//

Upgrade van 3.0 naar 4.01 hulp gevraagd.

Upgrade van 3.0 naar 4.01 hulp gevraagd. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een iphone-leek, sorry daarvoor Ik kocht de iphone een paar maand terug van een goede vriend die dan de Gs versie kocht. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-10, 10:38
oliebol oliebol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard Upgrade van 3.0 naar 4.01 hulp gevraagd.

Ik ben een iphone-leek, sorry daarvoor Ik kocht de iphone een paar maand terug van een goede vriend die dan de Gs versie kocht. Nu wil ik graag mijn iphone upgraden omdat ik sommige updates van cydia niet meer kan installeren en mijn internet daardoor (denk ik) niet meer wil werken.
Hoe kan ik dit makkelijkst doen? Er zijn allerlei programma's geinstalleerd, maar ik hoef niet persé de instellingen daarvan te behouden. Ik wil ze gerust achteraf allemaal terug opnieuw installeren (als ik dan gejailbreakd heb). Mijn berichten, contactpersonen, agenda, muziek,... wil ik echter wél behouden.
Hoe kan ik dit het makkelijkste doen? Ik heb al heel wat zitten lezen, maar er staat zo gigantisch veel op het net, dat ik door het bos de bomen niet meer zie staan.
Graag zou ik wel de iphone achteraf terug willen jailbreaken zodat ik er allerlei programma's kan opzetten.

Mijn iphone is simlock vrij, gejailbreaked, en staat op firmware 3.0. Het is een gewone 3G.

Alvast dank bij voorbaat,

Pieter-Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 12:01
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Updaten met een Custom Firmware is voor jou de oplossing. Meer hierover lees je in de Wiki .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
upgrade van 3.01 naar 4.0 hulp nodig! yesjorn Archief 1 20-02-11 16:59
iPhone: Hulp gevraagd: stappenplan voor 3GS naar OS 4? meijermargreet Jailbreak 24 24-10-10 14:44
Hulp gevraagd bij het verknippen van mijn sim anandvr iPhone algemeen 12 04-08-10 22:41
iPhone: Hulp gevraagd: upgrade naar FW4.0 misgegaan Dr.Ob Jailbreak 2 30-07-10 07:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.