iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/70039-help-handen-haar-3-1-3-lukt-niet-om-activeren.html)

jaimiefanatic 26-08-10 22:59

help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren
 
Hallo

Vandaag deed de gelegenheid zich voor om mijn Blackberry Bold 9000 (waar ik onderhand een gruwelijke hekel aan had gekregen) in te ruilen voor een witte 3GS.

Hij kwam uit de T-Mobile winkel en had 3.1.3. erop staan. Hij was wel nog gelocked. Ik dacht ik maak heel de iPhone leeg en deed dat via de "herstel en wis" functie.

Dit bracht hem in de recovery mode. Recboot geprobeerd, ziet de iPhone niet eens dus Recboot werkte niet. Dan maar recoveren met een custom firmware 3.1.3. en dan proberen weer met Recboot binnen te komen.

Ook geen succes.

Nu heb ik dus deze iPhone constant in Connect to Itunes + Emergency Call
het gaat toch niet zo zijn dat ik er alleen maar uitkom met een phonebook simcard?

willy666 26-08-10 23:43

als hij tmobile gelocked is, kan je hem ook alleen activeren met een tmobile simkaart of met een activeringsimkaart [ cdmedia ]

jaimiefanatic 26-08-10 23:49

hoef ik een t-mobile kaartje er dan alleen maar even in te stoppen?

willy666 26-08-10 23:51

ja, en aansluiten aan itunes dan wordt hij geactiveerd

spysical 27-08-10 00:34

TMobile Kaart er in als die uit NL komt. Uit de USA Dan At&T Sim.
Daarna met jailbreakme.com jailbreaken. Cydia opstarten en SHSH gegevens opslaan.
Voor unlock: Repo666.ultrasn0w.com toevoegen aan Sources. En UltraSn0w Downloaden ;)

FrankE 27-08-10 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 546564)
TMobile Kaart er in als die uit NL komt. Uit de USA Dan At&T Sim.
Daarna met jailbreakme.com jailbreaken. Cydia opstarten en SHSH gegevens opslaan.
Voor unlock: Repo666.ultrasn0w.com toevoegen aan Sources. En UltraSn0w Downloaden ;)

En niet vergeten de Hacktivation patch uit Cydia te installeren, anders kun je je sim-kaart niet verwisselen met de T-mobile sim!

spysical 27-08-10 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FrankE (Bericht 546593)
En niet vergeten de Hacktivation patch uit Cydia te installeren, anders kun je je sim-kaart niet verwisselen met de T-mobile sim!

Darn, vergeten...
Cydia.pushfix.info zou moeten werken... Is op de iphone van een vriend van mij gezet... Die had um voor 50€ laten unlocken en jailbreaken.. Alleen omdat hij mij niet wou storen omdat ik op vakantie was -.-

FrankE 27-08-10 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 546603)
Darn, vergeten...
Cydia.pushfix.info zou moeten werken... Is op de iphone van een vriend van mij gezet... Die had um voor 50€ laten unlocken en jailbreaken.. Alleen omdat hij mij niet wou storen omdat ik op vakantie was -.-

Echt?
Zo *** dat er overal mensen zitten die willen profiteren van de populariteit van de iPhone! Het is zo makkelijk om te unlocken en jailbreaken en met sites als deze, waar het stikt van de ervaringsdeskundigen, kan iedere newbie het zelf af!
Maar inderdaar, cydia.pushfix.info werkt. Gisteren nog gebruikt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.