iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: iPod Touch 2g 8gig MC jailbreakme.com iPod/Safari crasht (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71592-ipod-touch-2g-8gig-mc-jailbreakme-com-ipod-safari-crasht.html)

forrestgumpx 11-09-10 19:53

iPod Touch 2g 8gig MC jailbreakme.com iPod/Safari crasht
 
Beste,

Volgens jailbreakme.com is de iPod Touch 2G 8gig MC model te jailbreaken.

Echter, als ik naar de site ga met mijn iPod dan crasht hij en herstart hij automatisch.

In het begin wilde hij nog deels de installer laden, vervolgens crashte safari, bij aanvang van de 2e poging gaf hij aan dat er iets mis ging maar dat het alsnog kon lukken. Dus geprobeerd maar helaas. iPod crash. Sindsdien alleen maar iPod crashes bij de pogingen die ik onderneem.

Iemand enig idee wat ik kan doen. Handmatig upgraden naar 4.0 kan ik ook niet doen door het verificatie process bij Apple.

Help :)

WDS001 11-09-10 19:56

Op welke firmware zit je? Probeer eens je cache, geschiedenis, .. van Safari te wissen en probeer dan nogmaals te jailbreaken.

forrestgumpx 11-09-10 20:24

ik zit op de 3.1.3

Ik heb de cache, geschiedenis verwijderd, hielp niets.

Zit een beetje met mijn handen in mijn haar omdat het een kadootje is voor een 10 jarige, wat ik morgen aan hem moet geven. En ja, hij wilt hem echt gejailbreakt hebben. Ik moet zo naar mijn werk, maar op mijn werk doe ik eens een full factory restore wat een uur duurt, dan poging numero 100.

WDS001 11-09-10 20:25

Probeer dan eens te updaten naar firmware 4.0 of 4.0.1 door middel van shift+herstel in iTunes. Een geschikte firmware vind je vast wel via Google.

MyCrackPod 11-09-10 20:32

Aii, ik heb hetzelfde probleem. ook 8gb MC model Itouch

forrestgumpx 12-09-10 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 559067)
Probeer dan eens te updaten naar firmware 4.0 of 4.0.1 door middel van shift+herstel in iTunes. Een geschikte firmware vind je vast wel via Google.

Lukt ook niet, ik heb zowel originele als custom firmwares geprobeerd. Zowel op de mac als windows bakken geprobeerd. No help. iTunes neemt contact op met Apple om te verifieren of hij geupdate mag worden.

De host file redirecten naar Sauriks signature server heeft geen zin omdat nooit Cydia heeft opgestaan voor een SHSH registratie.

Echt maf dat juist dit model niet te JBen is.

ipodtouchmastertje 21-09-10 20:09

ik heb ook dit probleem inderdaad! :(

word ook gek heb ios 4.0 en krijg hem maar niet gejailbreakd steeds crash

jordywos 28-09-10 20:40

ik heb dit ook! help!! 4.o heb ik

ekkwil 08-11-10 13:25

hoe kom ik aan een toegangscode van een ipod 8gig, want mijn password doet het wel.

Liebrecht 22-08-11 11:30

ik zou graag mijn ipod touch 2g jailbreaken ,
maar is dat legaal want als er iets fout loopt wil ik hem wel laten maken .
Help me aub verder


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.