//

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de iphone jailbreakt via snowbreeze kun je dan later op je iphone ook de achtergrond plaatje veranden? i.p.v. een zwart achtergrond een plaatje. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 29-09-10, 13:47
Holten Holten is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Holten
Berichten: 21
Standaard

Als je de iphone jailbreakt via snowbreeze kun je dan later op je iphone ook de achtergrond plaatje veranden? i.p.v. een zwart achtergrond een plaatje. Toen ik 4.0.1 via redsnow had gejailbreakt kon ik dat kiezen of ik dat wou.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 29-09-10, 13:53
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holten Bekijk bericht
Als je de iphone jailbreakt via snowbreeze kun je dan later op je iphone ook de achtergrond plaatje veranden? i.p.v. een zwart achtergrond een plaatje. Toen ik 4.0.1 via redsnow had gejailbreakt kon ik dat kiezen of ik dat wou.
Dat zit niet standaard in Sn0wbreeze, maar je kan het wel handmatig doen.
  #103  
Oud 29-09-10, 16:26
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
Okay, even mijn 2 cents voor diegenen die moeite hebben met de JB. Mijn situatie: 3G 8GB, geunlockte T-Mobile iPhone (>1 jaar oud; dus gratis te unlocken door T-mobile te bellen 070nogwat).

Ik had iOS 3.x draaien met JB. Daarna heb ik met de meest recente iTunes gewoon geupdate naar de laatste versie iOS 4.1. De iPhone liep prima (snel) op 4.1 alleen zonder jailbreak (JB).

Mijn volgende stap was JB van 4.1. Dus ik heb SnowBreeze 2.0.2 (Windows XP) gedownload en uitgevoerd. De applicatie laten wijzen naar de C:\Documents and Settings\<NAAM>\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates directory; daar staat de 4.1 IPSW file van Apple zelf.
Na verificatie door SnowBreeze Expert mode gekozen. iPhone was al geactiveerd dus niet het activeren vinkje aanzetten. Root partitie op 600MB gezet. Bootrom logo's 'normaal' gelaten; dus beide uitgevinkt. Vervolgens SnowBreeze een nieuwe IPSW laten bakken welke op je Desktop wordt weggeschreven.

Vervolgens iREB-4.0.x-4.1 gedownload en opgestart en de instructies gevolgd. In DFU mode zetten is;
1) iPhone helemaal uit,
(volgende stappen achter elkaar uitvoeren; dus knoppen erbij indrukken en loslaten terwijl de andere ingedrukt is....)
2) 5 seconden de powerknop indrukken,
3) 15 seconden de home knop erbij indrukken (dus power en home; je scherm flitst misschien),
4) 20 seconden of zo de home knop ingedrukt houden (dus power loslaten),
5) alle knoppen los en wachten op SnowBreeze; wees geduldig
Mocht de iTunes programma opstarten gewoon weer sluiten en SnowBreeze het werk laten doen (dit duurt ff).

Als SnowBreeze klaar is staat je iPhone in het iTunes Connect scherm (je kan dus nix). iTunes opstarten. Deze loopt te miepen dat je iPhone niet goed is. Klik op Herstellen terwijl je Shift ingedrukt houdt. In het Open scherm; navigeer naar je desktop en selecteer het nieuw gebakken ipsw bestand. FF koffie en je iPhone laten pruttelen.

Optioneel; eerst ff je SIM pincode eraf halen om de je iPhone te kunnen laten activeren door Apple.

Works ass a charm... Succes!
Hoi,

Ik wil niet ondankbaar zijn voor al je werk en moeite dat je hier in deze tutorial gestoken hebt,maar root partitie kan bij mij niet lager dan 800mb(zal wel een typfoutje zijn denk ik)en zou je ongeveer wat tijden er bij kunnen zetten ik denk dat daar de fout bij de meeste van ons die het niet lukt ligt
zoals bij ireb spreken we hier ongeveer over 5 min of makkelijk 10 min tot een kwartier want ik weet niet of ireb nog bezig is of niet
Alvast bedankt voor alle moeite nogmaals

Grtz,Flip
  #104  
Oud 29-09-10, 16:45
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

bij mij blijft hij dus steeds hangen in deze iphone op herstel voorbereiden...en uiteindelijk geeft hij fout (1604 dacht ik)
  #105  
Oud 29-09-10, 19:16
abadii abadii is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
Okay, even mijn 2 cents voor diegenen die moeite hebben met de JB. Mijn situatie: 3G 8GB, geunlockte T-Mobile iPhone (>1 jaar oud; dus gratis te unlocken door T-mobile te bellen 070nogwat).

