//

iTunes Sync verknalde m'n hele toestel...

iTunes Sync verknalde m'n hele toestel... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat de titel het al een beetje zegt... Een uurtje geleden heb ik naar goede gewoonte mijn iPod Touch 3G (jailbroken) gesynchroniseerd. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 20:44
lorre851 lorre851 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Exclamation iTunes Sync verknalde m'n hele toestel...

Ik denk dat de titel het al een beetje zegt... Een uurtje geleden heb ik naar goede gewoonte mijn iPod Touch 3G (jailbroken) gesynchroniseerd. Maar na de sync bleken Cydia en nog enkele andere jailbroken apps verdwenen te zijn. Daarnaast waren ook de Mail, Contacten, Kalender en Maps applicaties nergens meer te bekennen...

Na een paar minuutjes vol paniek heb ik via Rock Your Phone (die vreemd genoeg niet verwijderd was) een Concistency Check uitgevoerd. Daaruit bleek dat een hoop van mijn jailbroken apps beschadigd waren.

Nu, Rock heeft intussen Cydia & co. gefixt, maar ik zit nog steeds met het probleem dat de "Mail, Contacten, Kalender en Maps" applicaties nergens meer te bekennen zijn (ze zijn zelfs niet meer in de /Applications of /var/mobile/applications mappen te vinden!).

Ik weet niet hoe deze simpele sync zo'n ellende heeft kunnen veroorzaken, maar ik hoop dat het laatste probleem opgelost kan worden zonder een complete restore te doen. Heeft iemand suggesties?

- Lorre

UPDATE: Ik zie net dat ook de Appstore app de benen heeft genomen...

UPDATE 2: okay, ik denk dat ik zelf een fix heb gevonden, maar daarvoor heb ik de hulp van één van jullie nodig. Ik zou de /Applications/Appstore.app ; /Applications/Mail.app ; /Applications/Maps.app ; /Applications/Contacts.app en /Applications/Calendar.app mappen van een andere iPod moeten hebben. Als ik die in mijn Applications map stop, zou alles weer moeten werken, niet?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0151.PNG‎ (290,2 KB, 17x gelezen)

Laatst gewijzigd door lorre851; 08-09-10 om 21:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
applicaties, ipod touch, itunes, jailbroken, verwijdert



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? deaapdaar iPhone algemeen 3 23-04-10 19:06
Itunes sync en Thunderbirdmail bapovs iTunes 2 10-03-10 16:36
itunes sync alex19_74 Archief 1 02-02-10 21:26
Mac OS X: 3G sync US account met NL's toestel texas gold iTunes 0 30-07-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.