//

Wanneer Jailbreak 4.1

Wanneer Jailbreak 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het wordt tijd dat jailbreaken geld gaat kosten... Zodra geld een rol gaat spelen komt er misschien concurrentie om de hoek kijken en gaat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #921  
Oud 26-09-10, 14:56
kvdvelde1 kvdvelde1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Het wordt tijd dat jailbreaken geld gaat kosten... Zodra geld een rol gaat spelen komt er misschien concurrentie om de hoek kijken en gaat het geheel wat sneller. Nu moet de hele wereld wachten op een handje vol programmeurs die vrijwillig in hun eigentijd een stukje software schrijven.
Jailbreaken is legaal toch? En de exploit is zelfs al naar buiten gebracht toch?(of was dat fake??) Waarom is er dan geen bedrijf dat zich hier op richt? €20.- per jailbreak wereldwijd... Ik zou het wel weten!

Laatst gewijzigd door kvdvelde1; 26-09-10 om 15:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 26-09-10, 15:03
Dpac Dpac is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: zelhem
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvdvelde1 Bekijk bericht
Het wordt tijd dat jailbreaken geld gaat kosten... Zodra geld een rol gaat spelen komt er misschien concurrentie om de hoek kijken en gaat het geheel wat sneller. Nu moet de hele wereld wachten op een handje vol programmeurs die vrijwillig in hun eigentijd een stukje software schrijven.
Jailbreaken is legaal toch? En de exploit is zelfs al naar buiten gebracht toch?(of was dat fake??) Waarom is er dan geen bedrijf die zich hier op richt? €20.- per jailbreak wereldwijd... Ik zou het wel weten!

eerlijk gezegd ben ik het hier met je eens, je zou veel betere software krijgen en veel sneller resultaat, want alles draait om geld tegenwoordig
  #923  
Oud 26-09-10, 15:24
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dpac Bekijk bericht
eerlijk gezegd ben ik het hier met je eens, je zou veel betere software krijgen en veel sneller resultaat, want alles draait om geld tegenwoordig
ik ben het er ook mee eens , maar niet iedereen heeft paypal ofzo...
  #924  
Oud 26-09-10, 15:32
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Zijn jullie zo wanhopig? Een jailbreak gaat nooit, maar dan ook nooit geld kosten.
Heb een beetje geduld en wacht zoals iedereen..
  #925  
Oud 26-09-10, 16:06
kvdvelde1 kvdvelde1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Zijn jullie zo wanhopig? Een jailbreak gaat nooit, maar dan ook nooit geld kosten.
Heb een beetje geduld en wacht zoals iedereen..
Kan je dan helemaal niks in dit topic zeggen zonder dat je als wanhopig en ongeduldig figuur wordt bestempelt?
Iedereen wacht op de aankomende jailbreak. Jij ook, wat doe je anders in dit topic? En over een paar weken zitten we weer op de volgende te wachten.
Ik zeg alleen maar dat ik er wel voor zou willen betalen(en dus ook ondersteuning zou krijgen) als er in de toekomst bij elke firmware update bv binnen 48 uur een jailbreak beschikbaar zou zijn.
Dat gaat denk ik alleen gebeuren als mensen hier geld op kunnen verdienen. Ik zeg dus ook niet dat het dev team hier geld voor moet vragen, want gaat niet gebeuren.
Zeg nooit nooit gast, als de vraag naar een product groeit is het wachten op meerdere aanbieders.
Nogmaals; het wordt tijd dat de jailbreak een commercieel product wordt!
  #926  
Oud 26-09-10, 16:15
Stefan0546's schermafbeelding
Stefan0546 Stefan0546 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvdvelde1 Bekijk bericht
Kan je dan helemaal niks in dit topic zeggen zonder dat je als wanhopig en ongeduldig figuur wordt bestempelt?
Iedereen wacht op de aankomende jailbreak. Jij ook, wat doe je anders in dit topic? En over een paar weken zitten we weer op de volgende te wachten.
Ik zeg alleen maar dat ik er wel voor zou willen betalen(en dus ook ondersteuning zou krijgen) als er in de toekomst bij elke firmware update bv binnen 48 uur een jailbreak beschikbaar zou zijn.
Dat gaat denk ik alleen gebeuren als mensen hier geld op kunnen verdienen. Ik zeg dus ook niet dat het dev team hier geld voor moet vragen, want gaat niet gebeuren.
Zeg nooit nooit gast, als de vraag naar een product groeit is het wachten op meerdere aanbieders.
Nogmaals; het wordt tijd dat de jailbreak een commercieel product wordt!
Een paar pagina's terug heb ik het hier ook al over gehad. Ik ben niet capabel om een jailbreak te maken maar wil er wel voor betalen zodat ik dit ellende lange wachten en een tmobile prepaid kaartje kan besparen.
  #927  
Oud 26-09-10, 16:19
mimocan mimocan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

begrijp me niet verkeerd. Ik heb alle respect voor de mensen die aan de jailbreak werken en ik vind het ook respectabel dat ze er geen geld voor vragen.

Maar aan de andere kant moet je de mensen niet martelen door dagen lang te laten wachten zonder enige update. Soon soon soon. Soon kan ook over een jaar betekenen en ook morgen, maar ook 5 minuten later.
  #928  
Oud 26-09-10, 16:21
Daniel225 Daniel225 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 71
Standaard

Die exploid was volgens mij voor de Ipod 2G de echte Exploit Shatter is volgens mij nog top geheim.

