iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Greenpois0n Jailbreak ETA 10/10/10 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74318-greenpois0n-jailbreak-eta-10-10-10-a.html)

sjekrecords 09-10-10 12:56

Wanneer zal er de mogelijkheid zijn om de iphone 4 met 4.1 te unlocken?

ericosman 09-10-10 12:58

maandag pas :(:(:(:(:(:(:( wy wy wy ?? :P

ma hoe zal deze jailbreak werken via safari of wat?

Dyna20 09-10-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjekrecords (Bericht 580086)
Wanneer zal er de mogelijkheid zijn om de iphone 4 met 4.1 te unlocken?

Hou de frontpage in de gaten, zodra er een unlock is staat het erop. :p

Possimpible 09-10-10 13:25

Wat ik me nou afvraag...
1) Welke is beter om te gebruiken voor een iPhone 4?
2) Wat als je eerst de een gebruikt, en dan de ander (omdat je niet tevreden bent over 1 van de twee) - kan er dan iets met de hardware fout gaan?
3) Heb ik een unlock nodig? Ik heb een vodafone abbo icm een iphone 4, ik hoor iedereen steeds of er een unlock available is? Waarvoor is dit nodig?

yuri0172 09-10-10 13:31

Hallo allemaal, ik heb een iphone 4 en ik ben heel erg aan het twijfelen om hem te jailbreaken. Wat zijn de voor en na delen ervan? Kan je hem er gewoon weer af gooien zonder dat bestanden er door beschadigen?

Moet even overgehaald worden! haha. hoor graag julie ervaringen (goeie en slechte!)

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 09-10-10 13:56

Het voordeel van een JB is dat je functionaliteit kan toevoegen die standaard niet aanwezig is in alle iPhones zoals: SIM unlock, tethering, iBlacklist, enz...

Het nadeel is dat je van obscure webpaginas "gratis" gekraakze apps kan installeren die eventueel met je gegevens aan de haal gaan. Veel iPhone gebruikers gaan uit hun dak als zij het woord "gratis" lezen maar vergeten dan de gevaren.

Trouwens, niet alle apps in de Cydia repos zijn gratis, sommige zijn zelfs zeer prijzig.

Rutte 09-10-10 14:35

IK KAN NIET WACHTEN!!!! EINDELIJK!!!
bijna een maand met me iphone 4 op 4.0.2 -.-

SUPER VEEL RESPECT VOOR Chronic dev team en P0sixninja

ericosman 09-10-10 14:38

Hoe zal die jailbreak voor ipod touch 3g [IOS 4.1] Werken ?

En waarom komt die pas maandag uit?

Roald 09-10-10 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 580111)
Het voordeel van een JB is dat je functionaliteit kan toevoegen die standaard niet aanwezig is in alle iPhones zoals: SIM unlock, tethering, iBlacklist, enz...

Het nadeel is dat je van obscure webpaginas "gratis" gekraakze apps kan installeren die eventueel met je gegevens aan de haal gaan. Veel iPhone gebruikers gaan uit hun dak als zij het woord "gratis" lezen maar vergeten dan de gevaren.

Trouwens, niet alle apps in de Cydia repos zijn gratis, sommige zijn zelfs zeer prijzig.

Stupide bangmakerij, je baseert je bewering dat apps die je installeert na een jailbreak met (meer) gegevens van je aan de haal gaan he-le-maal nergens op.

Bovendien zijn er dan ook weer repo's in Cydia toe te voegen om de Cydia apps die geld kosten voor niets te downloaden, maar dat zal niet als verrassing komen.

Rutte 09-10-10 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roald (Bericht 580136)
Stupide bangmakerij, je baseert je bewering dat apps die je installeert na een jailbreak met (meer) gegevens van je aan de haal gaan he-le-maal nergens op.

Bovendien zijn er dan ook weer repo's in Cydia toe te voegen om de Cydia apps die geld kosten voor niets te downloaden, maar dat zal niet als verrassing komen.

ja klopt... we hebben daar een speciale website voor om die repo's op te zoeken.. "GOOGLE"

:P:P:P sorry moest er ff uit :D

maar voor de beginnende jbers, geen zorgen je leert het vanzelf :)

GRT, Rutte

trevisnl 09-10-10 19:14

Jailbreak kan de accuduur wel verkorten, en het is soms een hoop gedoe met een update, maar verder is een jailbreak wel ideaal..
waar ik het vooral voor doe is BiteSMS, SBSettings en Lockinfo, Bitesms om even snel tusssendoor een smsje te kunnen sturen zonder je sms app te hoeven openen en nog heel veel meer handige optie's.. SBSettings is handig alsj e even snel je helderheid wilt aanpassen v an je scherm, even snel Wi-Fi of 3G aan of uitzetten.. met een beweging kom je bij alle 'toggles' om b.v. Wi-Fi of 3g aan of uit te zetten.. Lockinfo is fijn om op je beginscherm alle informatie die je nodig hebt te zien? heb ik vandaag afspraken? welke smsjes heb ik allemaal? welke dag is het de 22e oktober. enz. het word allemaal duidelijk vanaf je lockscreen..
Benieuwd naar de ontwikkelingen van Limera1n en Greenpois0n de komende dag...

cassie 09-10-10 19:45

Maar is de geohot jailbreak voor ipod touch 3g nou eigenlijk untethered of niet?

