//

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo wds 001 : en als je iphone is unlocked door t-mobile zelf, weet jij of hij dan gelocked wordt?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 12-10-10, 20:00
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard lock

hallo wds 001 : en als je iphone is unlocked door t-mobile zelf, weet jij of hij dan gelocked wordt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #182  
Oud 12-10-10, 20:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michaelpouw Bekijk bericht
wie kan mij helpen? ik krijg alles op me iphone wat ik moest krijgen(tenmisnte dat zegt snowbreeze.. staat dus waintig for custom firmware maar dan het probleem!? als ik shift in gedrukt houd in itunes kan ik me eigen software niet kieze..

wie helpt mij aub zit nu zonder gejailbreak:-(!!

bij voorbaat danka
Je moet shift ingedrukt houden en dan op 'Herstellen' drukken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panisb Bekijk bericht
hallo wds 001 : en als je iphone is unlocked door t-mobile zelf, weet jij of hij dan gelocked wordt?
Als je iPhone officieel simlockvrij is (gemaakt) dan hoef je je geen zorgen maken
  #183  
Oud 12-10-10, 20:03
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

dank voor het antwoord wds.. misschien weet jij ook of de nieuwste baseband wel problemen geeft (5.14.02)?
  #184  
Oud 12-10-10, 20:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panisb Bekijk bericht
dank voor het antwoord wds.. misschien weet jij ook of de nieuwste baseband wel problemen geeft (5.14.02)?
Problemen met wat? Aangezien je iPhone officieel simlockvrij is moet je je niets meer aantrekken van die baseband
  #185  
Oud 12-10-10, 20:05
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

OK gaan we proberen dan. Bedankt!
  #186  
Oud 12-10-10, 21:09
DeeJ DeeJ is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Rotjeknor
Berichten: 20
Standaard

Mac) as mentioned in our last post.

Baseband Unlock
  • As you probably know by now, ultrasn0w has been updated to cover all basebands from 04.26.08 onward. Many thanks to @sherif_hashim for finding the crashing command that the new ultrasn0w 0.93 uses! He worked hard at finding the crash, and he kept it confidential until the right time to use it.
  • Major props to @oranav (who found the earlier +xlog crash). He also had this crashing command!
  • iPhone 3G and 3GS baseband unlockers (those who rely on ultrasn0w to make phone calls) should always be very wary to update their firmware, however our Ultrasn0w application will unlock all recent (including the current) 3GS and 3G baseband firmware versions. Once you are jailbroken using PwnageTool 4.01, install ultrasn0w from Cydia and you’ll be unlocked.
  • Remember! This baseband unlock situation is rare, should you upgrade your iPhone blindly at the next iOS release please don’t expect an unlock - but for now you are OK (whatever state your baseband is in).
Dat lijkt toch iets anders te zeggen ? ... of .. niet ? ...

Laatst gewijzigd door DeeJ; 12-10-10 om 21:10. Reden: update
  #187  
Oud 13-10-10, 01:30
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Oké door dat mijn iPhone vandaag FUBAR was gegaan moest ik opnieuw installeren. Om de een of andere reden moest ik iOS 4.1 er op zetten. Ik dacht dan maar iOS4.1 er op, zie wel waar het schip strand. Maar na wat rommelen staat iOS 4.1 er op met een Jailbreak. whoepie!
  #188  
Oud 13-10-10, 20:38
vrijevlucht vrijevlucht is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

mensen effe vraage de blackrain wil niet bij mij geeft gelijk aan dat ik asl.dll mis wat kan ik hier aan doen om het wel goed te krijgen
  #189  
Oud 13-10-10, 23:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlucht Bekijk bericht
mensen effe vraage de blackrain wil niet bij mij geeft gelijk aan dat ik asl.dll mis wat kan ik hier aan doen om het wel goed te krijgen
Bekend probleem. Al is me de oplossing even ontschoten...