Ik had iOS 3.x draaien met JB. Daarna heb ik met de meest recente iTunes gewoon geupdate naar de laatste versie iOS 4.1. De iPhone liep prima (snel) op 4.1 alleen zonder jailbreak (JB).

Mijn volgende stap was JB van 4.1. Dus ik heb SnowBreeze 2.0.2 (Windows XP) gedownload en uitgevoerd. De applicatie laten wijzen naar de C:\Documents and Settings\<NAAM>\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates directory; daar staat de 4.1 IPSW file van Apple zelf.
Na verificatie door SnowBreeze Expert mode gekozen. iPhone was al geactiveerd dus niet het activeren vinkje aanzetten. Root partitie op 600MB gezet. Bootrom logo's 'normaal' gelaten; dus beide uitgevinkt. Vervolgens SnowBreeze een nieuwe IPSW laten bakken welke op je Desktop wordt weggeschreven.

Vervolgens iREB-4.0.x-4.1 gedownload en opgestart en de instructies gevolgd. In DFU mode zetten is;
1) iPhone helemaal uit,
(volgende stappen achter elkaar uitvoeren; dus knoppen erbij indrukken en loslaten terwijl de andere ingedrukt is....)
2) 5 seconden de powerknop indrukken,
3) 15 seconden de home knop erbij indrukken (dus power en home; je scherm flitst misschien),
4) 20 seconden of zo de home knop ingedrukt houden (dus power loslaten),
5) alle knoppen los en wachten op SnowBreeze; wees geduldig
Mocht de iTunes programma opstarten gewoon weer sluiten en SnowBreeze het werk laten doen (dit duurt ff).

Als SnowBreeze klaar is staat je iPhone in het iTunes Connect scherm (je kan dus nix). iTunes opstarten. Deze loopt te miepen dat je iPhone niet goed is. Klik op Herstellen terwijl je Shift ingedrukt houdt. In het Open scherm; navigeer naar je desktop en selecteer het nieuw gebakken ipsw bestand. FF koffie en je iPhone laten pruttelen.

Optioneel; eerst ff je SIM pincode eraf halen om de je iPhone te kunnen laten activeren door Apple.

Works ass a charm... Succes!

hey bedankt voor je uitleg, nog een paar vragen voor de zekerheid.
ik wil graag 4.1 erop. draai nu op 3.1.3. 3g 16 gb wit u.s. At.T simlock erop.
inmiddels simlockvrij met redss0w geloof ik.
zover ik het begijp:
Als ik naar 4.1 ga moet ik eerst officiële 4.1 erop zetten.
vervolgens de stappen volgen wat jij net heb opgenoemd.
maar wat is dat activeren? en kan ik ook unlocken zometeen op 4.1
wat als het misgaat ik kan als het goed is niet terug naat 3.1.3 toch?
Ik wil heel graag naat 4.1 vanwege multitasking.
maar ik heb er helaas geen tijd voor om een hele dag ermee bezig te zijn.
Ik Wil heel graag in een uurtje klaar zijn, want meer heb ik niet anders loop ik zometeen zonder telefoon.

Alvast bedankt
  #106  
Oud 29-09-10, 19:25
wesleydegraaf wesleydegraaf is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abadii Bekijk bericht
hey bedankt voor je uitleg, nog een paar vragen voor de zekerheid.
ik wil graag 4.1 erop. draai nu op 3.1.3. 3g 16 gb wit u.s. At.T simlock erop.
inmiddels simlockvrij met redss0w geloof ik.
zover ik het begijp:
Als ik naar 4.1 ga moet ik eerst officiële 4.1 erop zetten.
vervolgens de stappen volgen wat jij net heb opgenoemd.
maar wat is dat activeren? en kan ik ook unlocken zometeen op 4.1
wat als het misgaat ik kan als het goed is niet terug naat 3.1.3 toch?
Ik wil heel graag naat 4.1 vanwege multitasking.
maar ik heb er helaas geen tijd voor om een hele dag ermee bezig te zijn.
Ik Wil heel graag in een uurtje klaar zijn, want meer heb ik niet anders loop ik zometeen zonder telefoon.

