iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: SHSH opslaan (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71362-shsh-opslaan.html)

CheesieUnion 09-09-10 19:53

SHSH opslaan
 
Bij mijn iTouch heeft Cydia de SHSH's van 4.0 en 4.0.2 opgeslagen, maar hij slaat die van 4.1 niet op, hoe laat ik hem deze opslaan. In TinyUmbrella heb ik hem wel op kunnen slaan door hem aan te vragen bij Apple.

lucky1994 11-09-10 00:21

Geen idee bij mijn iPod touch slaat hij alle SHSH's automatisch op, maar ik weet iet hoe dat kan. Heb SHSH van 3.1.2. , 4.0 , 4.0.2

mcdelange 11-09-10 01:30

Wie weet of Cydia automatisch SHSH zaken opslaat?

Ik heb mijn 3gs JB op 3.1.3 lekker snel, niet oplettend, geupdate naar 4.0.2

Nu voel ik me al 3 dagen een soort van "invalide" ;-)

Ik heb de diverse opties om te JB-en geprobeerd, maar ben ook een btje digibeet. Vooral het technisch Engels valt me zwaar.

Als de SHSH niet automatisch wordt opgeslagen, ga ik maar afwachten. Gebeurt dit wel automatisch moet ik er maar eens goed voor gaan zitten.

lucky1994 11-09-10 09:18

Dat is bij mij net gezien, bij mij slaat Cydia automatisch mijn SHSH op.
Als je Cydia dan opstart krijg je dit te zien.
http://i52.tinypic.com/2r76m3c.png

dianaroelofs 11-09-10 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mcdelange (Bericht 558581)
Wie weet of Cydia automatisch SHSH zaken opslaat?

Ik heb mijn 3gs JB op 3.1.3 lekker snel, niet oplettend, geupdate naar 4.0.2

Nu voel ik me al 3 dagen een soort van "invalide" ;-)

Ik heb de diverse opties om te JB-en geprobeerd, maar ben ook een btje digibeet. Vooral het technisch Engels valt me zwaar.

Als de SHSH niet automatisch wordt opgeslagen, ga ik maar afwachten. Gebeurt dit wel automatisch moet ik er maar eens goed voor gaan zitten.


Ik denk dat je pech hebt, want ik denk echt niet dat Cydia automatisch je SHSH op gaat slaan.

Daar moet je wel opdracht voor geven lijkt mij.

Ik weet het niet met zekerheid, maar ik heb bij elke Iphone die ik had, zelf de SHSH moeten opslaan, via Tinyumbrella.

Probeer anders eens te kijken op youtube, dat is ook over het algmeen in het engels, de uitleg, maar dan heb je er ook wel beeld bij, is misschien wat handiger voor je.

Want er zijn idd mogelijkheden om te 4.0.2 te Jailbreaken zonder SHSH files.

Succes.

dianaroelofs 11-09-10 09:35

Onderstaande opmerking vond ik op een van de forums van iphoneclub.

Het schijnt dus toch wel mogelijk te zijn.....dus misschien heb je geluk!

++Dit vind ik vet. Zojuist keek ik in Cydia op de start pagina en ik zag hier dat ik de SHSH keys heb van 3.1.2 (begon ik mee en heb ik nog steeds), 3.1.3 (niet op m'n iPhone gehad, maar was uit toen ik een herstel naar 3.1.2 had gedaan) en nu ook die van 4.0. Dit terwijl ik nooit die firmware heb geladen. Ik vind het wel stoer eigenlijk, dat er automatisch een nieuwe key toegevoegd wordt terwijl je nog op een oudere firmware zit. Dit betekend dat als je Cydia hebt en deze regelmatig start, je de SHSH blobs automatisch opslaat voor nieuwere firmwares die je niet eens hebt geïnstalleerd++

CheesieUnion 11-09-10 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dianaroelofs (Bericht 558646)
Onderstaande opmerking vond ik op een van de forums van iphoneclub.

Het schijnt dus toch wel mogelijk te zijn.....dus misschien heb je geluk!

++Dit vind ik vet. Zojuist keek ik in Cydia op de start pagina en ik zag hier dat ik de SHSH keys heb van 3.1.2 (begon ik mee en heb ik nog steeds), 3.1.3 (niet op m'n iPhone gehad, maar was uit toen ik een herstel naar 3.1.2 had gedaan) en nu ook die van 4.0. Dit terwijl ik nooit die firmware heb geladen. Ik vind het wel stoer eigenlijk, dat er automatisch een nieuwe key toegevoegd wordt terwijl je nog op een oudere firmware zit. Dit betekend dat als je Cydia hebt en deze regelmatig start, je de SHSH blobs automatisch opslaat voor nieuwere firmwares die je niet eens hebt geïnstalleerd++

Dat komt omdat Cydia deze SHSH's dan bij Apple op kan vragen.

MyCrackPod 12-09-10 23:45

Heb een Topic gemaakt, voor het automatisch opslaan van SHSH !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.