//

hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen?

hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dag mensen ik heb mijn iphone gereset. en nu moet ik hem herstellen op itunes en dan gaat hy de nieuwste software dowloaden maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 21:46
robindinho robindinho is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen?

dag mensen ik heb mijn iphone gereset. en nu moet ik hem herstellen op itunes en dan gaat hy de nieuwste software dowloaden maar dat wil ik niet omdat ik hem daarna niet meer kan jailbreaken als het goed is maar wat ik wel wil omdat ik anders mijn vodafone sim kaartje niet gebruiken kan. kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 09:52
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

er is een uitstekende zoekfuctie op dit forum.
Probeer eens downgrade in te tikken ......
Je zult versteld staan.
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #3  
Oud 26-08-10, 09:56
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Je kan enkel downgraden als je de SHSH files voor die bewuste firmware hebt opgeslagen. Hierover zijn al verschillende topics en meer dan genoeg info te vinden.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? Pkiers iPhone algemeen 41 23-07-12 17:38
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen kevinbee Muziek, foto & video 0 13-08-10 15:58
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? vlappie Archief 1 03-02-09 18:00
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? slim.thug Archief 2 18-02-08 03:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.