iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Nieuwe 3GS, per ongeluk geupgrade, wat nu? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/73134-nieuwe-3gs-per-ongeluk-geupgrade.html)

RobinV91 26-09-10 19:53

Nieuwe 3GS, per ongeluk geupgrade, wat nu?
 
Hallo,

Allereerst, ik ben nieuw hier dus zal me kort introduceren ;) Ik ben Robin, 19 jaar student Informatica. Helaas nog geen kennis van iOS programmeren.

Ik heb onlangs een iPhone 3GS 8GB Black gekocht (T-Mobile), na 8 weken wachten eindelijk binnen. Plug ik hem in mijn pc en wordt hij automatisch geupgrade naar 4.1 (slim van mij.... iets te enthousiast).
Graag zou ik hem willen jailbreaken etc...
Is dit nog mogelijk aangezien ik niks heb opgeslagen van tevoren (ik las iets van SHSH blobs ofzoiets en vele andere dingen)? Kan ik hem eventueel downgraden? Moet ik even blijven wachten op de 4.1 JB? Of... Andere suggesties?

Alvast bedankt voor de hulp/antwoord.

kimvb 26-09-10 19:56

hey welkom,

helaas voor jou zit je vast op 4.1 en kan je niet terug aangezien je shsh niet is opgeslagen .
Voorlopig kan je ook niet JBken want deze is nog niet uit .

sentmen 26-09-10 19:57

Je kan hem altijd downgraden. Maar je kan het niet met een unlock doen omdat bij elke firmware een nieuwe baseband firmware heeft waardoor je hem niet kan unlocken. Als je hem wil downgraden moet je even op google zoeken naar de gewenste firmware. Dan open je itunes en restore je hem met (ik dacht bij windows ctrl + klik op herstellen) in itunes. Dan open je het gedownloade bestandje en dan downgrade je hem.

Groeten Sentmen.

sentmen 26-09-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 570727)
hey welkom,

helaas voor jou zit je vast op 4.1 en kan je niet terug aangezien je shsh niet is opgeslagen .