//

Jailbreak

Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb mijn 3G al een tijdje ik bn er hartstikke blij mee maar er is een ding mee: er zit een jailbreak op. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-10, 01:16
Berrie96 Berrie96 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Jailbreak

Hoi ik heb mijn 3G al een tijdje ik bn er hartstikke blij mee maar er is een ding mee: er zit een jailbreak op.

Kijk als je hem echt gebruikt dan kan ie wel is handig zijn maar als je hem echt nooit gebruikt is het maar niks.
Ik heb mijn telefoon gekocht bij een turk ergens in de stad hele aardige man maar ik wist toe nog niet echt wat een jailbreak inhoudde.
Hij zei tegen mij : Je moet hem niet updaten anders gaat je simlock eraf ik dacht zo moeilijk is dat vast niet maar de tijd vergaat en mn iphone werd trager en trager en trager....

Dit is niet bepaalt fijn ik wil hem er graag vanaf halen maar ik vraag me dan af of ik de telefoon dan meteen kan weggooien omdat de simlock dan in zn werking gaat

voor dat ik mn iphone had had ik de provider van AH mobiel
nu heb ik inmiddels Vodafone omdat ik een abbonement nam met internet

kan iemand mij helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 01:43
adjekuo adjekuo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

ik zou hem niet updaten want als je dat doet kun je er niet eens meer mee bellen, heb ik liever een traag toestel dan een snel toestel waar je niet eens mee kan bellen....

ik zou wachten totdat er een unlock wordt gemaakt voor 4.1 of je moet hem downgraden naar 3.1.2 daar is wel een unlock voor en os3.1.2. is veel sneller dan os4 of hoger
Reageren

Labels
cydia, jailbreak, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.