Met de zoekfunctie van dit forum vind je hem vast!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #190  
Oud 15-10-10, 16:31
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pacpanic Bekijk bericht
Lukt niet blijf error 1600 of 1604 houden.
3GS
ik ook in recovery en dfu...
  #191  
Oud 15-10-10, 16:34
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

heey,

ik heb een 3gs nieuwe bootrom.
ik heb mijn shsh van 3.1.2, dus hier naartoe gedowngrade (van 4.0.1)
als ik dan een custom fw maak met snowbreeze 2.0.2 met activatie en ibooty kan hij op een of andere manier niet herstellen... ik krijg de hele tijd 1600 of 1604 error.

iemand een oplossing?
  #192  
Oud 15-10-10, 22:53
tonie1957 tonie1957 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Question Sn0wbreeze

Sn0wbreeze kan geen IPSW vinden op mijn pc. Wat te doen
  #193  
Oud 16-10-10, 03:54
Forumschorem Forumschorem is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb ook talloze errors gehad.

Uiteindelijk gelukt met de volgende stappen.

1. Snowbreeze custom firmware maken (no hacktivation)
2. IREB
3. Naar 3.1.2
4. Jailbreak 3.1.2
5. Custom firmware laden
  #194  
Oud 16-10-10, 09:57
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forumschorem Bekijk bericht
Ik heb ook talloze errors gehad.

Uiteindelijk gelukt met de volgende stappen.

1. Snowbreeze custom firmware maken (no hacktivation)
2. IREB
3. Naar 3.1.2
4. Jailbreak 3.1.2
5. Custom firmware laden

Ik heb een 3GS dus ik kan geen gebruik maken van ireb... Maar ik las dat zondag waarschijnlijk pwnagtool uitkomt... Dan gaan we die maar proberen
  #195  
Oud 16-10-10, 23:38
Michaelpouw Michaelpouw is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 3
Standaard

[QUOTE=WDS001;583722]Je moet shift ingedrukt houden en dan op 'Herstellen' drukken.


dat is dus juist het probleem, als ik shift ingedrukt houd en op herstellen druk dan krijg ik geen venstertje omhoog om ipsw te selecteren...

ik word er gek van!!
  #196  
Oud 17-10-10, 18:16
bosschenaren bosschenaren is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Krijg hele tijd een melding van mn virusscanner
  #197  
Oud 17-10-10, 20:28
tho123 tho123 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik zit met een probleem ik heb de fw van een site gehaald weet niet percies welk één meer. Zelf van meerde sites. Het is een winrar document en ik heb het ookal geunzipt. Maar telkens als ik browse duw vind ik het bestand niet. Wat moet ik doen?
Thomas
  #198  
Oud 18-10-10, 16:49
FijNTJe FijNTJe is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Wijdewormer
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royofzo Bekijk bericht
Je hebt allereerst Sn0wbreeze 2.0.1 nodig om hem te kunnen jailbreaken.

Deze is hier te downloaden:

iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones

Op het begin hoef je nog niks met je iPhone zelf te doen, eerst gaat het via Snowbreeze.

Je start het programma op, en kiest voor 'Simple Mode' (aan te raden voor beginnende Jailbreakers).

Hierna moet je je IPSW selecteren. Dit is het bestandje van de firmware versie die je op dit moment op je iPhone hebt staan.

Bij jou is dat dus iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw.
(Staat voor iPhone 3G met iOS 4.1)

Als je een andere versie hebt, moet je uiteraar een ander bestandje selecteren!

Hier te downloaden als je niet weet waar deze op je PC staat:

http://appldnld.apple.com/iPhone4/061-7932.20100908.3fgt5/iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw

Deze moet je dus selecteren in Sn0wbreeze 2.0.1.

Hierna gaat Sn0wbreeze aan de slag om een Custum Firmware te maken voor jouw iPhone. Deze zal verschijnen (zodra hij klaar is) op je Bureaublad.

