//

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Normaal staat je aangemaakte custom firmware op je bureaublad. Zet die dus in een mapje (bij Mijn documenten bijvoorbeeld) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 03-10-10, 11:11
mkorterik mkorterik is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Normaal staat je aangemaakte custom firmware op je bureaublad. Zet die dus in een mapje (bij Mijn documenten bijvoorbeeld) en browse daar via iTunes naartoe.

Bedankt voor je snelle antwoord. Als ik op het icoontje druk ga ik automatisch naar itunes. als ik hem in een map wil stoppen, geeft hij aan dat het een snelkoppeling is...
Doe ik iets fout?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 03-10-10, 11:25
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Welk icoontje druk je aan? Je moet gewoon shift+herstel in iTunes doen. Dan komt er een venster tevoorschijn waarin je de custom firmware moet selecteren.
  #123  
Oud 03-10-10, 11:40
mkorterik mkorterik is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Welk icoontje druk je aan? Je moet gewoon shift+herstel in iTunes doen. Dan komt er een venster tevoorschijn waarin je de custom firmware moet selecteren.

Ja ik heb hem dankzij jou nu gevonden. Alleen als ik shift-herstellen druk, dan krijg ik een foutmelding dat de firmwar beschadigd is...
  #124  
Oud 03-10-10, 17:19
b3asl3y b3asl3y is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

even een beetje offtopic maar ik heb een probleem met de firmware 4.1
alles is gelukt alleen als ik iemand bel en hem naar mijn oor breng gaat mijn scherm uit..nou denk je dat moet toch!...
Klopt maar als je hem weer van het oor haalt moet het beeldscherm weer aanflippen.
Dat is bij mij niet het geval (wel bij de oude firmware)
Iemand hier ook last van?, zo ja is der ook een oplossing?
  #125  
Oud 03-10-10, 22:13
Berendonline Berendonline is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

Whoohoo heb mij 3gs (oude bootrom) nu op 4.1 gejailbreakt. Eerst kreeg ik een 1600 error met herstellen maar is opgelost. Volgens de handleiding moest ik hem in DFU zetten maar dan kreeg ik juist deze error. Heb de iphone normaal gestart en toen via shift herstel gedaan en dat werkt perfect. Voor mij geen DFU modus dus.

Laatst gewijzigd door Berendonline; 03-10-10 om 22:15.
  #126  
Oud 04-10-10, 14:04
Blommeke Blommeke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard

Iemand een idee wanneer Resn0w voor Windows uitkomt?
  #127  
Oud 04-10-10, 14:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blommeke Bekijk bericht
Iemand een idee wanneer Resn0w voor Windows uitkomt?
Je kan Sn0wbreeze in plaats van Redsn0w gebruiken.
  #128  
Oud 04-10-10, 14:13
Blommeke Blommeke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard

Ik heb al iOS 4.1 op me Iphone 3G staan, dan kan het toch niet meer met Sn0wbreeze?
  #129  
Oud 04-10-10, 19:26
arsen arsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

hee
ik heb mijn iphone 3g gejailbreaked... heb ook cydia erop..
Maar als ik mijn iphone aansluit op mijn pc en itunes.. krijg ik een foutmelding:0xE800065
  #130  
Oud 04-10-10, 19:27
arsen arsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

kan iemand mij hiermee helpen please?>
  #131  
Oud 04-10-10, 21:28
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arsen Bekijk bericht
hee
ik heb mijn iphone 3g gejailbreaked... heb ook cydia erop..
Maar als ik mijn iphone aansluit op mijn pc en itunes.. krijg ik een foutmelding:0xE800065
Dat is toch dat de backup functie niet meer werkt? Je moet een custom ipsw maken met sn0wbreeze ZONDER hactivation en dan de een gepatchte lockdownd op de iphone zetten. Alleen via die methode gaat het lukken. Zie de post van twcoolen, met informatie van de ih8sn0w website, op pagina 2 van deze thread...
  #132  
Oud 04-10-10, 21:47
Keen Keen is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Dat snowbreeze enz. Klinkt allemaal zo moeilijk. Ik heb itouch 2g met 4.1 erop... Kan ik die niet makkelijker jb'en?
  #133  
Oud 04-10-10, 21:59
arsen arsen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Dat is toch dat de backup functie niet meer werkt? Je moet een custom ipsw maken met sn0wbreeze ZONDER hactivation en dan de een gepatchte lockdownd op de iphone zetten. Alleen via die methode gaat het lukken. Zie de post van twcoolen, met informatie van de ih8sn0w website, op pagina 2 van deze thread...
Thanks! dat is nu gelukt! maar nu het volgende probleem: geen bereik! er staat steeds geen service of er staat zoeken
heb al de ultras0now erop gezet en gereset... opnieuw opgestart....opnieuw geinstalleerd etc.
Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen zodat ik weer bereik heb?
  #134  
Oud 04-10-10, 21:59
rubenpeters rubenpeters is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: tolbert
Berichten: 43
Standaard

Hallo,

Ik heb nog een iphone 3g met 4.0.1 erop, alleen hij is verschrikkelijk traag.
Dus ik wil hem graag upgraden naar 4.1 en dan met snowbreeze jailbreaken.
Alleen ik ben afhankelijk van een activatie en unlock, kan dat met snowbreeze?

