//

Ik zit vast met mijn 3Gs

Ik zit vast met mijn 3Gs discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben hier nieuw en weet dus ook niet of ik dit op de juiste plek post. Ik had dus eerst deze stappen gevolgd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-10, 11:47
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Unhappy Ik zit vast met mijn 3Gs

Hallo, ik ben hier nieuw en weet dus ook niet of ik dit op de juiste plek post.

Ik had dus eerst deze stappen gevolgd en de installatie ging goed tot hij moest herstarten. Dan bleef hij maar herstarten en staan op het Apple logo, na een tijdje kwamen die draaiende streepjes ook nog bovenop het Apple logo maar ze draaiden niet, dan werd alles wit... zwart... en begon het opnieuw.

Volgens deze theorie heb ik oude bootrom. Dus ik snap niet waarom het voor te beginnen al mislukte.

Mijn volgende stap: Ik krijg hem wel terug in DFU modus, maar als ik dan terug wil herstellen met die costum ipsw file, dan geeft iTunes mij foutmelding 1600.

Daarna: Nu heb ik het via de recovery modus geprobeerd, en iTunes is terug aan het herstellen, op mijn iPhone komt ook terug het Apple logo met daaronder de progress bar. Op hoop van zege dat het deze keer wel lukt!

En dan: Ik heb hem nu met de officiele update terug aan de praat gekregen, met als gevolg natuurlijk gezever voor mijn simkaart enzo. Die jailbreak zelf interesseert me op dit moment geen ruk, ik wil hem gwn unlocken (En als het kan ook jailbreaken?) terwijl 4.1 al gewoon geïnstalleerd is?

En nu : De iPhone staat nu op 4.1 (de officiële versie), als ik hem aan zet zonder sim kaart krijg ik deze boodschap. Met mijn simkaart er in kan ik mijn pin ingeven en verdwijnt de boodschap maar blijft het itunes en kabeltje op mijn scherm staan samen met de mogelijkheid om noodoproepen te doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-10, 17:09
samson1a samson1a is offline
• iOS 10.2
• 9.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

volgens mij opnieuw aan itunes registreren, dan gaat het kabeltje van het scherm,
en de error kun je er waarschijnlijk wel afkrijgen
als je goed in de DFU een alternatieve versie van een firmware er opzet.
ik had het ook
anders met Snowbreeze proberen in DFU te zetten.

succes
  #3  
Oud 09-10-10, 17:30
Maradona10 Maradona10 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 49
Standaard

Had ik ook volgens dezelfde site. Heb het een paar keer opnieuw geprobeerd maar steeds met datzelfde vasthangen en opnieuw opstarten. En ben toen maar teruggegaan naar de originele 4.0.1 d.m.v. herstellen (iphone in recovery mode en dan in Itunes ALT toets inhouden en op herstellen klikken) Toen ben ik met Safari naar jailbreakme.com gegaan. Hopelijk heb je er wat aan. Weet niet of die ook unlockt.
  #4  
Oud 09-10-10, 17:42
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Ik kan dus echt geen andere versie meer installeren volgens mij. Enfin ik zal nog eens proberen.

De methode met snowbreeze heb ik ook al geprobeerd toen pwnagetool niet werkte op mijn mac.

Dit is zo extreem debiel, Apple brengt de ultieme telefoon op de markt, maar je moet wel foefelen om er mee te kunnen bellen -_-'

Edit: Als ik mijn kaart er insteek en pin ingeef, dan zegt iTunes dit: 'De SIMkaart in deze iPhone wordt niet ondersteund..."
Ik denk dat dit is omdat hij van oorsprong van Frankrijk of Luxemburg komt...

Laatst gewijzigd door ShortyEx; 10-10-10 om 00:28.
  #5  
Oud 09-10-10, 18:07
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

de eerste stap die je hebt gedaan was goed je moest enkel nog umbrella starten en klikken op kick device out of recovery.
nu heb je de officiele versie van 4.1 en je baseband staat op 05.14.02 dus geen unlock meer of je moet bootloader 05.08 hebben dan kan je unlocken met fuzzyband 4.1
  #6  
Oud 10-10-10, 00:23
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Oke dus als ik het goed begrijp moet ik kijken of ik bootloader 05.08 heb?
Maar is 5.08 niet voor iPhone 3G? De 3Gs heeft toch 6.4? En hoe werkt die fuzzyband 4.1 dan?

Ik probeerde uit te werpen met Umbrella, maar mijn iPhone startte steeds opnieuw op en liep dan vast, een soort van infinite loop. En kwam dus ook niet tevoorschijn om uit te werpen in Umbrella. Ik heb dat ook een aantal keer geprobeerd en kreeg dan enorm veel schrik dat mijn iPhone helemaal omzeep zou zijn, dan kwam het ondoordachte punt waarop ik iTunes liet herstellen -_-'

BTW, ik las ergens iets over greenpois0n die vandaag (zondag) zou uitkomen. Hoe zit dat? Kan ik dat eventueel gebruiken om mijn iPhone terug in orde te brengen?

Pff deze stomme zet heeft mijn iPhone toch niet veranderd in een waardeloze prul die even goed de vuilbak in kan hoop ik

Laatst gewijzigd door ShortyEx; 10-10-10 om 00:31.
  #7  
Oud 10-10-10, 18:51
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Mijn probleem is opgelost!

Ik heb mijn iPhone gejailbreakt via deze tutorial.

Bedankt aan allen voor de hulp ^^

Edit: Volgend probleem: Ik probeer te unlocken met ultrasn0w 1.1.1, volgens sommige gebruikers kan je prima bellen/smsen en dan via unlockit.co.uz data unlocken, maar dat lukt dus niet als je in België woont blijkbaar -_-'

Laatst gewijzigd door ShortyEx; 10-10-10 om 20:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3Gs zit vast bij update graag hulp? jorgen iPhone algemeen 4 31-07-10 18:30
iPhone 3GS: Zit een beetje vast met unlocken... Austyr Unlock 5 08-07-10 18:39
iPhone: iphone 3gs zit vast op 3.1.2, ik wil naar 3.1.3 sk8n Jailbreak 0 27-06-10 10:10
shit, zit vast met quickpwn joeridewolf Archief 2 10-10-08 12:47
Iphone zit vast patrickdl Archief 2 19-07-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.