Hierna vraagt hij je om de iPhone in DFU mode te zetten. Het programma geeft duidelijk aan hoe dit moet. Gewoon de instructies volgen.

Als dit eenmaal gebeurd is, zal je iTunes schermpje in beeld komen, met de mededeling dat er een iPhone in recovery mode is gevonden.

Nu moet je in iTunes op Herstel klikken, maar wel terwijl je SHIFT indrukt.

Nu kun je weer bladeren door je mappen, en je selecteert het nieuwe bestandje wat door Sn0wbreeze gemaakt is. Deze heet iets van Sn0wbreeze_iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw

De rest gaat via iTunes, die je telefoon herstelt (maar wel met jailbreak dus!)

Voor je begint wel effe een back-up doen van je iPhone, deze kan je later terugzetten zodat je niks kwijt bent.

Als het niet lukt kun je hier altijd vragen stellen!
Hey,

Ik vind dit een hele mooie uitleg.. Alleen had ik dus ook dat programmaatje gedownload om te kijken welke IPSW ik heb... en daar kom ik dus niet echt uit..

Ik heb een iPhone 3G 16gb gejailbreaked met Blackra1n op OS 3.1.2 en ik heb het hele topic gelezen.. Volgens mij hoef ik hem dus niet te updaten naar 4.1 maar dan kan ik dus meteen Sn0wbreeze starten? Maar als ik dan
hier kom "Hierna moet je je IPSW selecteren. Dit is het bestandje van de firmware versie die je op dit moment op je iPhone hebt staan." Dan kom ik dus niet verder..

Wie kan en wil me helpen? Ik word nu echt moedeloos van mn langzame iPhone! En de meeste programma's beginnen nu ook steeds vaker vast te lopen.. Dus ik moet hem weer ff updaten denk ik? Maar ik wil niet al mn geinstalleerde dingen kwijt! Ik heb daarvoor al een back up gemaakt met Cydia!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonie1957 Bekijk bericht
Sn0wbreeze kan geen IPSW vinden op mijn pc. Wat te doen
Heb ik dus ook!! Help me nou!!!

Ik heb dus op google zitten zoeken naar de IPSW voor de 3G 3.1.2. Ik kan een hoop vinden en downloaden.. Maar als ik dus sn0wbreeze draai en ik wil hem naar de ipsw linken.. krijg ik daar not a valid ipsw!! Dus die doen het niet.. Er staat een hoop in dat zipje.. en ik kan dat zipje niet hernoemen.. want dan blijft het toch een zip(kheb windows 7)
Ik zit nu op een andere pc.. daarom kan iTunes de IPSW bestanden niet vinden omdat deze niet in deze iTunes staan.. Ik kan mn andere pc niet aansluiten omdat ik die niet meer heb
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen..
Werkt sn0wbreeze ook als de iPhone niet meer gejailbreaked is? Want anders update ik hem naar 4.1 ...
Maar dan ben ik wel al mn Cydia progs kwijt toch? Ook al heb je daar dan een backup van gemaakt..?

Wie kan me helpen? Ik zit al erg lang op antwoord te wachten!

Groetjes,
Sylvana

Laatst gewijzigd door FijNTJe; 18-10-10 om 16:52.
  #199  
Oud 18-10-10, 19:13
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

Thomas. Michael en Sylvana juliie moetrn dat bestandje natuurlijk wel downloaden van internet! Vervolgens de bestandsnaam veranderen (ZIP bestanden worden anders NIET herkend) en dus verander je dan .zip in. ipsw. en dan kun je het bestandje WEL terugvinden. Geholpen?
  #200  
Oud 18-10-10, 19:20
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

oh ja en het kan zijn dat je je standaardinstellingen moet veranderen in windows bij mapopties en dan uitvinken dat bekende bestandsextensies niet worden wedergegeven. dan zul je zien dat het een zip of winrar bestand is en dat overschrijf je dus met ispw.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 22:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.