Hou rekening met ergste geval nog anderhalve maand en dan is die er wel.
  #929  
Oud 26-09-10, 16:40
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Ik weet niet hoor, maar betaald of niet betaald.
Een jailbreak wordt vrijgegeven zodra die klaar is, niet eerder, niet later.
  #930  
Oud 26-09-10, 16:47
AriM6 AriM6 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Ik weet niet hoor, maar betaald of niet betaald.
Een jailbreak wordt vrijgegeven zodra die klaar is, niet eerder, niet later.
Als je er betaald voor krijgt ga je er echt harder aan werken hoor en om zo snel mogelijk geld er aan te verdienen.
  #931  
Oud 26-09-10, 16:51
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AriM6 Bekijk bericht
Als je er betaald voor krijgt ga je er echt harder aan werken hoor en om zo snel mogelijk geld er aan te verdienen.
Haha is goed. Jammer voor jullie dat een jailbreak geen commercieel product is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvdvelde1 Bekijk bericht
Nogmaals; het wordt tijd dat de jailbreak een commercieel product wordt!
Succes ermee.
  #932  
Oud 26-09-10, 16:57
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Zou dit niks voor microsoft zijn? Zijn altijd al goed geweest om goede ideeën op te kopen/jatten en vervolgens de concurrentie uit de markt te drukken.
  #933  
Oud 26-09-10, 17:12
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Nee weet je wat het probleem is dat ze de jailbreak zo gebruiksvriendelijk mogelijk willen maken.
Ik heb de eerste iPhone nog gehad in 2007 en dan was dit niet echt gebruiksvriendelijk. Moest dit nu nog het geval zijndat je een jailbreak moet doen zoals het toen was laat me dan zeggen dat er niet veel mensen gaan aan beginnen en denk wel dat de mensen die ook ooit nog op firmware 1.1.1 gezeten hebben het wel eens zullen zijn met mij.
Nu duurt een jailbreak wat 5 min toe was je al gauw even bezig.
Dus mensen klaag zo niet dat het zo lang duurt laat ze hun werk doen of straks kan je het zelf weer uitzoeken hoe je alles moet doen om een jailbreak voor elkaar te krijgen.

En dan over het betalen,allemaal goed en wel maar ga je dan zeker zijn dat je een goed product gaat hebben als deze er binnen de 48 uur gaat zijn ????????
Nu als ze hem uitbrengen is hij eerst goed getest en dan hebben ze nog fouten dus wat gaat het dan zijn je kan er dan zitten met een compleet onbruikbare iPhone.

Mensen wees eens geduldig die mensen doen het in hun vrije tijd hè.
Straks hebben we het zelfde voor als de psp in de tijd te veel zagen en hop daar gaat de hacker en zoek het dan zelf maar uit
  #934  
Oud 26-09-10, 17:30
hpsx hpsx is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Ben het met kimvb eens heb eens geduld het komt tot wel
  #935  
Oud 26-09-10, 17:35
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Willen de forum beherders dit bericht verwijderen krijg hem niet zelf er af

Laatst gewijzigd door mausy; 26-09-10 om 17:41. Reden: Zag dat het er al stond
  #936  
Oud 26-09-10, 17:40
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mausy Bekijk bericht
Wat hebbe we eigenlijk aan soon? Vandaag morgen volgende week of volgen jaar? Als ze nou zeggen minstens een week hoef ik niet iedere dag op iPhone dev blog te kijke...
De Jailbreak is er zeker vóór november.
  #937  
Oud 26-09-10, 17:42
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beedeewee Bekijk bericht
De Jailbreak is er zeker vóór november.
Maar ik heb geen zin om half oktober te w8en
  #938  
Oud 26-09-10, 17:42
terrorted terrorted is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

nou na het ontcijferen van het verhaal van kimvb kan ik zeggen dat ik het niet met je eens ben. ik ben zelf liever een uur langer bezig en had de jailbreak laten we zeggen binnen vijf dagen van de release van 4.1 gehad, dan hoe het nu zit.

Ok ik heb een 3g en kan dus via snowbreeze jailbreaken, wat ik ook straks ga doen als ik eindelijk weer thuis ben dus ik moet natuurlijk niet zeuren.

en wat het geld betreft, laten we eerlijk zijn. Als je geld krijgt om iets te doen, doe je het altijd sneller beter en efficienter dan als er geen beloning tegenover staat.

en alle respect gaat natuurlijk uit naar het dev team, omdat ze er geen geld voor vragen en het nog steeds voor de community doen.
  #939  
Oud 26-09-10, 17:42
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Iemand met een iPhone 3GS nieuwe bootrom dit al geprobeerd?
Jailbreak iPhone 3GS (New Bootrom), 3G, iOS 4.1 with Sn0wbreeze 2.0.2 [How to Guide]
  #940  
Oud 26-09-10, 17:44
mausy mausy is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Zou dit niks voor microsoft zijn? Zijn altijd al goed geweest om goede ideeën op te kopen/jatten en vervolgens de concurrentie uit de markt te drukken.
Apple kan er ook wat van door concurrenten voor de rechter te slepen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer komt jailbreak iOS 4.3.1 uit brva07 Archief 1 27-03-11 14:02
iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? Rubske Jailbreak 13 27-12-10 09:56
Wanneer een jailbreak voor iphone 3gs 3.1.3 G0khan Archief 3 26-04-10 16:06
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? J.A.N Archief 6 21-02-10 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.