//

Upgraden naar 4.0.1 met Jailbreak

Upgraden naar 4.0.1 met Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS met iOS 3.1.2 van een vriend onlangs gejailbreaked & unlocked (met jailbreakme.com & ultrasn0w). Ik wilde eigenlijk eerst de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-10, 11:48
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard Upgraden naar 4.0.1 met Jailbreak

Ik heb een iPhone 3GS met iOS 3.1.2 van een vriend onlangs gejailbreaked & unlocked (met jailbreakme.com & ultrasn0w).

Ik wilde eigenlijk eerst de iPhone 3GS upgraden naar iOS 4.01 en vervolgens jailbreaken & unlocken, maar het upgraden lukt uiteraard niet via de standaard manier via iTunes. Volgens mij staan iTunes & Apple alleen toe om te upgraden naar de huidige iOS 4.1 versie. En dat wil ik natuurlijk niet als je het toestel wilt jailbreaken & unlocken.

Ken iemand een manier om toch het toestel eerst te upgraden naar iOS 4.0.1?

Of is het misschien verstandig om het toestel voorlopig op iOS 3.1.2 te laten draaien?
__________________
iPhone 4, 32GB, 4.1 (simlock-vrij) / iPad 64GB Wi-Fi + 3G, 3.2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgraden naar iOS 4.2.1 met behoud jailbreak iPhone4Robin Jailbreak 9 25-12-10 23:17
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 15:13
iPhone: iPhone 3Gs met firmware 3.0 en jailbreak upgraden naar 4.0 arie-vld Jailbreak 4 12-07-10 14:18
Upgraden van 3.0 naar 3.1.2 met een 3G met een jailbreak marcelvunen Archief 1 12-02-10 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.