//

iPhone 4 iOS 4.02 tóch te jailbreaken?

iPhone 4 iOS 4.02 tóch te jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste update 4.0.2 zorgde ervoor dat de pdf-exploit onmogelijk is gemaakt. Daardoor wordt jailbreaken via jailbreakme.com onmogelijk, want die site maakt gebruik van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-10, 17:15
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard iPhone 4 iOS 4.02 tóch te jailbreaken?

De laatste update 4.0.2 zorgde ervoor dat de pdf-exploit onmogelijk is gemaakt. Daardoor wordt jailbreaken via jailbreakme.com onmogelijk, want die site maakt gebruik van de pdf-exploit. Maar de exploit houdt volgens mij niet meer in dan dat je, via het openen van een .pdf-file, een aantal commando's op je iPhone kan laten uitvoeren. Dan moet het nu toch ook mogelijk zijn om de iPhone 4 met iOS 4.02 te jailbreaken op basis van alleen die commando's? De handelingen zijn alleen veel meer en ingewikkelder. Zie ik het verkeerd? PS voor een .pdf file met (ONSCHADELIJKE) exploit zie onderstaande link http://didierstevens.com/files/data/...action-cmd.zip . Maar als je up-to-date bent, dan kun je deze file al niet eens openen door veiligheidsmaatregelen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-10, 17:30
funk-e funk-e is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaohnee Bekijk bericht
De laatste update 4.0.2 zorgde ervoor dat de pdf-exploit onmogelijk is gemaakt. Daardoor wordt jailbreaken via jailbreakme.com onmogelijk, want die site maakt gebruik van de pdf-exploit. Maar de exploit houdt volgens mij niet meer in dan dat je, via het openen van een .pdf-file, een aantal commando's op je iPhone kan laten uitvoeren. Dan moet het nu toch ook mogelijk zijn om de iPhone 4 met iOS 4.02 te jailbreaken op basis van alleen die commando's? De handelingen zijn alleen veel meer en ingewikkelder. Zie ik het verkeerd? PS voor een .pdf file met (ONSCHADELIJKE) exploit zie onderstaande link http://didierstevens.com/files/data/...action-cmd.zip . Maar als je up-to-date bent, dan kun je deze file al niet eens openen door veiligheidsmaatregelen.
De PDF-exploit is een manier die gebruik maakt van een lek. Via dat lek konden bepaalde commando's uitgevoerd worden op je iPhone. Nu dat lek is gedicht kunnen er via die weg geen commando's uitgevoerd worden. Het maakt dus niet uit hoe je het schadelijke bestand binnenhaalt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken van een iPhone 3G in iOS 4.2.1 Bobby007 Jailbreak 0 15-02-11 21:32
Iphone 3G met IOS 4.2.1 of toch 4.1??? indra01 iPhone algemeen 9 24-01-11 16:22
iPhone: iPhone 3GS met ios 4.0 al te jailbreaken? Raikonen1 Jailbreak 2 04-07-10 21:00
iPhone: iPhone 3G 3.1.3 al gejailbreakt, toch opnieuw jailbreaken met Spirit? Charissastap Jailbreak 1 04-05-10 18:25
Toch Jailbreaken je iPhone 3gs 3.1.3. iphoneb0y Archief 2 25-02-10 08:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.