Alvast bedankt
Je moet dus niet eerst de officiële firmware van Apple erop zetten want anders werkt je Unlock niet meer.
De firmware die snowbreeze aanmaakt vernieuwd niet je modemfirmware zodat je gewoon je KPN Vodafone of iets anders kan gebruiken.
Je moet in snowbreeze wel de originele firmware aanklikken (moet je dus eerst downloaden) en snowbreeze veranderd hem in een bruikbare firmware.

Laatst gewijzigd door wesleydegraaf; 29-09-10 om 19:28. Reden: Iets vergeten
  #107  
Oud 29-09-10, 20:18
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Hey,

EINDELIJK is het gelukt!!!!!ik heb op een andere pc i-tunes geinstaleerd en ireb en toen ging het direkt
Nu het volgende probleem ik syncroniseer met i-tunes en wil mijn contacten en foto's terug zetten zoals eerder in deze topic vermeld maar nu krijg ik de melding
i-tunes kan de i phone van de eigenaar niet herstellen,omdat er geen sessie met de i phone kan worden gestart ???

euh....wat nu

Oja dat was ik er nog vergeten bij zetten ik kan totaal niet meer telefoneren,moet ik er daar mijn simkaart er effe voor uithalen?gewoon totaal geen netwerk meer

Laatst gewijzigd door WDS001; 29-09-10 om 20:39. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #108  
Oud 30-09-10, 01:33
Prydz Prydz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik heb een iPhone 3G met OS 3.0. Nu wil ik graag updaten naar OS 4.1 (via windows).

Ik las hier dat er een jailbreak uit is, maar kan ik nadien dan ook unlocken?? zoja, hoe? (mijn iPhone komt uit Frankrijk)


Kan iemand me aub in mensentaal uitleggen hoe ik met mijn 3G OS 3.0 naar OS 4.1 via windows kan updaten? en indien nodig ook unlocken

Laatst gewijzigd door Prydz; 30-09-10 om 01:38.
  #109  
Oud 30-09-10, 09:49
timarea51 timarea51 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipke1405 Bekijk bericht
Hey,

EINDELIJK is het gelukt!!!!!ik heb op een andere pc i-tunes geinstaleerd en ireb en toen ging het direkt
Nu het volgende probleem ik syncroniseer met i-tunes en wil mijn contacten en foto's terug zetten zoals eerder in deze topic vermeld maar nu krijg ik de melding
i-tunes kan de i phone van de eigenaar niet herstellen,omdat er geen sessie met de i phone kan worden gestart ???

euh....wat nu

Oja dat was ik er nog vergeten bij zetten ik kan totaal niet meer telefoneren,moet ik er daar mijn simkaart er effe voor uithalen?gewoon totaal geen netwerk meer

Hier heb ik dus ook helaas last van alles gelukt iphone werkt weer razendsnel,
alleen geen service wel heel eventjes gehad heb hem geactiveerd met een tmobile kaartje toen volop bereik etc met tmobile geunlockt via cydia,
toen ook nog beetje bereik met tmobile vodafone er in gedaan,
ook bereik! alleen voor korte duur nu dus steeds geen service etc
ook met de tmobile simkaart
help!
  #110  
Oud 30-09-10, 10:59
Tr1bal Tr1bal is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 77
Standaard

Mijn 3g is weer zo traag als een vastzittende drol na die JB met snowbreeze... weet niet of andere hier ook last van hebben?
  #111  
Oud 30-09-10, 11:03
timarea51 timarea51 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 98
Standaard

mijnes is juist enorm snel geworden vergeleken met 4,02 is jous officieel simlock vrij of heb je hem geunlockt
aangezien dat bij mij nog niet lukt.
  #112  
Oud 30-09-10, 20:59
Ricky vd Ricky vd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 66
Standaard

heey,

is het al iemand gelukt op de 3gs nieuwe bootrom?
met snowbreeze

kan die het mij uitleggen dan want ik krijg elke keer 1600/1604 error:$

als ik hem via ibooty klaar maar voor custom fw. dan gaat hij hestellen en daarna start hij opnieuw op maar blijft er een zwart scherm staan en de iphone doet nix meer... hij staat in DFU want ik krijg de melding dat ik de IPhone moet herstellen van itunes...
  #113  
Oud 01-10-10, 10:33
Tranzy Tranzy is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Me is sukkel. Heb in mijn enthousiasme mijn 3GS 4.01 gebricked door spirit2pwn te installeren. las later pas dat die voor 3.1.3 is en dat ik een andere moet hebben. jb2pwn.

bezig met restoren naar 3.1.3 en weer opnieuw beginnen

edit: ..geloof dat 3.1.3 niet gaat. Krijg erro 1015. (heb de host file aangepast). Nu maar 4.0.1 proberen dan.

