//

Baseband 2.10.04 voordelen

Baseband 2.10.04 voordelen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, dit weet ik ondertussen... onze vertrouwde 1.59 baseband werkt met ultrasn0w en kan zodoende unlocked worden. Tinyumbrella 4.1.1 zorgt bij de iPhone4 dat daarom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-10, 00:13
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard Baseband 2.10.04 voordelen

Ok, dit weet ik ondertussen...
onze vertrouwde 1.59 baseband werkt met ultrasn0w en kan zodoende unlocked worden.

Tinyumbrella 4.1.1 zorgt bij de iPhone4 dat daarom deze baseband bij iOs4.1 niet ge-update wordt naar 2.10.04

Maar wat ik niet weet....
Ik kan me niet voorstellen dat een compleet nieuwe baseband-lijn (2.**.** ipv 1.**) niet meer voordelen voor de gebruiker met zich meebrengt dan alleen het voorkomen van een unlock.
Is er misschien beter ontvangst of minder dropped calls?

Ik heb een fabrieksmatige simlockvrije iPhone4 dus ik heb zelf geen behoefte aan ultrasn0w of een andere unlock. Als ik met de nieuwe baseband dan toch wel nieuwe 'verbeteringen' krijg kan ik dus net zo goed wel updaten....toch?

Jullie expertise is erg gewenst over dit onderwerp! Alvast bedankt...

Groeten Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-10, 01:04
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Voor zover ik weet moet je geen baseband upgraden als je afhankelijk bent van een unlock. Als je dat niet bent (zoals jij) moet het geen probleem zijn om te upgraden. Maar pin me dr niet op vast. Er is vast iemand die dit kan bevestigen / ontkrachten met wat meer JB ervaring
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Nadelen voordelen update? Beukenoot Unlock 0 10-10-09 00:01
Windows: voordelen en nadelen okkidanny iTunes 8 18-02-09 21:56
iPhone 1e gen.: Voordelen upgraden van FW 2.0.1 naar FW 2.0.2 Riemens Unlock 6 02-09-08 17:20
Voordelen / Verbeteringen firmware 1.1.2 EricJ iPhone algemeen 23 30-11-07 19:30
voordelen iphone 1.1.1 trimix iPhone algemeen 11 08-11-07 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.