iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/72569-keuzehulp-mijn-idevice-jailbreaken-ios4-1-a.html)

synnath 02-11-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 594854)
Wellicht firmware 4.1 en baseband 05.14.02.

Vooralsnog niet te unlocken dus

satwolf 02-11-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 594854)
Wellicht firmware 4.1 en baseband 05.14.02.

Je bedoeld baseband 02.10.04 waarschijnlijk
05.14.02 is voor de 3G(S) :d

WDS001 02-11-10 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door satwolf (Bericht 595157)
Je bedoeld baseband 02.10.04 waarschijnlijk
05.14.02 is voor de 3G(S) :d

Hmm.. inderdaad. Al die cijfers ook :p

rubenowns 04-11-10 18:22

Juist terug uit de US. Heb een iPhone 4 meegepakt. Ik weet dat deze nog niet te unlocken is. Maar mijn vraag is wat is het beste programma om de iPhone 4 4.1 te jailbreaken en later te unlocken ? Ik gebruik een macbook pro dus eentje dat op mac osx draait alvast bedankt.

WDS001 04-11-10 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubenowns (Bericht 596134)
Juist terug uit de US. Heb een iPhone 4 meegepakt. Ik weet dat deze nog niet te unlocken is. Maar mijn vraag is wat is het beste programma om de iPhone 4 4.1 te jailbreaken en later te unlocken ? Ik gebruik een macbook pro dus eentje dat op mac osx draait alvast bedankt.

Greenpois0n, Limera1n.. Maar dat had je zelf kunnen vinden ;)

rubenowns 04-11-10 19:28

ik weet welke progs er zijn maar ik vraag wat het beste is :)

WDS001 04-11-10 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubenowns (Bericht 596172)
ik weet welke progs er zijn maar ik vraag wat het beste is :)

In dat geval kan je het best gaan voor Greenpois0n (of Pwnagetool). Maar aangezien je geen baseband te behouden hebt is Greenpois0n de handigste manier.

rubenowns 04-11-10 19:35

nja is inderdaad de beste oplossing aangezien musclenerd gepost heeft dat er een unlock klaar is voor 4.2 alvast bedankt

aabbccdd 04-11-10 20:31

Hallo allemaal. wie zou mij kunnen helpen? Ik heb sinds kort een iphone 3gs 8gb en ik wil die graag jailbreaken. firmwire 4.1. Ik weet er niet al te veel van af. Ik zie dat er meerdere mogelijkheden zijn? Welke zou ik heb best kunnen nemen?

Alvast bedankt

WDS001 04-11-10 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aabbccdd (Bericht 596211)
Hallo allemaal. wie zou mij kunnen helpen? Ik heb sinds kort een iphone 3gs 8gb en ik wil die graag jailbreaken. firmwire 4.1. Ik weet er niet al te veel van af. Ik zie dat er meerdere mogelijkheden zijn? Welke zou ik heb best kunnen nemen?

Alvast bedankt

Doe maar Greenpois0n.

aabbccdd 04-11-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 596216)
Doe maar Greenpois0n.

Zou je ook willen uitleggen waarom? Wat is het verschil tussen greenpoison en de andere?

WDS001 04-11-10 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aabbccdd (Bericht 596218)
Zou je ook willen uitleggen waarom? Wat is het verschil tussen greenpoison en de andere?

Niet veel, je kan dus alles kiezen wat in de mogelijkheden ligt. Greenpois0n 'zou' stabieler zijn dan Limera1n, vandaar.

san3gs16g 04-11-10 22:18

jailbreak novice als ik ben probeer ik mijn phone te jailbreaken. heb het al geprobeerd met limera1n en greenpoison (2x). krijg helemaal niks te zien in mijn phone scherm. geen cidia of iets anders..
iemand een verlichtend antwoord voor mijn probleem??

dwight11 05-11-10 10:30

jailbreaken iphone 3gs met 4.1
 
Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

:mad::mad:

ikkeg 05-11-10 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dwight11 (Bericht 596416)
Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

:mad::mad:

Vind je reactie nogal hevig. bij rustig doorlezen van de "keuzehulp" vind je een antwoord op 99% van de voorkomende problemen. Heb reeds meerdere iPhones ge jailbrecked zonder problemen dankzij de bijdrages van alle vrijwilligers op het forum.

san3gs16g 05-11-10 13:15

help
 
ben het wel eens met dwight, heb de fora afgezocht maar kom weinig what if oplossingen tegen. Zoals iets eersder te lezen werkt het bij mij ook niet vlekkeloos. Ik lees inderdaad vaak dat het zonder worry's gaat.
Maarrre als het nou niet werkt... bij mij blijft het kadertje jailbreak succesfull in van greenpoison uit staan en start mijn iphone opnieuw op en is er vervolgens niks veranderd. geen extra app of install of wat dan ook.
Snap er niks van...
zoals eerder vermeld probeerde ik het eerder al met limera1n en nu al twee keer met pois0n.

ikkeg 05-11-10 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door san3gs16g (Bericht 596530)
ben het wel eens met dwight, heb de fora afgezocht maar kom weinig what if oplossingen tegen. Zoals iets eersder te lezen werkt het bij mij ook niet vlekkeloos. Ik lees inderdaad vaak dat het zonder worry's gaat.
Maarrre als het nou niet werkt... bij mij blijft het kadertje jailbreak succesfull in van greenpoison uit staan en start mijn iphone opnieuw op en is er vervolgens niks veranderd. geen extra app of install of wat dan ook.
Snap er niks van...
zoals eerder vermeld probeerde ik het eerder al met limera1n en nu al twee keer met pois0n.

Welke fouten krijg je ? Hang hem eens aan iTunes, sync en probeer in DFU eventueel via redsnow. Heb een 3GS en een 4 met "make i rain" succesvol gedaan.
Geeft even duidelijk aan wat je doet en waar het misgaat.

Davidvdb 05-11-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dwight11 (Bericht 596416)
Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

:mad::mad:

ik vind ook dat je gelijk hebt, ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van bijna maand geleden, maar heb het ondertussen al zelf opgelost.
ik eet niet of ik je mag doorlinken naar andere sites, maar deze Tutorial: How to Jailbreak your iPhone with LimeRa1n is een zeer goede, je vind er ook veel andere vragen en antwoorden

maceddy 05-11-10 15:20

Ik geef toe, heb het topic niet doorgelopen maar ik zoek een manier om van de 4.0.1 JB te upgraden naar 4.1 JB.

Kan dat of moet ik dan alles opnieuw syncen en backup terugzetten etc. ?

XIII 05-11-10 16:28

Met PwnageTool kun je upgraden, maar dan nog moet je syncen en restoren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.