Laatst gewijzigd door Tranzy; 01-10-10 om 10:43.
  #114  
Oud 01-10-10, 11:34
staal571 staal571 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Hengelo OV , Netherlands
Berichten: 9
Standaard Iphone jailbreak

Als ik dit allemaal lees, dan denk ik dat ik straks als mij Iphone 3GS "op" is maar weer een Nokia ga kopen, tjonge wat een gedoe allemaal.

Bij mij ging wat mis met updaten in cydia en toen kon ik alleen maar herstellen in Itunes en had de pech dat net versie 4.1 uit was dus mijn Iphone 3GS heeft nu 4.1 en ik heb hem opgestuurd maar schijnbaar is er nog steeds geen jailbreak voor Versie 4.1 voor een 3GS
  #115  
Oud 01-10-10, 16:39
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ricky vd Bekijk bericht
heey,

is het al iemand gelukt op de 3gs nieuwe bootrom?
met snowbreeze

kan die het mij uitleggen dan want ik krijg elke keer 1600/1604 error:$

als ik hem via ibooty klaar maar voor custom fw. dan gaat hij hestellen en daarna start hij opnieuw op maar blijft er een zwart scherm staan en de iphone doet nix meer... hij staat in DFU want ik krijg de melding dat ik de IPhone moet herstellen van itunes...
gebruik iReb om de 16xx foutmeldingen te omzeilen
  #116  
Oud 01-10-10, 17:31
Jannos9 Jannos9 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik kom er ff niet meer uit. Misschien dat iemand hier kan helpen.
Ik heb een 3g met de firmware 4.1 erop. Ben nu al een tijdje bezig om met snowbreeze 2.02 en ireb een jailbreak te maken. Het lukt allemaal tot ik de iphone ga herstellen met de snowbreeze_iphone 3g firmware. Er gebeurt helemaal niks het logo zie ik van ireb, maar daarna gaat het balkje niet lopen om de firmware te installeren.
Wat doe ik fout?? Wie kan mij dat vertellen. Alvast bedankt!
  #117  
Oud 01-10-10, 18:15
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

ik zou ireb nog eens lopen als ik van jou was
  #118  
Oud 01-10-10, 23:25
helpmee helpmee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

hallo ik heb een ipod toch 3.1.2
als ik naar www.jailbreakme.com ga via me ipod, en naar rechts slide, springt die uit of doet die niks.
is er een probleem met me ipod of met de site?? zou iemand ff kunnen kijken wat ik moet doen? alvast hartelijk bedankt
  #119  
Oud 03-10-10, 10:53
mkorterik mkorterik is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

help, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben bekend met jailbreaken, maar nu lukt het niet . Steeds gaat het goed tot ik de "gecookte" ipsw van snowbreeze er op wil zetten. Deze kan ik nergens vinden als ik via itunes shift herstel druk. Ik krijg er steeds de oorspronkelijke ios 4.1 op zonder cydia.
Waarschijnlijk is het iets heel stoms wat ik over het hoofd zie, maar ik kom nu niet verder.
alvast bedankt voor het antwoorden.

Mario
  #120  
Oud 03-10-10, 11:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkorterik Bekijk bericht
help, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben bekend met jailbreaken, maar nu lukt het niet . Steeds gaat het goed tot ik de "gecookte" ipsw van snowbreeze er op wil zetten. Deze kan ik nergens vinden als ik via itunes shift herstel druk. Ik krijg er steeds de oorspronkelijke ios 4.1 op zonder cydia.
Waarschijnlijk is het iets heel stoms wat ik over het hoofd zie, maar ik kom nu niet verder.
alvast bedankt voor het antwoorden.

Mario
Normaal staat je aangemaakte custom firmware op je bureaublad. Zet die dus in een mapje (bij Mijn documenten bijvoorbeeld) en browse daar via iTunes naartoe.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 21:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.