iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: alles kwijt na downgade (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/73127-alles-kwijt-na-downgade.html)

boarde012 26-09-10 19:00

alles kwijt na downgade
 
Beste,

ik heb men iphone 3g gedowngrade van 4.1 naar 3.1.3.
ik ben nu alles kwijt, mijn contacten mijn berichten en dergelijke.
ik kan ook niet herstellen van reservekopie want mijn ios versie is te oud.

valt dit op te lossen?
mvg
pieter

rvreeman 26-09-10 19:17

hhmmmm ik wilde vanavond gaan downgraden..... ik w8 ff af wat er geantwoord word :(

su6 rvreeman

kan je niet weer upgraden naar 4.1 en backup terug zetten ?

vgr rvreeman

sentmen 26-09-10 19:37

Het is standaard dat je alles kwijt bent. Moet je je voorstellen dat je op een pc jou pc formateerd dus windows 7 eraf haalt en er windows xp erop zet. Of bij mac jou mac formateerd en snow leopard eraf dus haalt en er leopard erop zet. Met andere woorden, je iDevice wordt helemaal geformateerd, en er wordt de nieuwe firmware er helemaal opnieuw opgezet.

Dus als je dit hebt gedaan moet je alle apps, je muziek, je instellingen, je foto's, enz. er opnieuw op zetten.

Groeten Sentmen.

EDIT: Had het niet helemaal goed gelezen. Maar de reserve kopie is eigenlijk alleen maar voor alle instellingen, dus niet je muziek, apps, enz. En het klopt ook dat je je reserve kopie niet kan gebruiken omdat je een vorige versie gebruikt. Er is hier helemaal niks aan te doen.

WDS001 26-09-10 20:57

Hier is inderdaad niets aan te doen tenzij teruggaan naar een hogere firmware. Maar dat is niet de bedoeling denk ik zo :rolleyes:

Nielsz 28-09-10 08:51

Je had van te voren ook al je contacten kunnen opslaan in windows contacts.
Maar volgensmij is het daar nu al te laat voor.

trevisnl 28-09-10 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nielsz (Bericht 571999)
Je had van te voren ook al je contacten kunnen opslaan in windows contacts.
Maar volgensmij is het daar nu al te laat voor.

nee hoor kan nog altijd, moet hij weer naar 4.1 dan kan hij de reservekopie weer terugzetten en dan de contacten op de pc zetten... veel werk, dat wel. maar het kan..
Waarom moet je terug naar 3.1.3?

rvreeman 28-09-10 09:52

staat je adressen enzz niet in je outlook dan kan je die ook sync..... staan die er in ieder geval weer in.....

ik draai ook 4.1 en wil ook graag cydia er weer op hebben..... krijg het nog niet voor elkaar......

vgr rvreeman

dododedodonl 28-09-10 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvreeman (Bericht 572034)
staat je adressen enzz niet in je outlook dan kan je die ook sync..... staan die er in ieder geval weer in.....

ik draai ook 4.1 en wil ook graag cydia er weer op hebben..... krijg het nog niet voor elkaar......

vgr rvreeman

Met redsn0w of snowbreeze kun je je iPhone 3G (als ik goed heb gelezen) jailbreaken. Tutorials genoeg!

rvreeman 28-09-10 18:20

heb het meerdere malen met snowbreeze geprobeerd een ipsw aanlatenmaken en dan in dfu die erop zetten maar krijg steeds fout melding 1606...... ik doe geen unlock ik selecteer alleen cydia,multitask en battery %

weet niet waar het mis gaat....

vgr rvreeman

nickholtus 28-09-10 19:46

gebruik ireb van ih8sn0w

wouter1981 02-08-11 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dodi (Bericht 696252)
Ook al iemand de link naar de recentste versie van ios 5 beta
De link die ik gebruikt verwijst nu naar appleinsiderDOTcom :(

En illegaal verzoek nummer 6!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.