iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak iphone 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71927-jailbreak-iphone-4-1-a.html)

blackburt 15-09-10 02:40

jailbreak iphone 4.1
 
hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en zit met een vraag. ik heb een iphone 4 ( met 4.1 ) nieuw, maar zit nu te twijvelen of ik het moet jailbreaken ? heb wel even rond gelezen op het forum maar kon zo geen antwoord vinden, ik heb ook gezien dat het somige mensen is gelukt. maar mijn grote vraag is dus eigenlijk wat kunnen de gevolgen zijn ? ( geen update's meer ect. ?)

wat kunnen de gevolgen zijn , en is het verstandig, en hoe/wat is mywi precies.

als er nog informatie mist die jullie nodig zijn hoor ik het graag ;)

Alvast bedankt

glaantje 15-09-10 11:17

Je kan hem (nog) niet jailbreaken dus je hoeft er ook niet over na te denken :)

blackburt 15-09-10 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 561570)
Je kan hem (nog) niet jailbreaken dus je hoeft er ook niet over na te denken :)

ik snap je punt, maar er komt een dag, dat het wel kan dus als je er dan voortijdig over na denkt en dan al een besluit hebt gemaakt is het makkelijker en bespaart tijd. kan ik nu alvast een beetje in het wereldje van jailbreaken komen en dan is het dan niet zo moeilijk (hoop ik ) meer.

kallum

rohlenforst 15-09-10 11:25

Lees het forum een beetje door zou ik zeggen, jailbreak is een persoonlijke afweging.. (zonder veel nadelen zou ik zeggen)

blackburt 15-09-10 11:27

oke, ja ben ik ook al super druk mee bezig, maar mijn grote vraag is kun je na jailbreak nog wel updaten ? :confused:

en zou je eens een paar echte grote voordelen kunnen opnoemen ?

groeten

rohlenforst 15-09-10 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackburt (Bericht 561576)
oke, ja ben ik ook al super druk mee bezig, maar mijn grote vraag is kun je na jailbreak nog wel updaten ? :confused:

en zou je eens een paar echte grote voordelen kunnen opnoemen ?

groeten

Updaten is altijd mogenlijk, alleen als er een nieuwe ios versie komt moet je op een nieuwe jailbreak, of custom rom wachten... Of je kiest er voor om te upgraden, maar je verliest dan je jailbreak..

blackburt 16-09-10 01:10

oke, dus als ik het zo goed begrijp dan is na een update al je programma's weg of ?? want dan is het beetje nutteloos want dan blijf je bezig ?:P

maar ik ga nog eens even lekker rond snuffelen :D

groetjes

pascalsiekman 16-09-10 19:13

Hallo allemaal via google kwam ik op de volgende site jailbreakios4-1.tk zijn er hier al mensen die dit getest hebben op een iPhone 4 IOS4.1? Dit zou volgens de site moeten werken.

mneerhout 16-09-10 19:18

jij leest het forum wel goed he:D

pepio 16-09-10 21:56

Het is nog een .tk site ook, wat denk je zelf?

Dyna20 16-09-10 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalsiekman (Bericht 562757)
Hallo allemaal via google kwam ik op de volgende site jailbreakios4-1.tk zijn er hier al mensen die dit getest hebben op een iPhone 4 IOS4.1? Dit zou volgens de site moeten werken.

Gewoon proberen joh, en vertel ons je resultaten :P

blackburt 17-09-10 01:18

ik wil niet lullig doen maar ikb en het eignelijk wel met dyna20 eens :P, gewoon proberen en als het werkt ff melden hier (A)

toedels

warkey 17-09-10 18:08

Op die website moet je eerst een advertentie invullen soort van Enquete. Ik twijfel er aan hoor.

stiff 28-09-10 12:44

En iemand dit geprobeerd?

BruceSV 28-09-10 12:57

Hahahaha niet luisteren naar de mensen die zeggen dat je het moet proberen :p

Als je deze website in de gaten houdt weet je precies wanneer r een jb beschikbaar is. Dat wat je nu vind via google is dus nep (als je het niet kan laten moet je het alsnog maar proberen).

4iphone 28-09-10 12:58

Natuurlijk gaat niemand dat proberen. Overduidelijk nep. Jailbreak software is altijd gratis. Trap er niet in!

BruceSV 28-09-10 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4iphone (Bericht 572181)
Natuurlijk gaat niemand dat proberen. Overduidelijk nep. Jailbreak software is altijd gratis. Trap er niet in!

Overduidelijk? Ik geloof best dat er genoeg onwetende zijn die er in trappen.

FreezyFreeze 28-09-10 16:37

Als de jailbreak er zou zijn, dan wordt dat aangekondigd door quickpwn en zou ie op deze site staan:greenpois0n

Ander sites zijn fake, dus niet proberen!!!!!
FF

Dpac 29-09-10 16:51

wat maakt dat greenpois0n so officieel, aangezien er veel fake zijn waarom zou deze wel echt zijn? + ik zag pod2g op twitter, wie zegt dat deze wel te vertrouwen zijn, ik heb pas sinds kort een iphone maar als iemand mij dit kan uitleggen graag.

;)

Jazzamataz 29-09-10 16:59

Ook de antwoorden op die vraag zijn al zo vaak aan bod gekomen. Loop de JB history er maar op na en kijk wie er wat geleverd heeft en wie niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.