//

Geruchten over geohot

Geruchten over geohot discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net op twitter een foto gezien van een 3gs een ipod 4 een ipas en een iphone 4 met de welbekende limera1n druppel. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-10, 03:51
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard Geruchten over geohot

Ik heb net op twitter een foto gezien van een 3gs een ipod 4 een ipas en een iphone 4 met de welbekende limera1n druppel. Ook gaan er weer geruchten rond dat geohot zijn bootrom based exploid in greenpois0n wil verwerken waardoor de jailbreak unthetherd for life word.. De releasedatum blijft hetzelfde en ze gebruiken alleen de exploit van geohot als dat gaat lukken voor de 10e...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-10, 07:52
NigelNL's schermafbeelding
NigelNL NigelNL is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

p0sixninja zei:
heh, geohot confirmed he only decided to work on limera1n when he found out we released an ETA #asshole

Dus helaas, wordt voor ons dus wachten op limera1n.
  #3  
Oud 09-10-10, 08:54
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Limera1n is intussen bevestigd en zal ALLE Toestellen jailbreaken op 4.1 ook die die niet door greenpo1son gejailbreakt worden. Release datum ....
11-10-10

Limera1n iOS 4.1 Jailbreak is REAL [Confirmed] | Redmond Pie
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!

Laatst gewijzigd door macron; 09-10-10 om 08:55. Reden: verkeerde datum
  #4  
Oud 09-10-10, 09:08
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

Niceeeee, doe maar die JB, lijkt me stuk mooier dan die greenp0ison die alleen maar voor iDevices is.
  #5  
Oud 09-10-10, 09:38
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Mmm, dit is zowel goed als slecht nieuws...volgende gen idevices vereisen een 2e exploit die nog gevonden moet worden als beide deze jailbreaks beschikbaar komen....maarja die vinden ze hopelijk wel.
  #6  
Oud 09-10-10, 09:50
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

Ik hoop dat eerst die lima word gereleasd en bij volgende update green
  #7  
Oud 09-10-10, 12:05
iShine iShine is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Geohot has made a dramatic return to iPhone jailbreak scene with a complete new bootrom exploit and tool to pwn all current iOS devices on iOS 4.1 for life! He has been out for months, but his return is surely going to please everyone, specially the 3rd-generation iPhone and iPod touch owners who were left out by SHAtter based GreenPois0n.
  #8  
Oud 09-10-10, 13:40
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iShine Bekijk bericht
Geohot has made a dramatic return to iPhone jailbreak scene with a complete new bootrom exploit and tool to pwn all current iOS devices on iOS 4.1 for life! He has been out for months, but his return is surely going to please everyone, specially the 3rd-generation iPhone and iPod touch owners who were left out by SHAtter based GreenPois0n.
Yes we know this...is is a dutch forum ya know...
But anyhow thanks for trying to keep us up to date.
  #9  
Oud 09-10-10, 14:48
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

Hmm ik weet het allemaal niet.. Hij wil zijn exploit in greenpois0n hebben anders brengt hij de 11e zelf een jailbreak uit. Zou wel een beetje jammer zijn als ze 2 exploits gebruiken voor 1 firmware versie. En zeker omdat het bootrom exploits zijn... Ik wacht gewoon even af tot maandagavond. Kijken waar geohot mee komt
  #10  
Oud 09-10-10, 15:41
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wisser Bekijk bericht
Niceeeee, doe maar die JB, lijkt me stuk mooier dan die greenp0ison die alleen maar voor iDevices is.
Je bedoeld denk ik alleen maar voor A4 iDevices.
  #11  
Oud 09-10-10, 17:35
vlugge_ vlugge_ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Cuijk
Berichten: 5
Standaard

ik zelf geloof echt niet dat hij een dag nadat greenpois0n gereleased is zijn eigen jailbreak (limera1n) uitbrengt. Dit is inderdaad wel enkele malen bevestigd via twitter e.d . Vandaag stond ook op twitter dat Geohot helemaal geen twitter heeft en dat alle Geohot's op twitter fake zijn.
Misschien wel slim om geen twitter te hebben zo kan je de gebruikers van een jailbreak ook niet teleurstellen wat gebeurt is bij greenpois0n voor de 3gs gebruikers en andere 3rd generation modellen.

Natuurlijk hoop ik dat ik zelf fout zit en dat hij t wel released op 11/10 haha
  #12  
Oud 09-10-10, 17:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlugge_ Bekijk bericht
ik zelf geloof echt niet dat hij een dag nadat greenpois0n gereleased is zijn eigen jailbreak (limera1n) uitbrengt. Dit is inderdaad wel enkele malen bevestigd via twitter e.d . Vandaag stond ook op twitter dat Geohot helemaal geen twitter heeft en dat alle Geohot's op twitter fake zijn.
Misschien wel slim om geen twitter te hebben zo kan je de gebruikers van een jailbreak ook niet teleurstellen wat gebeurt is bij greenpois0n voor de 3gs gebruikers en andere 3rd generation modellen.

Natuurlijk hoop ik dat ik zelf fout zit en dat hij t wel released op 11/10 haha
Die Twitter-accounts kunnen dan wel fake zijn, maar zijn website (http://www.limera1n.com) niet. En z'n jailbreak is overigens al bevestigd door onder meer MuscleNerd.
  #13  
Oud 09-10-10, 17:56
vlugge_ vlugge_ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Cuijk
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Die Twitter-accounts kunnen dan wel fake zijn, maar zijn website (http://www.limera1n.com) niet. En z'n jailbreak is overigens al bevestigd door onder meer MuscleNerd.
Het klopt dat musclenerd bevestigd heeft dat geohot zijn eigen jailbreak aan het maken is of misschien zelfs al af heeft, maar waar wordt bevestigd en door wie dat deze uitkomt op de dag nadat greenpois0n wordt released?
En is t wel handig dat hij deze gaat releasen, omdat er dan weer een lek wordt ontdekt wat apple later weer kan dichten, zo blijven er weinig over en kunnen we in de toekomst dadelijk niks meer jailbreaken..
Snap niet dat chronicdevteam & geohot niet samen werken om 1 jailbreak te releasen voor alle devices. Zal vast door t verleden komen tussen de desbetreffende personen ben ik bang.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 geruchten - FIGHT! borgqueenx Archief 6 05-03-11 17:03
Geohot the movie gserban Chat en geruchten 1 13-10-10 10:12
4.6 geohot unlock icam0 Archief 1 04-04-08 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.