 3gs allemaal 3.1.3 en 3.1.2 al maanden nieks aan te doen...

hou er zeker rekening mee dat je ze niet update naar 4.0.2 want dan werkt de jailbreak niet meer en is er dus ook geen unlock

niet panikeren als de jailbreak niet direct werkt kan gerust zijn dat je een aantal keren moet proberen meer hierover vind je wel op het forum

SirG 25-08-10 14:12

Volgens mij is dit probleem iets ingewikkelder dan dat sommigen suggereren. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er niet uit... Alles zo'n beetje wel geprobeerd, ook de activation card aangeschaft, zonder resultaat...

Wie heeft hier mee te maken gehad?

Forum voorziet mijns inziens nog niet een oplossing voor dit probleem...

SirG 25-08-10 14:36

Type Allocation Holder Apple Mobile Equipment Type Apple iPhone 3GS 32GB GSM Implementation Phase 2/2+ IMEI Validity Assessment



[SIZE=1]>|<[/SIZE]
Very likely
Information on range assignment


Est. Date of Range Issuance After Jan 2003 Reporting Body PCS Type Certification Review Board (PTCRB) Primary Market North America Legal Basis for Allocation PCS Type Certification

Betekent dit dat hij voor de Amerikaanse markt bedoelt is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.