//

Slecht tot geen sms ontvangen na jailbreak

Slecht tot geen sms ontvangen na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijdje terug heb ik mijn iPhone 2G geunlockt doormiddel van deze site: http://www.ifoneguide.nl/1499/iphone...s-handleiding/ Nadat dit gelukt was deed alles het juist op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-10, 15:08
futureiphone futureiphone is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Slecht tot geen sms ontvangen na jailbreak

Hallo,

Een tijdje terug heb ik mijn iPhone 2G geunlockt doormiddel van deze site: http://www.ifoneguide.nl/1499/iphone...s-handleiding/

Nadat dit gelukt was deed alles het juist op het eerste gezicht. Toch kreeg ik na een tijdje de vraag van een aantal mensen in mijn omgeving of ik hun sms niet gekregen had waarop ik ze raar aankeek. Een aantal dagen is het zo doorgegaan en enkele dagen tussendoor kreeg ik ineens wel mijn sms gelijk binnen. En sinds twee dagen krijg ik de smsjes die ik overdag krijg langzaam achter elkaar binnen in de avond (na 11 uur). versturen daarentegen gaat wel goed!

Nu is mijn vraag zal dit aan de firmware liggen? Zijn er misschien meer mensen die deze situatie herkennen? Of moet ik andere acties ondernemen? Want op deze manier heb ik weinig aan mijn iPhone.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Met vriendelijke groeten,
FutureiPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slecht tot geen bereik na waterschade, te repareren? jaimiefanatic iPhone algemeen 0 31-08-10 10:49
Kan geen sms ontvangen tukkie Archief 2 16-12-09 20:27
iPhone 1e gen.: Slecht tot geen bereik na 3.0 boink Unlock 0 17-09-09 15:33
kan geen sms ontvangen.... mike84 iPhone algemeen 0 13-09-09 15:45
geen sms ontvangen frangipaneman Archief 4 11-10-07 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.