//

Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt???

Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 uit Amerika met een werkende jailbrake en unlock (4.0.1). Ik heb recent mijn laptop geformateerd en dus ook iTunes opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 16:16
beejay13 beejay13 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt???

Ik heb een Iphone 4 uit Amerika met een werkende jailbrake en unlock (4.0.1). Ik heb recent mijn laptop geformateerd en dus ook iTunes opnieuw moeten installeren, wel heb ik de volledige map overkopieerd zodanig dat mijn bibliotheek en apparaten enzo worden herkend.

Wanneer ik voor de eerste keer mijn Iphone aansloot, werd deze herkend zoals vroeger en voerde hij een synchronisatie uit maar deze stopt en gaf een foutmelding ivm intern aparaat. Vervolgens trok ik men kabeltje uit en plugde deze opnieuw. Maar nu kan ik enkel mijn Iphone configureren...

Nu is mijn vraag, als ik deze Iphone herstel vanaf de reservekopie zal mijn Iphone dan worden geüpdatet naar 4.1 of zal deze zoals ik wens gwn 4.0.1 blijven en zal ik dus mijn unlock niet verliezen

Ik heb vooral schrik dat ik zowel jailbrake als unlock zal verliezen en hierdoor niet meer zal kunnen bellen .

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Beejay
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? edope123 Muziek, foto & video 10 02-08-10 19:50
Reservekopie kwijt? mdh12 iPhone algemeen 2 01-06-10 22:46
iPhone herstellen & reservekopie atillXTC Archief 3 13-02-10 00:23
iPhone: Herstellen na Jailbrake Smarttouch85 Jailbreak 9 04-09-08 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.