//

Downgrade naar 4.0.1 lukt echt niet

Downgrade naar 4.0.1 lukt echt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone kenners.. Ik weet dat er zij zo veel vragen zijn izk downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1 en zoveel reacties..Maar deze keer lukt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-10, 21:20
dynamo dynamo is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard Downgrade naar 4.0.1 lukt echt niet

Beste iphone kenners..
Ik weet dat er zij zo veel vragen zijn izk downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1 en zoveel reacties..Maar deze keer lukt het mij absoluut niet om downgraade te overmesteren..
Het is namelijk zo: had voorheen 3.1.3 deze had ik met spirit JB..Na een tijdje kreeg ik problemen met agenda en GPS beide werkte absoluut niet.. Heb besloten om upgrade(n). In eerste instantie heb ik met restore en ook in andere maal met DFU mode en shift ingedrukt houden en aanwijzen waar ipsw 4.0.1 staat geprobeerd naar 4.0.1 te upgraden kreeg constant fout melding.. Daarna heb ik besloten naar 4.0.2 upgraden (voorheen las ik dat als ik op cydia met "make my life easy" geadaan kan ik altijd naar 4.0.1 of eerdere fw).
Nu zit ik uren te k..n en met tinyumbrella (deze wil niet starten "Start TSS Server"knop altijd grijs) en met save in C:\Windows\System32\drivers\etc.. lukte alles niet.. bij restore of DfU kom ik niet verder dan foutmelding 394..

Kan mij iemand helepen om toch downgrade naar 4.0.1 te krijgen zodat ik deze weer kan JB?

Koortsluitend:
Mijn Shhs file zijn saved op cydia heb 3 gs en deze was laats met 3.1.3 spirit JB..
PLEASE
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 01:22
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Voor zover ik weet kun je als je eenmaal op 4.0.2 zit niet meer terug! Of je je blobs nou opgeslagen hebt of niet!
4.0.2 zit wat dat betreft helemaal dicht getimmerd!
  #3  
Oud 29-08-10, 20:18
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankE Bekijk bericht
Voor zover ik weet kun je als je eenmaal op 4.0.2 zit niet meer terug! Of je je blobs nou opgeslagen hebt of niet!
4.0.2 zit wat dat betreft helemaal dicht getimmerd!
4.0.2 is niet te jailbreaken maar downgraden kan je altijd als je natuurlijk je SHSH op geslagen hebt .
voor te downgraden heb je geen jailbreak nodig he

Fout melding 3941 wil zeggen dat je geen handtekening krijgt van apple .
als je je shsh hebt opgeslagen bij cydia heb je hosts file aangepast dat hij verwijst naar server van saurik en niet naar apple anders kan je niet downgraden?

anders zie eens in de handleidingen en gebruik de handleiding om van 3.1.3 naar 3.1.2 te gaan is het zelfde enkel dat je dan van 4.0.2 naar 4.0.1 gaat .

is echt een fluitje van een cent als je de handleiding volledig volgt
  #4  
Oud 30-08-10, 23:36
dynamo dynamo is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

SUPER! gelukt, bedankt... mag sluiiten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt petervduijnhoven iPhone algemeen 0 05-12-10 13:03
iPhone: iPhone 2G downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2 lukt niet Jensito Jailbreak 4 02-10-10 23:55
Downgrade baseband echt niet mogelijk? Tommienbp Jailbreak 2 13-05-10 12:04
Updrage van 2.1 naar 2.2 geen service - downgrade lukt ook niet meer ducmen Archief 3 26-11-08 15:52
iPhone 1e gen 1.1.4 naar 2.0 lukt echt niet. Guest-201205071704 iPhone algemeen 13 02-08-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.