Pl0xs 09-10-10 19:50

untethered

Guest-20180925190238 09-10-10 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roald (Bericht 580136)
Bovendien zijn er dan ook weer repo's in Cydia toe te voegen om de Cydia apps die geld kosten voor niets te downloaden, maar dat zal niet als verrassing komen.

OK! Gratis + gratis + gratis is de reden voor een JB :confused: Voor het overige moet Cydia natuurlijk ook GRATIS jouw blobs opslaan voor het geval dat je het weer eens verknald hebt met die gekraakte GRATIS apps :confused:

Uit de tweets van het Dev Team blijkt dat zij nadenken om dit soort van diefstal in de toekomst te voorkomen met hun hun JB's.

Pl0xs 09-10-10 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjekrecords (Bericht 580086)
Wanneer zal er de mogelijkheid zijn om de iphone 4 met 4.1 te unlocken?

Als je via TinyUmbrella hebt geupdate, en dus met baseband 1.59.00, dan kan je hem meteen unlocken na het jailbreaken. Heb je een nieuwere baseband dan zal je moeten wachten op een nieuwere versie van ultrasn0w.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericosman (Bericht 580088)
maandag pas :(:(:(:(:(:(:( wy wy wy ?? :P

ma hoe zal deze jailbreak werken via safari of wat?

Nee, je hebt hier een PC/laptop voor nodig.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible (Bericht 580098)
Wat ik me nou afvraag...
1) Welke is beter om te gebruiken voor een iPhone 4?
2) Wat als je eerst de een gebruikt, en dan de ander (omdat je niet tevreden bent over 1 van de twee) - kan er dan iets met de hardware fout gaan?
3) Heb ik een unlock nodig? Ik heb een vodafone abbo icm een iphone 4, ik hoor iedereen steeds of er een unlock available is? Waarvoor is dit nodig?

1) Beiden zijn even goed.
2) Nee, er kan niets fout gaan.
3) Als je je iPhone 4 bij vodafone hebt gekocht dan heb je geen unlock nodig.

borgqueenx 09-10-10 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 580338)
Jailbreak kan de accuduur wel verkorten, en het is soms een hoop gedoe met een update, maar verder is een jailbreak wel ideaal..
waar ik het vooral voor doe is BiteSMS, SBSettings en Lockinfo, Bitesms om even snel tusssendoor een smsje te kunnen sturen zonder je sms app te hoeven openen en nog heel veel meer handige optie's.. SBSettings is handig alsj e even snel je helderheid wilt aanpassen v an je scherm, even snel Wi-Fi of 3G aan of uitzetten.. met een beweging kom je bij alle 'toggles' om b.v. Wi-Fi of 3g aan of uit te zetten.. Lockinfo is fijn om op je beginscherm alle informatie die je nodig hebt te zien? heb ik vandaag afspraken? welke smsjes heb ik allemaal? welke dag is het de 22e oktober. enz. het word allemaal duidelijk vanaf je lockscreen..
Benieuwd naar de ontwikkelingen van Limera1n en Greenpois0n de komende dag...

Willen ze niet. Ja, Ze hebben er een hekel aan. Maar het doel van de jailbreak is vrijheid.
En batterij die omlaag gaat komt door apps die je gebruikt uit cydia, niet de jailbreak zelf.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 580424)
OK! Gratis + gratis + gratis is de reden voor een JB :confused: Voor het overige moet Cydia natuurlijk ook GRATIS jouw blobs opslaan voor het geval dat je het weer eens verknald hebt met die gekraakte GRATIS apps :confused:

Uit de tweets van het Dev Team blijkt dat zij nadenken om dit soort van diefstal in de toekomst te voorkomen met hun hun JB's.


ericosman 09-10-10 22:28

Thx dan weet ik dat maar heb die dag les tot half 5 :( :(

Zhane 10-10-10 00:59

Denk dat ik nu toch maar eerst naar ervaringen ga luisteren voor ik zelf ga beginnen :P

bjklifatih 10-10-10 01:20

Waarschijnlijk komtie nog niet :P

ericosman 10-10-10 09:06

ben gelimera1nd :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.