Mvg Ruben
  #135  
Oud 04-10-10, 23:19
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arsen Bekijk bericht
Thanks! dat is nu gelukt! maar nu het volgende probleem: geen bereik! er staat steeds geen service of er staat zoeken
heb al de ultras0now erop gezet en gereset... opnieuw opgestart....opnieuw geinstalleerd etc.
Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen zodat ik weer bereik heb?
Hey,
dat probleem had ik ook!als je snowbreese loopt
kom je op het blad waar je van alles kan aan vinken activate phone staat al aangevinkt
dat moet je afvinken alles effe opnieuw doen en irebben
en dan moet je normaal perfect ontvangst hebben

grtz en succes Flip
  #136  
Oud 05-10-10, 09:47
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arsen Bekijk bericht
Thanks! dat is nu gelukt! maar nu het volgende probleem: geen bereik! er staat steeds geen service of er staat zoeken
heb al de ultras0now erop gezet en gereset... opnieuw opgestart....opnieuw geinstalleerd etc.
Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen zodat ik weer bereik heb?
Zoals Flipke ook al aangeeft, weet je zeker dat je een FW zonder activation hebt gemaakt (en dus een gepatchde lockdownd hebt moeten uploaden naar je Iphone)?

Zo nee, dan even de methode herhalen inclusief deze cruciale stappen en dan unlocken met ultrasn0w.

Zo ja, dan zou ik het hele proces alsnog nog een keer doen. Ik heb bijvoorbeeld ook een keer ultrasn0w al toegevoegd bij custom apps in de FW en dat werkte ook niet...

Echter als er zoeken staat betekent volgens mij wel dat het unlocken gelukt is... Heb je niet een baseband update gedaan door eerst een keer via itunes de standaard 4.1 te installeren, dan gaat het namelijk niet meer lukken om hem te unlocken totdat greenpois0n uitkomt...

Laatst gewijzigd door JornZ; 05-10-10 om 09:50.
  #137  
Oud 05-10-10, 09:55
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Dat is toch dat de backup functie niet meer werkt? Je moet een custom ipsw maken met sn0wbreeze ZONDER hactivation en dan de een gepatchte lockdownd op de iphone zetten. Alleen via die methode gaat het lukken. Zie de post van twcoolen, met informatie van de ih8sn0w website, op pagina 2 van deze thread...
goedmorning
ik wou ff zeggen dat dit bericht wel erg belangrijke informatie bevat m.b.t ZONDER HACTIVATION ik denk dat veel mensen die gewone firmware pakken althans daar was ik al 2 dagen mee bezig!
"Gelukig" krijg ik dat zip file niet veranderd in ipsw ! Ik heb die mapopties aangepast, maar bij mij kan je die extentie helemaal niet veranderen, het is bij mij zo een exployer symbool i.p.v. die boekjes!
Weet iemand daar nog raad mee?
Als ik dat nou eens wist en dan de goede firmware pakt komen we een eind in de goede richting
p.s ik zit op Vista en me phone is 3.0
WIE helpt me uit me lijdensweg OF is er al een normale jailbreak
  #138  
Oud 05-10-10, 11:09
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Standaard

Nou moe ik zit nog ff te lezen en nou kan ik volgens mij gewoon jailbreaken zonder dat ireb en die customfirmware met snowbreeze
klopt dit! ik zit op 3.0
  #139  
Oud 05-10-10, 11:34
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door periko Bekijk bericht
goedmorning
ik wou ff zeggen dat dit bericht wel erg belangrijke informatie bevat m.b.t ZONDER HACTIVATION ik denk dat veel mensen die gewone firmware pakken althans daar was ik al 2 dagen mee bezig!
"Gelukig" krijg ik dat zip file niet veranderd in ipsw ! Ik heb die mapopties aangepast, maar bij mij kan je die extentie helemaal niet veranderen, het is bij mij zo een exployer symbool i.p.v. die boekjes!
Weet iemand daar nog raad mee?
Als ik dat nou eens wist en dan de goede firmware pakt komen we een eind in de goede richting
p.s ik zit op Vista en me phone is 3.0
WIE helpt me uit me lijdensweg OF is er al een normale jailbreak
Even nog een paar opmerkingen:

Je moet de firmware (ios 4.1) downloaden van Apple voor jouw model Iphone. Dat heb je volgens mij gedaan, want je hebt het over een .zip bestand. Het gebeurt inderdaad weleens dat je browser de extensie veranderd van .ipsw naar .zip bij het opslaan. Dit geeft niet, in feite is het ook gewoon een zip bestand. Je kan bij windows mapopties aangeven dat je bestandsextensies wilt zien voor bekende bestandstypen (te vinden onder configuratiescherm bij mapopties -> weergave -> vinkje uitzetten bij: extensies voor bekende bestandstypen verbergen) en dan via naam wijzigen .zip veranderen in .ipsw. Echter je kan ook sn0wbreeze starten, dan expert mode kiezen (om activation uit te kunnen zetten), dan klik je op browse en ga je naar de map waar je het .zip bestand hebt staan. Vervolgens typ je in het vakje onderaan waar bestandsnaam staat: *.* en druk je op enter. Nu zul je alle bestanden in de map zien, ook je .zip bestand, kies het en druk op openen. Hij gaat nu vrolijk verder, ga met het pijltje naar het volgende scherm. Dubbelklik op general en zet het vinkje uit bij activation! En ga de rest van het proces door, uiteindelijk wordt de custom fw aangemaakt en komt op je bureaublad. Overigens zou ik op het eind aangeven dat je al gejailbreakt hebt en IREB apart opstarten (en dus niet de versie in sn0wbreeze gebruiken).

Dan heb je nu een bruikbare custom firmware en kun je verder met de stappen op pagina 2 van deze thread...
  #140  
Oud 05-10-10, 15:17
SeFix SeFix is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Ik ben bezig mijn iphone naar CF 4.1 te zetten, hij blijft bij itunes alleen heel erg lang hangen bij Herstel voorbereiden, iemand enig idee hoe dat komt? krijg nu trwns net error 1601, wat kan ik er aan doen?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 21:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.