//

iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x???

iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen? De laatste keer dat ik een jailbreak gedaan heb is al een een tijdje geleden en ben er ondanks de vele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-10, 19:07
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x???

Kan iemand mij helpen? De laatste keer dat ik een jailbreak gedaan heb is al een een tijdje geleden en ben er ondanks de vele topics niet achter gekomen wat te doen in mijn situatie. Ik heb nu een "oude" 3gs met 3.1.2 gejailbreakt en wil 4.xx? (de laatste) erop zetten. En hem dan natuurlijk graag nog steeds gejailbreakt aangezien ik me leuke verzameling tweaks niet kwijt wil. Hoe moet ik dit doen? Eerst aan iTunes hangen, update doen en dan via de uitgebrachte tool de jailbreak uitvoeren? Of kan het anders? Graag hulp en sorry als het antwoord ergens al staat maar kon het vinden. Bij voorbaat dank! Gr. Paul.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-10, 19:08
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Maak een customfirmware via Sn0wbreeze en herstel je iPhone daarmee.
  #3  
Oud 23-09-10, 21:43
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Maak een customfirmware via Sn0wbreeze en herstel je iPhone daarmee.
Dank u!
Het is lang geleden dak me hier bezig heb gehouden... dus via snowbreeze maak ik een custom fw en die dan via iTunes installeren? Dan moet ik in iTunes ergens met shift+muisklikken om die custom te kunnen selecteren toch? Hou ik dan al m'n instellingen tweaks games etc of zijn die dan foetsie? Heb zoveel dingen geinstaleerd dat ik een dagtaak heb aan opnieuw installeren dus hoopte eigenlijk dat het erop blijft staan??? Gr. Paul.
  #4  
Oud 23-09-10, 21:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crystalclear Bekijk bericht
Dank u!
Het is lang geleden dak me hier bezig heb gehouden... dus via snowbreeze maak ik een custom fw en die dan via iTunes installeren? Dan moet ik in iTunes ergens met shift+muisklikken om die custom te kunnen selecteren toch? Hou ik dan al m'n instellingen tweaks games etc of zijn die dan foetsie? Heb zoveel dingen geinstaleerd dat ik een dagtaak heb aan opnieuw installeren dus hoopte eigenlijk dat het erop blijft staan??? Gr. Paul.
Als je eerst een reservekopie maakt raak je niets kwijt. En je moet inderdaad shift+herstel gebruiken.
  #5  
Oud 23-09-10, 22:12
crystalclear crystalclear is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 21
Standaard

Nogmaals bedankt! Hoop dat ik dit keer niet een heel weekend kwijt ben zoals de vorige x toen had ik geen reservekopie... Bedankt! Gr. Paul.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 gelukt op 3GS MC model The Windows Tweaker Jailbreak 266 14-01-11 08:01
iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud) Goudvis12 iPhone algemeen 10 21-07-10 14:49
oud model 3gS 3.1.3 rubenhvt Archief 1 21-02-10 23:35
iPhone: Naar 3.1.2 met model MCxxxxx 3GS? Rotje333 Jailbreak 12 17-10-09 18:38
Oud model NU nog kopen in VS? Stinos Koopinformatie USA 2 13-07-08 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.