//

Bomen in het welbekende bos met Jailbreak

Bomen in het welbekende bos met Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na vee lzoeken en proberen kom ik er niet uit. Vandaar dit bericht. Ik heb de 3GS, gekocht in maart 2010 (nieuwe boot). Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-10, 11:55
Zwikker Zwikker is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 19
Exclamation Bomen in het welbekende bos met Jailbreak

Na vee lzoeken en proberen kom ik er niet uit. Vandaar dit bericht.
Ik heb de 3GS, gekocht in maart 2010 (nieuwe boot).
Ik heb de iPhone destijds gejailbreakt op firmware 3.1.3(7E18) met spirit en via Cydia geunlocked. Dat ging (als new bee gelukkig) allemaal goed.
Upgraden via iTunes lukt sowieso niet meer. Deze komt met de tekst
-sinds upgraen naar 4.0- ([SIZE=3][FONT=Calibri]“De iPhone kan momenteel niet worden bijgewerkt omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw”). Vervang tijdelijk maar door nooit.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Via Iphoneclub de handleiding gevolgd. Stap 1 en 2 gaat goed. Stap 3 (downloaden Redsn0w) krijg ik bij het volgen van de link de error 404 (niet beschikbaar dus).[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Na weken aanmodderen wil ik vragen of iemand mij kan helpen te upgraden naar (nu) 4.1. Het liefst zonder verlies van mijn huidige apps en uiteraard met (mogelijkheid tot) jailbreak en unlock.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Calibri][SIZE=3]Alvast veel dank![/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri] [/FONT][/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 12:13
adjekuo adjekuo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

ik zou het maar niet doen want 4.1 is niet te jailbreaken en ook niet te unlocken voorlopig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Door de bomen het bos... kipni Jailbreak 26 13-04-10 21:44
door de bomen het bos niet meer...... jcpearl Archief 15 28-10-09 15:17
iPhone: Probleem met iPhone, zie door de bomen het bos niet meer. Bullehr Jailbreak 4 18-09-08 00:14
Door het bos de bomen niet meer... ?? widescreen Archief 9 31-03-08 16:05
Door de bomen het bos niet meer Masterprut Archief 2 06-11-07 02:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.