//

Rare bestanden/ configuratie

Rare bestanden/ configuratie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Tot aan vorige week heb ik een lange tijd de iphone 1e generatie 8gig gehad. Deze was gejailbreaked en was uiteraard hier en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-10, 19:18
MarkRutte MarkRutte is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard Rare bestanden/ configuratie

Hallo mensen,

Tot aan vorige week heb ik een lange tijd de iphone 1e generatie 8gig gehad. Deze was gejailbreaked en was uiteraard hier en daar custom bewerkt: fake carrier, procenten bij batterij etc etc.

Nu heb ik sinds Woensdag eindelijk mijn iphone 4 binnen gekregen met firmare 4.0.2 erop. Toen ik dit toestel ging synchroniseren met itunes om mijn adressen en muziekbestanden op mijn nwe iphone 4 te krijgen gebeurde er iets merkwaardigs;

Zoals jullie begrijpen is mijn iphone 4.0.2 niet gejailbreaked maar toen ik de iphone aan en uit zette stond na opstarten opeens een FAKE carrier logo op mijn toestel en als ik de battrij percentage functie uitzet via instellingen dan blijft de procentuele weergave aanstaan...het lijkt erop alsof er instellingen van mijn gejailbreakte iphone 1 is overgenomen op mijn iphone 4. Bij normal gebruik is ook mijn batterij binnen een dag leeg. Lijkt mij dat dit ook niet normaal is.

Ik heb een flauw vermoeden dat dit ook door de software komt die mee is gecopieerd. Ik heb daarnet geupdate naar firmware 4.1 maar er blijft nog steeds een fake carrier in staan.

Heeft iemand enig idee hoe ik die rest bestanden die op 1 of andere manier mee zijn gecopieerd, kan verwijderen van mijn iphone 4?

Bijvoorbaat mijn dank.

Groet,

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-10, 20:54
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

je iphone "herstellen" en dan geen reserve kopie terug zetten
  #3  
Oud 09-10-10, 22:38
MarkRutte MarkRutte is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Oke, maar dan benne ik al mijn contactpersonen en apps zeker ook in 1 klap kwijt?
  #4  
Oud 09-10-10, 22:41
Prima Prima is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ja, inderdaad.
  #5  
Oud 09-10-10, 22:44
MarkRutte MarkRutte is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Oke thanks dat moet dan maar.

Maar dan nog een vraagje: hoe kan ik voorkomen dat na deze ingreep weer die oude kopie erop komt?
  #6  
Oud 09-10-10, 22:59
Prima Prima is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik weet niet zeker of het ook zo gaat met de iPhone, maar toen ik mijn nieuwe iPod opnieuw wilde configureren kon ik kiezen tussen "Als een nieuwe iPod configureren" en "Reservekopie terugzetten".
  #7  
Oud 09-10-10, 23:27
MarkRutte MarkRutte is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
Ik weet niet zeker of het ook zo gaat met de iPhone, maar toen ik mijn nieuwe iPod opnieuw wilde configureren kon ik kiezen tussen "Als een nieuwe iPod configureren" en "Reservekopie terugzetten".
Klopt idd wat je zegt. Toen ik mijn nwe iphone ging synchroniseren heb ik dat idd niet "als nieuw" gekozen vorige week.
IK heb nu alles hersteld (gekke fake carrier is foetsie!) en daarna als nwe iphone geconfigureerd..... maar ik zie tot mijn verrassing dat hij alle apps gewoon weer aan het installeren is.

Gelukkig!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telenet configuratie mail tomdelbarge iPhone algemeen 35 11-04-13 19:02
Mac OS X: Iphone configuratie programma pevo58 Desktop-applicaties 0 17-02-11 12:27
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 19:46
Windows: Configuratie iTunes RoW^ iTunes 2 23-10-08 00:00
Mail configuratie ds210 iPhone algemeen 2 06-04-08 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.