//

Heb ik een exploit gevonden?

Heb ik een exploit gevonden? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, dit is misschien heel dom maar ik heb misschien een exploit gevonden... Ik heb ooit is m'n carrier text veranderd van T-mobile naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 21:04
knijn knijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 17
Standaard Heb ik een exploit gevonden?

Hoi iedereen, dit is misschien heel dom maar ik heb misschien een exploit gevonden...

Ik heb ooit is m'n carrier text veranderd van T-mobile naar m'n naam. Dit heb ik op FW: 2.X al gedaan. Ik zit nu op 4.0.1 en de carrier is niet meer veranderd sindsdien....
Ondertussen heb ik al weet ik veel hoe vaak een restore gedaan en opnieuw gejailbreakt maar heb nooit meer aan m'n carrier gezeten.

Itunes neemt m'n carrier dus blijkbaar mee als hij een backup maakt van de iphone en itunes zet deze ook keurig netjes weer terug. Dat is toch eigenlijk best vreemd aangezien die het een custom carrier is?

Naja, laat maar weten wat jullie er van vinden aangezien ik helemaal geen programmeur ben of iets... Maar goed, misschien heeft iemand hier wat aan.

Knijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 21:33
vossiej vossiej is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik had dit ook met SBSettings, nadat ik mijn iPod geupdate had, dus geen jailbreak meer, had ik nog wel het batterijpercentage, dat er via een reservekopie weer op werd gezet. Dit batterijpercentage was niet standaard aanwezig op mijn iPod Touch 2G!

Ik denk trouwens dat dit niet een exploit is...
  #3  
Oud 14-09-10, 10:42
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dit is geen exploit (een exploit is echt totaal wat anders ) en het klopt idd dat hij niet mee verandert

Lees er hier meer over: Exploit (computer security) - Wikipedia, the free encyclopedia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? Koopie66 Unlock 1 22-12-10 08:48
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) deaapdaar Vodafone 0 11-03-09 13:36
sorry heb hafl antwoord gevonden maar verder kon ik het zelf niet vinde GreatfunnyDirk Archief 1 27-11-08 23:15
Dit heb ik gevonden 1.1.3 unlock ??? gmlens Unlock [archief] 4 20-01-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.